Hop til indhold

Recommended Posts

Netop hjemkommet fra Pattaya lige inden jul er de mange indtryk ved at falde på plads. Jeg har overvejet at skrive en lille rejseberetning,
men den bliver lidt lang, så derfor har jeg delt den op i 2-3 beretninger.
Lad det være sagt med det samme.
Det bliver ikke den sidste tur. Knaldede rundt på alle mulige tidspunkter af døgnet med en del forskellige skønne thaikvinder. Jeg var helt enkelt i Eventyrland. Kontant på jagt efter den næste skønne kvinde.
1 uge i Pattaya og en uge i Jomtien, der er naboby til Pattaya, og ligger blot ca. 15 min med en Bathbus fra Pattaya.

Planlægning:

Planlægning er absolut en del af rejsen og vigtig, da man kan finde mange sjove ting og steder inden man tager afsted.
Et af de mere kuriøse tilbud jeg faldt over var en Pussy Taxi man kan bestille og som kommer fra Pattaya og henter dig i lufthavnen.
I taxien er der to skønne kvinder og Champagne som velkomstdrink. Da turen tager ca 1,5 time ankommer man uden tvivl med stil til PTY.
Jeg var tæt på at bestille denne Puzzy Taxi, men besluttede mig for jeg nok havde for meget jetlag til at kunne være på i mere end 1,5 time
ved ankomst. Havde for øvrigt også planlagt en soapy Nuru massage med to skønheder i løbet af ferien.

Den ultimative rejseguide til Pattaya og i øvrigt resten af Thailands Red Lights Districts hedder Thailand RedCat
https://www.thailandredcat.com/

En efter min mening meget seriøs hjemmeside om de mange Red Light Districts uanset om du er i Pattaya, Bangkok, Puket, Chang Mai, eller en af de mange øer (Koh)

En anden kilde til inspiration er https://buzzinpattaya.com/

Adgang til sidens mere kinky indhold koster 10 USD for en måned. Jeg syntes pengene var givet godt ud.

Pigerne:
Det er vigtigt du forstår hvilke type af piger der findes og hvordan de er opdelt. Thailand Red Cat har en rigtig god artikel
der forklarer hvordan det fungerer.
https://www.thailandredcat.com/nightlife-and-thai-girls-in-pattaya/

Gentlemens Clubs
Konceptet er enkelt. Find en klub du vil besøge. Køb en drink til en af barpigerne. Er der kemi kan man meget hurtigt spørge til om der er ledige værelser ellers må du hjem til hotellet.
Skal hun med hjem skal du betale en såkaldt barfine 3-500 bath. Husk at aftale LT (Long time (fra 1500 bath) eller ST - Short time (fra 1200 Bath). Du kan være heldig hun siger Upp till you...
Bliver hun i klubben skal du betale for et værelse, som er nogenlunde samme pris som barfine.

Læs mere om GC på Gentsclubs.com

You Tube

Jeg har desuden brugt en del tid på at se og følge forskellige Content Creators på You Tube bl.a. BuzzinPattaya

https://www.youtube.com/@Buzzinpattaya

BuzzinPattaya er en hjemmeside og et community og samtidig en Gentleman Club (GC) som ligger på Soi Pothole/383 Soi Chaloem Phrakiat 25 i PTY, og viste sig at være en guldmine.
Dækker formentlig de britiske øer med et meget aktivt forum ved navn Buzzin Pattaya. For at få adgang til dette forum der indeholder mange forskellige rum, hvor man kan diskutere og udveksle erfaringer, ligesom på Eroguide.dk, bl.a. mange forskellige rejseberetninger fra de forskellige områder.
Man skal hente et program ved navn Discord og installere programmet på sin computer for at få adgang til de mange servere/fora - i dette tilfælde BuzzinPattaya.
Efter Installation søger man blot efter BuzzinPattaya og anmoder om at blive bruger.
Vupti, du får gratis adgang til en guldmine af informationer i de mange fora, der alle omhandler Pattaya og Jomtimen.
Trip reports og Meet Upps er mine favoritter for tiden.

BuzzinPattaya arrangerer også rundture til de forskellige GC, så du kan danne dig et indtryk af  hvordan de fungerer.
På turen kommer du rundt til 5-6 forskllige GC'ere og får et gratis shot. Drikker du mere er det for egen regning.
Mere om det senere.
Buzzin Lounge, 383 Soi Chaloem Phrakiat 25, Pattaya City.

En anden Content Creator jeg har fulgt på YouTube er Everything Pattaya,der bl.a. netop har udgivet denne video om prisniveauet i low season.
prisskiltet finder du 24:54 min inde i videoen, men se nu den hele - der er mange gode informationer.

Samtidig laver han også mange præsentationer af pigerne på de forskellige GC som kan give en ide om hvordan niveauet er på de forskellige steder.
Jeg antager selvfølgelig der er en del udskiftning mellem pigerne men ofte får man at vide hvor mange piger man kan forvente der er i den enkelte GC
Ifølge nedenstående video er denne GC meget rimelig i sine priser.

Der forekommer censur på YouTube, og derfor har han laven en patreon konto, hvor man kan se lide mere hud og får lidt flere informationer.
Indholdet koster ca. kr. 40 om måneden. Jeg syntes det var værd lige at bruge en månedstid på hans Patreon.
https://www.patreon.com/c/user/posts?u=82177843

Flybillet
Find din flyvebillet i god tid. Lav evt. en søgeagent på Momondo. Jeg anvendte Bravo Tours, der kan have billige afbudsrejsetilbud på flybilletter til Bangkok, så check ofte.
https://www.bravotours.dk/flybilletter/

Lufthavnstransport
Efter mange overvejelser endte jeg med at tage en taxa med Nams Taxi service med en kvindelig chauffør.
Bestilt via e-mail. Hurtig responstider. Booket på 3 mails. Det viste sig at være et godt valg eftersom
jeg havde valgt at tage direkte til Pattaya. Pris 1200 Bath > ca. kr. 270 hver vej.

Find rundt mv.
Husk din oplader til mobilen.. Den får du brug for sidst på aftenen når du skal finde hjem og du har anvendt al strøm på mobilen.

Der er et par enkelte store gader det kan betale sig at have styr på. Beach Road er nok den første gade du skal kende.
https://www.google.com/maps/place/Beach+Rd,+Muang+Pattaya,+Amphoe+Bang+Lamung,+Chang+Wat+Chon+Buri+20150,+Thailand/@12.9438867,100.8836032,17z/data=!4m6!3m5!1s0x3102960484acbb77:0x2bd8849e270a37a6!8m2!3d12.9483619!4d100.8846117!16s%2Fg%2F12lv1l6zh?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MTIxMS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D

Soi 6 - gaden med de unge piger omring 20+ du vil besøge om aftenen efter kl. 20

Soi 6 ligger øst/vest og derfor er der altid sol. Det betyder, at pigerne er inde i de forskellige barer indtil solen går ned.
Når solen går ned og pigerne har spist aftensmad senest omkring kl. 19, så kommer piger ud på gaden. Det er bedst hvis du kan
komme efter pigerne har fået et par drinks, så har de mere lyst til at ha' det sjovt. Gå ikke midt på vejen. Du bliver spottet som en newbie,
og bliver mere eller mindre ignoreret. Husk at smile hele tiden. Det finder pigerne aktraktivt. Gå i højre side af gaden uanset hvilken ende du starter i.
Så kommer du ind i pigernes radius. Gå langsomt. Smil til pigerne. Virk interesseret. Pigerne vil kalde efter dig og røre ved dig. Smiler til dig. Så er kontakten skabt,
og du skal gå ind i baren og drikke en drink med hende for at finde ud af om der er kemi.
Snak med hende og hurtigt mærker du om hun er interesseret. Typisk koster det 400 Bath for et værelse og 1200 til pigen.
Soi 6 er til Short Time. Det kan ikke svare sig at betale en Bar Fine som typisk er dyrere og sat efter hvornår på aftenen du betaler.

Fra Soi 6  går du ad Beach Road indtil du når Walking Street, hvor pigerne overvejende er 25+ og der er russiske piger også,
en del barer og diskoteker

Går du ad Beach Road kan du vælge at gå igennem Pattaya Central indkøbscenteret
På Beach Road til venstre for indkøbscentret ligger der en lokal politistation og umiddelbart ved siden af ligger der et gratis offentligt WC.
Går du gennem Pattaya Central kommer du ud til Pattaya Sai Song Road. Gå til højre og derefter til venstre PattayaSaiSong 9 Aly op til TreeTown (Stort lysskilt for enden af vejen)
Her finder du mange restauranter og barer med mange freelanceres.
se https://www.google.com/maps/place/Pattaya+Night+Bazaar/@12.932562,100.883022,19z/data=!4m10!1m2!2m1!1spattaya+night+marked!3m6!1s0x3102960f4bdb9ceb:0x971c23366c98f53e!8m2!3d12.932562!4d100.884052!15sChRwYXR0YXlhIG5pZ2h0IG1hcmtlZFoWIhRwYXR0YXlhIG5pZ2h0IG1hcmtlZJIBDG5pZ2h0X21hcmtldOABAA!16s%2Fg%2F11bwh5m7x3?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MTIxMS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D

Når du går ud af Tree Town kommer du til Soi Bakhao, og går du til højre når du kommer ud fra Tree Town finder du hurtigt til LK Metro, endnu et hotspot med mange barer, Agogo's og GC.
Se ruten her

Det samme gælder for Jotimen.

I Jotimen, som er noget mere stille end Pattaya, er det vigtigt at kende Soi 1-7. Specielt Soi 6 og 7 som er danskergaderne med bl.a. Guldbageren, Bryghuset også kaldet Withe House samt Walthers Burger Bar.

Hotel
Jeg benyttede Agoda til at booke et hotelværelse for den første uge, da jeg ikke var sikker på hvor jeg ville bo i 2. uge.
Fandt et fint Hotel Selection lige bag Soi 6 - en af gaderne med mange barer og utrolig mange barpiger.
1180 Bath for en overnatning > ca. kr. 270 uden morgenmad. Der er mange cafeer hvor man kan købe morgenmad i området.
Jeg kunne have valgt at satse på at finde et billigt guest house i en sidegade til Soi Bakhao, så var jeg sluppet
med ca. 800 Bath > ca. kr. 180, men betydelig forskel på værelset syntes jeg.

Rejseberetning følger...

Redigeret af Strandløven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Buzzing er ganske fin men man skal lige være OBS.

De fleste GC ture er til deres egne barer og der er en del fejl information samt kvaliteten af pigerne er lavere end de fleste andre steder.

Så hvis man bare husker på at Buzzin er en forretning der i dag er lavet for at tjene penge og promovere sig selv og egne barer så er den fin.

Det var væsentlig anerledes da det startede under Covid hvor Trevor lavede tingene uden betaling og uden at have forretningsinteresser i det.

I dag laver han og kører en stor forretning på youtube samt med GC klubber hvor det er penge manden Steven der står bag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
newbee skrev, den 5.1.2025 at 14:55:

Buzzing er ganske fin men man skal lige være OBS.

De fleste GC ture er til deres egne barer og der er en del fejl information samt kvaliteten af pigerne er lavere end de fleste andre steder.

Så hvis man bare husker på at Buzzin er en forretning der i dag er lavet for at tjene penge og promovere sig selv og egne barer så er den fin.

Det var væsentlig anerledes da det startede under Covid hvor Trevor lavede tingene uden betaling og uden at have forretningsinteresser i det.

I dag laver han og kører en stor forretning på youtube samt med GC klubber hvor det er penge manden Steven der står bag.

Det er jeg faktisk ikke sikker på, da man kan se de kommer rundt til mange forskellige GC'ere og barer. De har åbnet en ny Maggie Mays i Jomtien og jeg syntes ikke der er noget forkert i de kører forbi denne når man kører forbi. Anyway, ja it's all about the money, men jeg syntes ikke man mærker det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pattaya 2024 rejseberetning Dag 1-2 af 14 dage i december

Dag 1 - lørdag
Ankomst med direkte SAS fly lørdag kl.16:30 så før tid til Bangkok. Benyttede Nams LadyTaxi service fra lufthavnen direkte til mit hotel i Pattaya (PTY),
Man ankommer/går ud efter bagageudlevering på Level 4 (4. sal) og Meeting Point, hvor man mødes ligger på Level 2 (2. sal),
så der var lige et stykke vej, og skiltningen kunne godt have været lidt bedre.
Anyway, jeg fandt den kvindelige chauffør som aftalt ved Meeting Point, og 2 timer efter checkede jeg ind på Hotel Selection i Pattaya,
hvor jeg via Agoda havde booket fint rent dobbelt værelse med god room service og velfungerende brusebad til bare dkr. 266 pr. overnatning
og så lige en spytklat fra Soi 6 en af Pattayas hotte gader. Ingen eller meget lidt gadestøj. Fantastisk.
Hurtigt bad og tøjskift til shorts og t-shirt da det stadig var nærmest 30 grader udenfor. Gik ud for at finde en restaurant
og kom forbi Soi 6, hvor man var ved at vågne op. Lidt høj musik og en del folk i gaden da jeg gik forbi på Beach Road.

Måtte have lidt at spise og fandt hurtigt Trattoria Pizzeria Toscana Pattaya på Beach Road med en god åben terrasse og skøn havudsigt mellem palmerne.
Godt spisekort. Ikke mange italienske retter, men pizza og pasta såklart på kortet.
Nu er man jo i Thailand så hvorfor ikke starte med en lidt spicy rejesuppe Tom Yam Gong (450 Bath/dkk 101) og en kold Leo øl (80 Bath/dkk 18).
Særdeles veltillavet med mange store rejer.
Maden og betjening var så god at jeg endte med at spise morgenmad (190 Bath) den første uges tid på restauranten.

Jeg måtte videre. Det fristede med lige at gå rundt om hjørnet op ad Soi 6, men jeg anstrengte mig og gik ad Beach Road i retning mod Walking Street - efter sigende
en meget livlig gade med restauranter, barer, live shows, discoteker og alt hvad livet begærer når man nu er i PTY.
Skulle ikke nå noget, så jeg valgte at gå de ca. 2 km op for enden af Beach Road hvor Walking Street begynder inden den svinger ind i PTY.

På strandsiden af Beach Road stod der flere end 100 freelanceres, hvor mange forsøgte at få kontakt med mig. Hello. What your name. Where you from.
Jeg har aldrig set så mange freelancere samlet på en gade før. Helt utroligt. Jo nærmere man kom på Walking Street jo tættere stod pigerne.
Boom boom. Svært ikke at reagere på det. Nærmest alle hudfarver var repræsenteret.

Ved indgang til Walking Street bliver man mødt af utrolig høj musik og et fantastisk leben. Ud for de mange barer på hver side af gaden
stod pigerne og lokkede med prisskilte for øl og anden spændende underholdning. Der var både Agogo barer og barer med russiske piger.
Hver bar sit tema f.eks. var nogle piger iført sygeplejerske uniform. Ud for en anden bar var pigerne kun iført lækkert sort lingeri med hofteholdere og lange sorte silkestrømper.
Puha. Svært bare at gå forbi, da nærmest alle forsøger at hive mig ind i deres bar.
Endte selvfølgelig også inde på en Agogo bar fyldt med dejlige unge piger og med en scene i midten. På scenen dansede piger rundt om deres stripperstang iført en lille bikini flere uden top.
Fik hurtigt anvist en plads så man sad på første række til scenen. Meget hurtigt kom en pige til mig sammen med en servitrice.
Jeg bestiller en øl (100 Bath/til mig selv og en ladydrink (150 bath/ dkk 34).
Pigen sætter sig ved siden af mig og vi begynder at snakke sammen på engelsk. Det gik hurtigt op for mig hun drak af sin drink hver gang jeg tog en tår af min øl.
Vi snakkede lidt om pigerne, hvor lang tid de dansede osv. Det viste sig at dansepigerne var i 3 hold af 15 piger som dansede i ca. 15 min af gangen.
Husker ikke hendes navn, men fik da mærket lidt på sagerne mens vi snakkede om short time (ST) og long time (LT) - altså hvor lang tid man kunne være sammen
med en af pigerne fra baren. LT typisk en time (2000 Bath/dkk 450) LT resten af natten afhængig af aftalen (fra 4000 BTH/DKK 900).
Desuden skulle man betale en barfine (fra 400 Bath/dkk 90). Vi fik en øl/ladydrink mere og fik kigget lidt på danseshowet. Hun tilbød at smide sin brystholder for 300 Bath/dkk 68
efter jeg havde brugt lidt tid på at mærke og studere hendes bryster.
Tænkte på det hurtigt kunne løbe op med drikkevarer og diverse. Måtte videre og fik betalt min regning på 500 Bath/dkk 112.

Gik hjemad samme vej ad Beach Road. Stadig mange freelanceres. Talte med et par stykker på vej hjem. Prisniveauet lå fra ST Bath 1000 til LT Bath 3000.
Kvaliteten noget svingende syntes jeg.

Kom frem til Soi 6 og måtte naturligvis lige en tur igennem. Hvilken festgade. Der var virkelig gang i gaden. Høj musik. Blinkende discolys og utrolig mange piger ud for hver bar,
der lå side om side. Gaden er et par hundrede meter lang. Første gang jeg gik gennem gaden gik jeg ca. midt på gaden. Pigerne råbte og skreg efter mig som en flok papegøjer.
Hallo. What your name. Where you from. Flere af dem trak mig i armen eller hånden for at få mig ind i deres bar. Det var som om man kørte op a Alpe d'Huez på det sidste stykke
så tæt stod pigerne. Sindssyg oplevelse første gang man går gennem gaden. Det skal være efter kl. 21 så er der flest i gaden.

Da jeg vendte rundt for at gå tilbage gik jeg mere i den ene side af gaden og havde nu en endnu tættere kontakt med pigerne. Til sidst kunne jeg ikke holde til mere.
Faldt over den skønneste unge pige, der fik lokket mig ind i hendes bar. Vi fik lidt at drikke og blev hurtigt enige om at gå op på et værelse over baren.
LT 2000 Bath/dkk 450 + 500 Bath  i barfine. Startede med et brusebad, hvor vi vaskede hinanden og det endte med hun fik så meget liv i calorius at jeg måtte mærke hende
bagfra inden vi kom ud af badet. Herefter ind på værelset som blot bestod af to stole og en dobbeltseng med forholdsvist rent sengetøj.
Vi får rullet rundt et par gange i forskellige stillinger inden jeg til sidst får afsluttet præcist som aftalt ud over hendes ansigt og i hendes mund mens hun sidder knælende foran mig.

Helt høj er jeg ude på gaden igen. Vi havde snakket lidt om hun havde en veninde hun kunne tage med til mit hotel dagen efter. Hun ville skrive på min SnapChat senere herom.
Senere fik jeg besked fra hende at hun havde fundet en veninde på 18 som gerne ville være med til en trekant, så det blev aftalt til næste aften.
Det blev fejret med et par øl på den lokale bar ved siden af hotellet. Der var også et par duer, men jeg valgte at sove alene. Jeg sov rigtig godt den nat.

Dag 2 - søndag
Vågnede ved 1030 tiden. Lidt tung i hovedet efter en del øl dagen forinden. Fik lidt morgenmad på den italienske og tænkte lidt over hvordan aftenen nu skulle forløbe.
Jeg fik sgu kolde fødder. En pige på 18 var nok lidt for ungt kød. Der var også en regel på hotellet fandt jeg ud af om pigen man tager med til sit værelse skal være min 22 år,
og de skal registreres i receptionen. Desuden har jeg hørt, at der thai lovgivning om pigerne skal være 20 for at være ansat på bar eller være sammen med en falang (udlænding).
og kom frem til jeg ikke ville teste politiets tålmodighed. Slet ikke i fængsel i Thailand. Der bliver lavet razziaer.

Fik gået et par skridt rundt i Pattaya og fik styr på de forskellige store gader. Fandt f.eks.  Pattaya Central et stort indkøbscenter på Beach Road, hvor der sælges ægte varer
i flere etager. I kælderen er der mange restauranter og air con. Godt når det ligesom er lidt mere end 30 grader nærmest hele tiden.
Lidt længere nede ad Beach Road finder du Mikes Shopping Mall et indkøbscenter fyldt med kopivarer - mange forskellige mærker af god kvalitet. T-shirts, gummesko, mærketøj osv.

Hen under aften blev jeg overtalt til en times fodmassage (200 Bath/dkk ). Godt træt i fødderne takkede jeg ja og massagepigen så nu også meget sød ud. Da jeg kom forbi deres massagesalon sad de 5 piger og råbte efter mig.
Det var faktisk det samme show hver gang man gik forbi en massagesalon. Nu var det en mindre salon med 7 brikse bag det store butiksvindue. Dejlig air con indenfor.
Fik et stort koldt glas vand og kunne blot læne mig tilbage og liggende nyde massagen i den bløde stol. Af med sko og strømper. Fødderne blev hurtigt vasket med en varm ren klud og massagen gik i gang.
Jeg var alene i salonen sammen med massage pigen. Hendes hænder masserede grundigt mine fødder og lægmuskler. Vi småsnakker lystigt. Kemien er god syntes jeg.
Hun fik arbejdet sig op ad det ene lår ind under mine shorts og ned igen mens hun kiggede mig dybt i øjenene. Derefter samme tur op ad det andet lår. Lå nu med en halvfed og tankerne snurrede rundt.
Lavmælt får hun sagt hun også er god til andre former for massage. Hvilke spørger jeg nysgerrigt selv om jeg kender svaret. Erotic massage and more siger hun og smiler. Hvor spørger jeg hende.
Upstairs svarer hun. Hvor meget spørger jeg. ST 1500 svarer hun og er storsmilende. Uhh, det var svært. Hun så jo virkelig sød ud og havde tilsyneladende de dejligste bryster i størrelse D+
Jeg savlede nærmest, men tænkte natten er ung så jeg takkede nej og sagde jeg ville komme tilbage.
Hun fik dobbelt betaling for sin fine massage og var glad. Faktisk fortalte hun at hun tjente halvdelen af det beløb man betalte for en given massage. Dvs. sølle 100 Bath/dkk 22,5 for en times arbejde.

