Hop til indhold

Recommended Posts

Sjovt at når man skriver hva de kan tilbyde og man ikke rigtig har lyst til at de tilbyder online billeder osv
og de siger selv det er okay at man ikke har lyst også bliver man insta blockeret og de skriver selv det er okay hvis man ikke har lyst
kommikationen var fin men så bliver man bare blockeret ud af det blå...  Hva er det for noget?
de skriver vi er useriøse derinde men de er da selv useriøse nogle af dem når de bare blockere en

Del dette indlæg

Link til indlæg
riftykey9800 skrev, for 4 timer siden:

Sjovt at når man skriver hva de kan tilbyde og man ikke rigtig har lyst til at de tilbyder online billeder osv
og de siger selv det er okay at man ikke har lyst også bliver man insta blockeret og de skriver selv det er okay hvis man ikke har lyst
kommikationen var fin men så bliver man bare blockeret ud af det blå...  Hva er det for noget?
de skriver vi er useriøse derinde men de er da selv useriøse nogle af dem når de bare blockere en

De risikerer at deres profil bliver bannet, hvis du indsender en anmeldelse - det er standard hustler metode 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gråskæg42 skrev, den 31.12.2024 at 04:50:

De risikerer at deres profil bliver bannet, hvis du indsender en anmeldelse - det er standard hustler metode 

næ, jeg har ihvertfald ikke set nogen banned fra siden uanset, hvad man melder dem for. pigerne vil bare af med de som de ikke kan sælge til
Jeg har faktisk fået et slags snakke online forhold til en . Og efter et år ville hun mødes , og det gjorde vi så i næsten 1-5 år. Men jeg er ret sikker på det er en absolut undtagelse

Redigeret af bedstefars

Del dette indlæg

Link til indlæg
bedstefars skrev, for 5 timer siden:

næ, jeg har ihvertfald ikke set nogen banned fra siden uanset, hvad man melder dem for. pigerne vil bare af med de som de ikke kan sælge til
Jeg har faktisk fået et slags snakke online forhold til en . Og efter et år ville hun mødes , og det gjorde vi så i næsten 1-5 år. Men jeg er ret sikker på det er en absolut undtagelse

Du har ret til din mening ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...