Hektorprosess 66 Skrevet 25. December, 2024 https://annoncelight.dk/showad/415883 Har besøgt Ava. Det var en dejlig oplevelse. Hun er ikke den største. Men en skøn lille fin pige. Små skønne bryster, og en dejlig krop. Der indbyder til sjove lege. Og det blev der. Alle stillinger blev afprøvet. Der var tid til at mærke kramme, kysse. Og bare mærke nærhed. Priserne er som alle steder. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1706 Skrevet 25. December, 2024 Tak for anmeldelsen. Har selv haft kig på hende. Hvordan er diskressionen på stedet? Jeg mindes det er en forholdsvist central beliggende butik, der har været brugt til andre ting, så er væggene tynde eller? Og er der en bagindgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 40 Skrevet 25. December, 2024 Er der nogen der har besøgt eller set Anna som er på stedet, hende har jeg kigget på men har langt derned så vil helst ikke køre forgæves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hektorprosess 66 Skrevet 25. December, 2024 Elprebsi skrev, for 3 timer siden: Tak for anmeldelsen. Har selv haft kig på hende. Hvordan er diskressionen på stedet? Jeg mindes det er en forholdsvist central beliggende butik, der har været brugt til andre ting, så er væggene tynde eller? Og er der en bagindgang? Du går ind i gården. hvor der ikke er meget trafik. Og jer tror de har hele stue etagen. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 18 Skrevet 25. December, 2024 hvordan er parkerings mulighederne der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 87 Skrevet 27. December, 2024 Hvis det er der, hvor jeg tror det er, så er der en fin parkeringsplads omme bag husene på den anden side af vejen. Der er er sti hen til vejen, så det bliver ikke meget nemmere end det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 40 Skrevet 27. December, 2024 Stadig ingen der har info om Anna, er det hende på billederne man møder og er hun en køretur værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg