riftykey9800 6 Skrevet 30. December, 2024 Sjovt at når man skriver hva de kan tilbyde og man ikke rigtig har lyst til at de tilbyder online billeder osv og de siger selv det er okay at man ikke har lyst også bliver man insta blockeret og de skriver selv det er okay hvis man ikke har lyst kommikationen var fin men så bliver man bare blockeret ud af det blå... Hva er det for noget? de skriver vi er useriøse derinde men de er da selv useriøse nogle af dem når de bare blockere en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 60 Skrevet 31. December, 2024 riftykey9800 skrev, for 4 timer siden: Sjovt at når man skriver hva de kan tilbyde og man ikke rigtig har lyst til at de tilbyder online billeder osv og de siger selv det er okay at man ikke har lyst også bliver man insta blockeret og de skriver selv det er okay hvis man ikke har lyst kommikationen var fin men så bliver man bare blockeret ud af det blå... Hva er det for noget? de skriver vi er useriøse derinde men de er da selv useriøse nogle af dem når de bare blockere en De risikerer at deres profil bliver bannet, hvis du indsender en anmeldelse - det er standard hustler metode 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bedstefars 2 Skrevet 6. Januar (edited) Gråskæg42 skrev, den 31.12.2024 at 04:50: De risikerer at deres profil bliver bannet, hvis du indsender en anmeldelse - det er standard hustler metode næ, jeg har ihvertfald ikke set nogen banned fra siden uanset, hvad man melder dem for. pigerne vil bare af med de som de ikke kan sælge til Jeg har faktisk fået et slags snakke online forhold til en . Og efter et år ville hun mødes , og det gjorde vi så i næsten 1-5 år. Men jeg er ret sikker på det er en absolut undtagelse Redigeret 6. Januar af bedstefars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 60 Skrevet 6. Januar bedstefars skrev, for 5 timer siden: næ, jeg har ihvertfald ikke set nogen banned fra siden uanset, hvad man melder dem for. pigerne vil bare af med de som de ikke kan sælge til Jeg har faktisk fået et slags snakke online forhold til en . Og efter et år ville hun mødes , og det gjorde vi så i næsten 1-5 år. Men jeg er ret sikker på det er en absolut undtagelse Du har ret til din mening ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bedstefars 2 Skrevet 6. Januar (edited) Gråskæg42 skrev, 1 time siden: Du har ret til din mening ... Tak for din mening Redigeret 6. Januar af bedstefars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1167 Skrevet 6. Januar bedstefars skrev, for 2 timer siden: Tak for din mening Der er et par stykker, der er blevet banned fra denne tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg