Jarhead 106 Skrevet torsdag klokken 11:12 https://annoncelight.dk/showad/412703 Det er absolut ikke pigen på billederne. dermed ikke sagt at hun ikke er køn. men hun er noget ældre og kroppen afspejler ikke helt. oliepjaskeri og meget mekanisk oplevelse. kommer ikke igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 61 Skrevet torsdag klokken 12:32 Tak. Så skal jeg ikke ærgre mig over hun er rejst fra Aalborg. Kvinden på billederne ser ellers virkelig skøn ud.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet torsdag klokken 13:58 Jeg mødte hende i Aalborg og der var det bestemt kvinden på billederne. En time FP hvor hun viste hvor dejlig og skøn hun er. Godt humør og indlevende. De må have ændret noget for jeg kan ikke genkende noget af det TS skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet torsdag klokken 15:11 Underligt. Hvis det er hende på billederne man møder, så overvejer jeg at besøge hende. Hvordan så pigen ud, hende du mødte @Jarhead? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg