Hop til indhold

Recommended Posts

Sikken kedelig omgang.

https://annoncelight.dk/showad/406644

Aftalte på SMS B2B for kr 1000. Der står hun er en moden kvinde, det må man sige, for hun var ikke 40 som annoncen siger, nok mere 50+

Bestemt ikke nogen skønhed, lidt hængemave og et stort ar på maven.  Små bryster der til gengæld hænger !

Fik en kedelig gang oliemassage, og så lagde hun sig ovenpå mig, det var frækt og dejligt i ca 1 minut.
SÅ skulle jeg vende mig om og hun forsøgte at få den helt klar, det var dog en umulig opgave da jeg slet ikke tændte på hende... Hun gjorde alt hvad hun kunne og tog den i munden, men jeg opgav.. Der var kun gået knap 30 min..  Så sagde jeg vi skulle droppe det, og hun skulle bare give mig massage, så ville hun pludselig have flere penge !  Måtte forklare at vi havde aftalt en time og hun havde fået pengene... Da der var gået 45 min sagde hun finish... Det var fint med mig, jeg gad ikke mere..

Krop 2/10

Sted 6/10  stedet var ok, ligger på en central gade midt i Vejen, udefra ligner det et alm massagested.

BJ  1/10

Massage 2/10

Gentagelsesfaktor 0/10

Skulle nok bare være gået istedet for at gå ind, men det er altid nemt at sige bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde nøjagtig samme oplevelse, værste thai sted jeg har været... det er jo på ingen måde hende på billederne man møder

Hun er fed og ligner noget der er løgn i ansigtet. Jeg er ikke kræsen meeen.. føj for satan.

hun forsøgte at give mig et handjob, det kunne hun på ingen måde finde ud af.  Jeg var ikke i nærheden af at få stiv pik.

Efter 10 min måtte jeg stoppe hende og så skred jeg, skulle have haft mine penge tilbage, men skulle bare væk hurtigst muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...