Efter en veloverstået massage hvor jeg også blev afklimatiseret på grund af den gode air con gik jeg videre rundt i kvarteret og kom igennem Three Town, et område med mange restauranter og en del barer med mange freelancere.

Kom ud på Soi Buakhao. Går til højre. Mørket var faldet på. Meget liv i gaden og barerne og Gentlemens Clubs (GC) var nu fyldt med skønne kvinder. Kom forbi Soi LK Metro endnu et hot spot men fortsatte da jeg skulle op til Soi Chaiyapoon og finde Maggie May Bar and Gentlemen's club.

Soi Chaiyapoon (også kaldet Soi Pothoe på Google maps) er også fyldt med barer og GC'er. Mange tiltrækkende kvinder.
Fandt Maggie May Bar, der også var fyldt med skønne kvinder. Faldt i snak med et par fyre, som fortalte lidt om hvordan pussy wagon konceptet fungerede. Mere om det senere.

Ude på gaden igen skulle jeg lige checke de sidste barer bl.a. The Den lidt skråt over for Maggie May.
Da jeg kom derover sad der et par skønne kvinder udenfor. Specielt en af dem var meget tiltrækkende så vi fandt hurtigt ind i baren. Småsnakkede lidt. God kemi og en kold drink.
LT 1500 Bath/ dkk338 og nn barfine på 400 Bath/dkk 90 og vi gik op til værelset som kostede 400 Bath. Så man ender altså på 2400 Bath/541.
Hun var 30 år, slank med skønne former og B+ bryster. Haps haps lige efter min smag.
Da hun åbnede døren til værelset kom vi ind i et helt nyistandsat rum på ca. 50 m2 indrettet med en skøn dobbeltseng med rent sengetøj
og et walkin badeværelse bag den ene side af sengen. Alt virkede helt nyt. Det bedste værelse på en GC so far. Kan virkelig anbefales.
Meget overrasket over standarden.

Vi får hurtigt smidt kludene og starter med et skønt brusebad hvor vi vasker hinanden og calorius bliver behandlet som en konge af den skønne
kvindes hænder og mund. For dælen det er lige foør jeg må overgive mig under bruserne. Hun får vredet sig ud af mine arme inden jeg glider helt
ind under hendes skønne baller. Hun slukker for vandet og starter med at tørre mig over hele kroppen. Calorius får endnu en mundlig behandling
inden vi ruller rundt på sengen. Der går ikke lang tid før kondomet bliver rullet på og vi hopper rundt i forskellige stillinger bl.a.
i en herlig cowgirl. Igen når jeg store højder da jeg står for enden af sengen og fylder hendes mund med mine varme vædsker.
Hun var en krammepige, så der var god aftercare inden vi kom i tøjet igen.
Får hendes SnapChat og aftaler vi kan mødes uden for klubben, da hun ikke arbejder hver dag. Hun svarede dog kun én gang så det blev ikke til mere.

Dag 3 følger...

Redigeret af Strandløven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Strandløven skrev, den 9.1.2025 at 00:01:

LT 1500 Bath/ dkk338 og nn barfine på 400 Bath/dkk 90 og vi gik op til værelset som kostede 400 Bath. Så man ender altså på 2400 Bath/541.

LT - LongTime er normalt hele natten og med 2 time come/sex - tvivler på du kan få LT til kun 1500 ThB - så du har kun fået ST - ShortTime= ca. 1 time - desuden er det ikke normalt både at betale barfine og for room, hvis de selv har værelser.

Må indrømme jeg er imponeret af hvor hurtig, du er til at finde rundt - og finde de gode vandhuller.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

LT - LongTime er normalt hele natten og med 2 time come/sex - tvivler på du kan få LT til kun 1500 ThB - så du har kun fået ST - ShortTime= ca. 1 time - desuden er det ikke normalt både at betale barfine og for room, hvis de selv har værelser.

Må indrømme jeg er imponeret af hvor hurtig, du er til at finde rundt - og finde de gode vandhuller.

OMG, korrekturen har vist sprunget et afsnit over. Du har så ret @Jernsvinet  Tak fordi du fandt fejlen så jeg kan rette den.
Jeg har lige dèr fået byttet rundt på begreberne. Men jeg betalte både for værelset og en barfine, så der er jeg måske blevet snydt?

Tak for roserne med hensyn til at finde rundt. Jeg havde været lidt grundig i min planlægning og havde samtidig studeret bykortet. Alligevel gik der et par dage inden jeg fik helt styr på at finde rundt. Et af mine tricks er at finde navnet på de største bygninger i bybilledet fordi taxachaufføren ofte ikke kender gadenavnet men kender bygningen. Ikke fordi jeg kørte i taxa men metoden er meget god syntes jeg.

Skridttælleren blev sprunget flere gange og efterhånden som dagene gik fandt jeg også ud af at tage de såkaldte Bathbusser og var ganske tryg ved at køre rundt med dem også frem og tilbage mellem Pattaya og Jomtien.

Redigeret af Strandløven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Strandløven skrev, for 2 timer siden:

Men jeg betalte både for værelset og en barfine, så der er jeg måske blevet snydt?

Det plejer ihvertfald ikke at være normalt på en GentsClub - og heller ikke i Soi 6 - eller Soi Dirty, som de lokale kalder gyden - tager man derimod en pige med hjem, kommer man hurtigt til at betale en dyr barfine, som er en af de ting, som er steget væsentligt siden Coronaen, da de efter Coronaen, havde svært ved at skaffe piger og måtte tilbyde højere "grundløn" for blot at dukke op og være i barerne og tiltrække kunderne - normalt tror jeg det er sådan at piger skaffer piger - måske via en bonus, men også fordi det er nemmere at få en pige fra et landdistrict til at komme til "storbyen", hvis  hun i forvejen kender en der - og som kan vise hende tilrette mht. transport, arbejdsted og bolig - og så selvfølgelig lidt indføring i hvordan de skal agere overfor kunderne.

Den første gang, jeg var i Pattaya gik og kørte jeg også meget rundt med Bathbus - faktisk i 14 dage før jeg tog imod et tilbud om gratis at låne en motobike fra dem, som jeg havde lejet min condo fra - det gør at man oplever tingene mere intenst og må planlægge mere præcist for at undgå at komme til at gå omveje eller forlangt - på motobike, betyder det ikke så meget, da man roligt kan køre lidt for langt, vende om og køre tilbage - endda af og til imod færdselsretningen - uden at det koster en lang gåtur i 30 graders varme.

Men det er dejligt at kende systemet med bathbusserne, da man måske ikke altid fra day one har en motobike til rådighed - og den kan også få nedbrud - jeg er f.eks. punkteret 2 gange - ikke at jeg så lige kunne tage en bathbus, men fik istedet en lokal til at skifte slange og senere de 150 - 200 bath incl. arbejdsløn refunderet - ja dæk og slanger er billige i Thailand, da de laver dem selv ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 15 minutter siden:

....låne en motobike fra dem, som jeg havde lejet min condo fra

Jeg er generelt ikke så glad for at køre på motobike eller en taxamotobike. Brugte det et par gange, og den ene gang blev mine bange anelser bekræftet, da føreren kørte lidt med hovedet under armen. Altså lidt stærkt og lidt i mine øjne vovede overhalinger en sen aftentime jeg skulle tilbage fra Pattaya til Jomtien.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dag 3 - Mandag

Når jeg besøger en sexarbejder foretrækker jeg at starte med et brusebad. Gerne sammen med hende jeg besøger. Det signal jeg får sendt er jeg er
absolut ren hvilket jeg er sikker på hun værdsætter.

Den reneste form for sex du kan have i PTY er at gå til et spa. Jeg havde drømt om denne Nuru massage i mange måneder og endelig kunne jeg besøge Sabai Dee Massage

Hvilket fantastisk sted. Indgangen var pænt bevogtet af flere vagter. Da døren blev åbnet til dette erotiske tempel blev jeg mødt af en mand, der venligt
pegede hen ad den røde løber. Jeg gik gennem gangen. Hvilket drømmesyn. Tilskuerpladserne som i et amfiteater åbenbarer sig og jeg kan kigge op ad siddepladserne
hvor der sidder omkring +40 kvinder i alderen fra omkring 20 år til muligvis 55 år. Alle sidder med front mod mig og ser jeg bliver sat i en sofa umiddelbart
foran dem. Puha. Pulsen var høj og jeg syntes det var svært at vælge.

Alle pigerne havde en jeton, en medalje formet brik, i forskellige farver påsat deres kjole/skjorte i venstre side. Hver farve repræsenterede en priskatefori fra
2500 Bath/dkk 561 til 4800 Bath/dkk 1077. Det var således tydeligt pigerne var i forskellige kategorier. De ældre lå i den billige priskategori. Modellerne i den høje.
Det var meget svært at vælge, men jeg endte med at vælge to piger og betalte 9400 Bath/dkk 2077 i alt for en times underholdning;-)
Lidt dyrt i forhold til mit budget, men absolut en oplevelse jeg ikke ville gå glip af nu hvor jeg endelig var i PTY.

Sammen gik vi til kassen, lidt ligesom i banken i Matador, hvor jeg betalte for pigerne. Herefter til rummet, som var indrettet med en sofa, sofabord,
en dobbeltseng samt et badekar. Jeg havde nu foretrukket en bruser. En tjener kom ind på værelset inden døren blev lukket og det lå ligesom i luften
at jeg skulle købe lidt drikkevarer, så det gjorde jeg.

Det viste sig begge pigerne ikke var glatte. Sjældent disse dage tror jeg. Efter alle havde smidt kludene blev badekaret halvt fuldt og shampoo blev hældt i samtidig
hvilket sikrede sæbeskum. Den ene pige hoppede op i badet og jeg lagde mig med ryggen op ad hende som hun viste jeg skulle gøre.
Den anden pige sprang nu op i badet og begyndte at sæbe mit bryst ind og hun fandt hurtigt calorius, der også fik en omgang med hænderne.
Efter et stykke tid steg vi op af badekaret og jeg blev lagt på maven på en gummimadras, hvor jeg først blev sæbet ind med en sæk fuld af skum og derefter brugte
den ene af pigerne sin skønne nøgne krop til at massere mig.
Jeg ved ikke lige hvad der var galt, men der var ikke rigtig nogen reaktion hos calorius.
Heller ikke da jeg blev vendt om på ryggen og fik en omgang pussyslide direkte på min bedste ven.

Jeg tror hun blev lidt utålmodig, og blev derfor hurtig tørret og sendt over på dobbeltsengen. Med en pige på hver side burde der være en reaktion, men den udeblev.
Pigerne virkede nu lidt ufokuserede og det begyndte at irritere mig så jeg ligesom tabte koncentrationen. Jeg forsøgte virkelig at forblive fokuseret, men specielt
den ene af pigerne, der ikke ville give oralsex på grund af risikoen for HIV. Det var for min egen sikkerheds skyld som hun sagde.
På en skala fra 1-10 kan jeg ikke give mere end 3, da jeg gik skuffet derfra.

Dyre lærepenge. Det kommer ikke til at ske igen :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Strandløven skrev, for 5 minutter siden:

da føreren kørte lidt med hovedet under armen. Altså lidt stærkt og lidt i mine øjne vovede overhalinger

Så skal man bare bede vedkommende om at sætte farten ned eller stoppe, nægte at betale eller måske bedre reducere til et minimum - og tage en anden. Har det været en Uber eller Volt (udtales Båt på thailandsk), som man booker via en app - mener jeg også man kan lægge en anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Strandløven skrev, for 26 minutter siden:

Dyre lærepenge. Det kommer ikke til at ske igen

Jeg har oplevet noget lignende med at kalorius mistede begejstringen - tror det var noget med at det hele skulle foregå lidt for hurtigt og mekanisk - siden har jeg foretrukket at tage pigen med hjem i condoen til shower together + evt. stående sex eller pirring i badet, hvor tiden ikke tæller - man skal bare sørge for selv at have indkøbt shovergel og shampoo i rigelige mængder, fremfor de små flasker, man normalt finder til at starte med - og så når man er sammen med den samme pige i flere gange, dage - eller uger - så kan man nemmere aftale at det ikke behøver være med kondom.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Jeg har oplevet noget lignende med at kalorius mistede begejstringen ...

Til al held kom begejstringen hurtigt tilbage. Mere om det i min fortsatte rejseberetning.,,,,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Strandløven skrev, for 3 timer siden:

Dag 3 - Mandag

Med en pige på hver side burde der være en reaktion, men den udeblev.

Been there done that. :D Kan ikke huske om det også var på Sabai Dee eller om det var Honey 2. Det er nogle år siden - før corona. Pigen jeg var sammen var lidt misfornøjet over at min ven ikke ville noget, så i stedet begyndte hun at fortælle hvordan hun har en stammekunde på 90 som altid er hård som stål når han er der. Jo tak, det hjælpe sgu ikke rigtigt at høre om en der er gammel nok til være min bedstefar. :D

Grin af det og videre i teksten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 10.1.2025 at 21:39:

Så skal man bare bede vedkommende om at sætte farten ned eller stoppe, nægte at betale eller måske bedre reducere til et minimum - og tage en anden. Har det været en Uber eller Volt (udtales Båt på thailandsk), som man booker via en app - mener jeg også man kan lægge en anmeldelse.

Det er nok Grab eller Bolt man bruger der…..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dag 4 - Puzzy Wagon Bar Crawl

Jeg havde endnu til gode at besøge nogle flere Gentlemen Clubs. Inspirationen til dette havde jeg inden min afrejse fundet på https://www.gentsclubs.com.
Kort fortalt er en Gent Club reelt et bordel med lave priser i forhold til det du betaler hvis du besøger en Agogo bar på Walking Street eller en af de mange barer i området omkring LK Metro
og vil have en hyggelig stund med en af pigerne dèr.
Jeg havde en af de foregående dage været en tur op og ned ad Soi Chaiyapoon, der er en meget levende gade fyldt med forskellige barer og klubber.
Når man går forbi en af disse klubber sidder pigerne udenfor ens påklædt ofte med en lille top og en meget kort nederedel. De prøver på forskellig vis at få trukket dig ind i klubben,
så de kan få dig til at købe ladydrinks og muligvis også en hyrdetime eller to.
Ofte er indgangsdøren en typisk "klubdør" med en mindre låge i døren, som dørmanden kan kigge ud igennem. Det koster ikke penge at besøge en af disse klubber.
Kommer man ind er de ofte indrettet på samme måde med et eller flere pool borde, en eller flere barer og mange sofagrupper, hvor der ofte kan trækkes et gardin for så
man kan have en privat stund. Flere af dem har også et podie med/ude stripperstænger, hvor pigerne kan optræde på forskellig vis. I nogle af klubberne er der swimming pool
og basis for pool parties.
Ofte er der en trappe op til et eller flere aftrædelsesrum som man typisk betaler Bath 4-500 for at benytte. Pigerne koster typisk fra Bath 1500
I klubberne er der ofte mange piger man kan snakke med. Dem jeg besøgte havde alle flere end 10 piger enkelte flere end 20.

Buzzin Lounge arrangerer ture rundt til forskellige Gent Clubs. Puzzy wagons er der nogen der kalder dem. Andre kalder det for pub crawl.
Turene var op til 6-7 timer. Jeg havde tilmeldt mig og betalt Bath 400 for en tur om tirsdagen, der meget behændigt kørte rundt til klubber lidt syd for Pattaya
og i Jomtien, hvor jeg skulle bo i næste uge.
Kl 14 startede vi op i 2 fyldte bath busser ca. 20 mand, som kørte rundt til en række klubber, hvor der alle steder blev tilbudt på drikkevarer og piger.
Pigerne stod de fleste steder på en række når vi ankom, alle iført samme tøj, og man kunne vælge en pige man ville hygge sig med.
Man satte sig i sofaen. Købte en lady drink og snakken gik på gebrokken engelsk.
Der blev skålet, grint og fniset efterhånden som man fik snakket. Hænderne fik frit løb og ofte blev man tilbudt at købe hendes t-shirt eller bikinioverdel.
Derfra var der ikke langt til hun sad nøgen foran dig.
Vi var i hver klub i ca. 30-40 min, og det stod frit om man ville forlade rundturen for at blive længere i klubben.
Med overlæg havde jeg forinden besluttet ikke drikke for meget alkohol, da jeg gerne ville holde til hele turen og får det hele med.

Cosy Beach Club havde de smukkeste piger. En af dem som jeg havde fornøjelsen af i baren viste sig at være den absolut smukkeste pige
jeg mødte under hele ferie. Der var også en Swimming Pool så pool partys er en mulighed.

I Passion Club var luften tyk af erotik og meget nærgående piger. Der blev bl.a. lavet et herligt lesbisk show på podiet, som man kan sidde
rundt om som ved en bar. Pu ha, der blev sgu gokket lidt og mine øjne var ved at falde ud af liderlighed.
Måtte over til den anden bar hvor jeg mødte to andre piger, der efter en lady drink var åbne for en trekant. Jeg havde desværre en
senere aftale, og kunne ikke lade mig blive tømt endnu, så vi udvekslede Whats App nummer og aftalte at snakke videre.

Begge steder jeg klart anbefaler i forhold til de øvrige steder jeg besøgte på rundturen.

Jeg ved ikke præcist hvor lang tid rundturen tog. Vi var startet kl. 14 og kom tilbage til Buzzin Lounge om aftenen.

Vi besøgte følgende klubber og en enkelt agogo bar:

Cat Flabs
https://www.gentsclubs.com/catflaps

Pussy Galore
https://www.gentsclubs.com/gc/pussy-galore

Cosy Beach Club
https://www.gentsclubs.com/gc/cosy-beach-club

Camel Toe
https://www.gentsclubs.com/cameltoe

Buzzin Lounge
https://www.gentsclubs.com/buzzinlounge

Passion Club
https://www.gentsclubs.com/gc/passion

Viper Bar (agogo bar)
https://www.facebook.com/viperbar/

Hvilken dag og aften. Jeg var noget træt inden jeg mødtes med min nye veninde. Massagepigen, der havde lokket mig og givet mig fodmassage de seneste dage.
Mere om det i næste beretning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GFEspecialist skrev, for 1 time siden:

Jeg har et spørgsmål til jer erfarne, er det alle værtinder, der potientielt er til at gå med hjem? Mod betaling selvfølgelig?

Hvad mener du helt specifikt? Værtinder? Mener du pigerne i en bar eller en Gent Club?  Hvis ja, så er svaret ja.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GFEspecialist skrev, for 2 timer siden:

Det er værtinderne, det er i barene jeg mener.  Spørger man direkte? Altså efter lidt small talk?

Et godt råd hvis du fremadrettet vil præcisere hvad du mener, så lad være med at bruge ordet "værtinde/hostess" om forholdene i Thailand. Ordet er tvetydigt og skaber blot forvirring. Det kan nemlig betyde:

Service girl (servitrice): Hende der tager i mod dine drinksbestillinger og som du betaler din regning til, findes typisk kun i A Go Go Barer. Kan nogle steder også være en mand. Nogle kan barfines, andre vil ikke.

PR girl: Dem som står på gaden med skilte og forsøger at lokke dig indenfor. Findes ligeledes typisk kun i A Go Go Barer. Vil typisk være den første til at lokke LD (Lady Drinks) ud af dig. Ligesom service girls, nogle kan barfines, andre vil/kan ikke.

Barpige: Hende der sidder hos dig, så længe du køber LD'er til hende. Kan normalt barfines, men der er undtagelser.

Mamasan: Hende du betaler barfine til. Kan ikke barfines.

Aftal alt på forhånd med din udkårende inden du betaler barfine. Aftal ydelser, pris og tidslængde. Bare spørg direkte om hun gør dit eller dat, de har hørt dit spørgsmål 1000-vis af gange før. Lad være med at pakke ordene ind i floskler, rosenrøde ord og fisefornemme udtryk, deres engelske er oftest meget mangelfuldt, så de vil ikke forstå du hvis pakker ordene ind. Er du interesseret i analsex, så spørg direkte om "Do you fuck/bumbum ass?" eller "are you 3 holer?" og ikke "is it ok if we have some fun in you cute little brown spot".

Barfine er det du betaler for at pigen kan få tidligt fri fra arbejde for at gå med dig. Barfinen dækker ikke betalingen til pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Lars Tysker. Tak for at forklare det for mig (og andre). Beklager at min definition falder udenfor din. Jeg er ny i dette, og forsøger det bedste jeg kan!

Del dette indlæg

Link til indlæg
GFEspecialist skrev, for 1 time siden:

@Lars Tysker. Tak for at forklare det for mig (og andre). Beklager at min definition falder udenfor din. Jeg er ny i dette, og forsøger det bedste jeg kan!

Helt ok. Der er ingen dumme spørgsmål, så spørg endelig løs. Er kun glad for at kunne hjælpe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
GFEspecialist skrev, for 4 timer siden:

Tak til @LarsTysker for at tydliggøre hvordan det fungerer med pigerne i bl.a. Pattaya. Jeg har dog også beskrevet det i mit første indlæg i denne tråd:

Pigerne
Det er vigtigt du forstår hvilke type af piger der findes og hvordan de er opdelt. Thailand Red Cat har en rigtig god artikel
der forklarer hvordan det fungerer.
https://www.thailandredcat.com/nightlife-and-thai-girls-in-pattaya/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...