Hop til indhold
sunny

Lucky lidt nord for Skive

Recommended Posts

Tog lige et hurtigt middagsvist hos hende her, da jeg trængte til at få lettet trykket.

Det er helt sikkert pigen på billedet - hun modtog man faktisk i det samme outfit.

Dejlig smilende og sød velkomst med kys lige inden for døren. Kys er hun ikke nærig med, og hun tungekysser gerne.

Dejlige små faste og ægte bryster - lige min stil :wub:

Nå - jeg havde bestilt 30 min - nul message, bare sex.

Jeg fik aldrig prøvet, om hun var god til et BJ - da hun smed tøjet og gav mig en nøgen krammer, så rød flaget til tops, og jeg væltede hende om på sengen. Hun var bare lækker og ja - jeg nappede hende sgu uden plastic, og for h..... hun var stram. 10 min på den måde, og så var det tid til at nyde synet af hendes baller - men shit altså - jeg holder aldrig længe med den udsigt.

Men - alt i alt en god oplevelse, og anbefalinger her fra :) 

https://annoncelight.dk/showad/412091

Del dette indlæg

Link til indlæg
sunny skrev, for 14 timer siden:

Tog lige et hurtigt middagsvist hos hende her, da jeg trængte til at få lettet trykket.

Det er helt sikkert pigen på billedet - hun modtog man faktisk i det samme outfit.

Dejlig smilende og sød velkomst med kys lige inden for døren. Kys er hun ikke nærig med, og hun tungekysser gerne.

Dejlige små faste og ægte bryster - lige min stil :wub:

Nå - jeg havde bestilt 30 min - nul message, bare sex.

Jeg fik aldrig prøvet, om hun var god til et BJ - da hun smed tøjet og gav mig en nøgen krammer, så rød flaget til tops, og jeg væltede hende om på sengen. Hun var bare lækker og ja - jeg nappede hende sgu uden plastic, og for h..... hun var stram. 10 min på den måde, og så var det tid til at nyde synet af hendes baller - men shit altså - jeg holder aldrig længe med den udsigt.

Men - alt i alt en god oplevelse, og anbefalinger her fra :) 

https://annoncelight.dk/showad/412091

Hej Sunny,

Hvor gammel er pigen ca og er billederne retvisende? Og gerne pris?

Del dette indlæg

Link til indlæg
elskeren 45 skrev, for 29 minutter siden:

Vil også gerne lige vide, hvor langt nord for Skive er det ?

der står løgstør i annoncen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harvaeretder skrev, for 20 timer siden:

Hvad måtte du slippe for 30 min?

Tror aldren passer fint med annoncen - omkring de 30. Adressen var 10 min fra Skive mod Fur.

Betalte 1200, så det var OK :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...