Flemming123 5 Skrevet 29. December, 2024 (edited) Mine aller bedste anbefalinger af Julie. https://annoncelight.dk/showad/409172 Efter at været blevet godkendt af Julie, drog jeg mod Bolbro i Odense med kriller i maven. Jeg havde længe kigget på de smukke billeder af hende og håbede jeg ikke blev skuffet… jeg skal love for hun levede op til billederne- og mere til. Hun var sindssyg smuk og frækt klædt på da hun åbnede døren. Tak skal du ha! En veltrænet milf i 40 erne. Hun tog mig med ind på sengen, og efter betaling, begyndte hun at klæde mig af, gnubbe sig op ad mig så jeg på et split sekund var Max klar. Hun suttede min p.. så fuglene sang mens hun kiggede mig frækt i øjnene. Jeg blev desværre bare så tændt, at jeg kom alt for hurtigt da vi kom rigtig igang, men det er så sjældent man møder en rigtig kvinde som tydeligvis er i det fordi hun elsker sex. Og bonus, så får hun de frækkeste sprøjteorgasmer!!! Har efterfølgende været der nogle gange og hver gang er en tæske lækker og våd oplevelse. kan kun anbefale og håber i passer godt på hende så hun bliver ved længe endnu. Redigeret 29. December, 2024 af Flemming123 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1210 Skrevet 29. December, 2024 Dejligt når man fornemmer at en lidt højere betaling afspejler oplevelsen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flemming123 5 Skrevet 31. December, 2024 Ja præcis. Er sgu lidt træt af useriøse og udenlandske piger uden noget liv i øjnene 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1422 Skrevet 1. Januar Slowman skrev, den 29.12.2024 at 18:46: Dejligt når man fornemmer at en lidt højere betaling afspejler oplevelsen Jeg syns priserne er fuldstændig vanvittige.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1210 Skrevet 1. Januar (edited) Big3lover skrev, 1 time siden: Jeg syns priserne er fuldstændig vanvittige.... Tja…. visse ydelser kan jo være svære at prissætte og i dette tilfælde tyder noget jo på at der er valuta for pengene. Det kommer nok også an på hvor løst pengene sidder. Redigeret 1. Januar af Slowman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrBlow 0 Skrevet 13. Januar Så lykkedes det også mig at få besøgt Julie. Det er uden tvivl min bedste oplevelse, det bliver ikke sidste gang. Hun er virkelig fræk og intens og har en virkelig flot velholdt krop med silikone babser….jeg blev vist lidt småforelsket ved selvfølgelig godt smag og behag er individuelt men for pokker hun er sød og lækker hende her. Hun er lidt svær at få aftale med da hun har arbejde ved siden af men det var bestemt værd at vente på! En pivfræk milf som tydeligvis kan lide det hun laver-ja tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakkinen 0 Skrevet i går klokken 14:59 MrBlow skrev, den 13.1.2025 at 20:48: Så lykkedes det også mig at få besøgt Julie. Det er uden tvivl min bedste oplevelse, det bliver ikke sidste gang. Hun er virkelig fræk og intens og har en virkelig flot velholdt krop med silikone babser….jeg blev vist lidt småforelsket ved selvfølgelig godt smag og behag er individuelt men for pokker hun er sød og lækker hende her. Hun er lidt svær at få aftale med da hun har arbejde ved siden af men det var bestemt værd at vente på! En pivfræk milf som tydeligvis kan lide det hun laver-ja tak MrBlow skrev, den 13.1.2025 at 20:48: Så lykkedes det også mig at få besøgt Julie. Det er uden tvivl min bedste oplevelse, det bliver ikke sidste gang. Hun er virkelig fræk og intens og har en virkelig flot velholdt krop med silikone babser….jeg blev vist lidt småforelsket ved selvfølgelig godt smag og behag er individuelt men for pokker hun er sød og lækker hende her. Hun er lidt svær at få aftale med da hun har arbejde ved siden af men det var bestemt værd at vente på! En pivfræk milf som tydeligvis kan lide det hun laver-ja tak Venligt spørgsmål. Er det et nogenlunde diskret sted hun er. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flemming123 5 Skrevet i går klokken 18:32 Det er i kælderen i en privat ejendom. Stille villa kvarter hvor jeg ikke mødte nogen på min vej og jeg parkerede rundt om hjørnet. Så det kommer vist ikke mere privat har været der flere gange efterfølgende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg