NaughtyGuyDK 52 Skrevet 27. December, 2024 Besøgte Monique for noget tid siden - og det var ærligt talt noget af en blandet oplevelse. Har haft set hendes annonce en del gange - og har altid været tiltrukket af hendes udseende - så nu skulle det endelig være. Stedet var utroligt svært at finde (da hun var på Amager), så endte med at trave bebyggelsen rundt, hvilket er ufedt midt på dagen. Anyways - fandt frem til rette sted. Mit umiddelbare indtryk var, at hun ser noget ældre og "slidt" ud ift. billederne. Mere markerede træk og temmelig voldsomme læber. Hun er super sød og imødekommende - og fræk i sin udstråling. Fræk slank krop med lækker lille røv - men knaldhamrende hårde bryster. Vi var hele programmet igennem - hun kysser ganske fint og hendes "håndværk" med munden er sublimt. Endte ud i noget fisting til hende, hvilket jeg aldrig havde prøvet - og det tændte jeg slet ikke på. Var lidt en prøvelse at få gang i lillemanden efterfølgende. Hun er et ganske godt knald - omend hun som aktiv kunne ville være i en form for doggy (mig på maven med puder under hofterne) - lidt ærgerligt. Alt i alt en lidt mærkelig oplevelse, som jeg ikke tænker skal gentages. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 319 Skrevet 27. December, 2024 Jeg traf hende engang privat (ude om hendes annonce). Der var hun meget opsat på at sex var uden kondom, hvilket gjorde jeg pakkede sammen igen. Ret stort turn-off for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 539 Skrevet 27. December, 2024 Har besøgt hende en enkelt gang på Nørrebro, en meget omstændelig gåen rundt og kontakte hende for endelig at komme op til hende. Lækker trans, lækker pik, lækker røv, det var i det hele taget dejligt at lege med hende. Hun havde lidt avanceret på menuen men i annoncen står der ikke noget om det mere, men det blev heller ikke til noget desværre. På shemalewiki var det beskrevet, men den er desværre nede for tiden. Mht uden gummi så er hun meeget villig, men hendes fortællinger om hvor mange ladninger hun får gør at selv jeg er afvisende overfor uden gummi med hende. Kunne ellers være frækt at slikke hendes røv ren for sperm. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg