Plaskeren 3637 Skrevet 12. Marts, 2014 Sjældent får jeg lyst til at give en anden person jeg ikke kender et grundigt lag tæsk, men denne lille teenage gnom, han fortjener at bliver slået ind i det næste århundrede. http://www.tvguide.dk/nyheder/6887/Video:_Arrogant_Justin_Bieber_afhørt!/left-top-2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2014 Jeg vil være tilbøjelig til at mene, at de fleste kendisser på et eller andet tidspunkt mister jordforbindelser. I min optik er ham putte-nusse-drengen såmænd ikke være end det øvrige slæng af kendisser. Og det er så her, man kan glæde sig over, at man som ganske ukendt ikke kan blive "smittet" af kendis-syndromet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Marts, 2014 Jeg vil være tilbøjelig til at mene, at de fleste kendisser på et eller andet tidspunkt mister jordforbindelser .... .... Og det er så her, man kan glæde sig over, at man som ganske ukendt ikke kan blive "smittet" af kendis-syndromet. Ja, jeg tror vist, at jeg skal have genlæst "Konen i muddergrøften" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg