skunken 615 Skrevet 26. Marts Peterkanin skrev, den 26.3.2025 at 19:32: Kan du ikke prøve at sætte lidt ord på Candyclub. lyder lige som et sted for mig De spiller mest thaimusik, men også vestlig. Lille sted (stå op omkring borde sted) der er nogle stole men det er ikke et sidde ned sted. Efter 22.00 begynder stedet at vågne og hen ved midnat er det pakket. Husk at det er også et sted hvor der kommer helt almindelige thai damer, men 70% af kvinderne er freelancere. Syntes kvaliteten af pigerne er højere end beach road og yngre og smukkere end girlie bar piger. Kan jo ikke love det er sådan hver aften, men sådan var det da jeg var der. kan linke videoer fra stedet. Men stiller eller sidder omkring et bord og indenfor 10 min begynder du at få "blink blink" fra kvinder, surfer man rundt og finder en der kunne bruges. Jeg betalte 2000 baht for en 9/10 pige. husker en mere standard pige jeg snuppede ville have 1500 baht. Når du har aftalen i hus, så går du udenfor finder en orangejacket scooter, og lander 2 min senere på dit hotel. Om natten kræver motorcykel taxa omkring 150/200 for selv en kort tur. og man kan i sådan situation ikke helt vente på en Bolt taxa. nogen piger vil have penge til taxa hjem. Så regn med transport 300/400 baht. ialt candy club soi buakhao, Pattaya lot of people tonight. come to join with us #soibuakhao #pataya Pattaya Thailand Nightlife at The Candy Club on Soi Buakhao & Treetown Nightlife in Pattaya Thailand with Thai Girlfriend (CANDY CLUB) 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 55 Skrevet 28. Marts (edited) skunken skrev, den 26.3.2025 at 20:28: De spiller mest thaimusik, men også vestlig. Lille sted (stå op omkring borde sted) der er nogle stole men det er ikke et sidde ned sted. Efter 22.00 begynder stedet at vågne og hen ved midnat er det pakket. Husk at det er også et sted hvor der kommer helt almindelige thai damer, men 70% af kvinderne er freelancere. Syntes kvaliteten af pigerne er højere end beach road og yngre og smukkere end girlie bar piger. Kan jo ikke love det er sådan hver aften, men sådan var det da jeg var der. kan linke videoer fra stedet. Men stiller eller sidder omkring et bord og indenfor 10 min begynder du at få "blink blink" fra kvinder, surfer man rundt og finder en der kunne bruges. Jeg betalte 2000 baht for en 9/10 pige. husker en mere standard pige jeg snuppede ville have 1500 baht. Når du har aftalen i hus, så går du udenfor finder en orangejacket scooter, og lander 2 min senere på dit hotel. Om natten kræver motorcykel taxa omkring 150/200 for selv en kort tur. og man kan i sådan situation ikke helt vente på en Bolt taxa. nogen piger vil have penge til taxa hjem. Så regn med transport 300/400 baht. ialt candy club soi buakhao, Pattaya lot of people tonight. come to join with us #soibuakhao #pataya Pattaya Thailand Nightlife at The Candy Club on Soi Buakhao & Treetown Nightlife in Pattaya Thailand with Thai Girlfriend (CANDY CLUB) Så er jeg helt med. Jeg var der 2 gange i den uge jeg havde fornøjelsen at være i Pattaya. Det var helt tilfældigt jeg lande der en aften jeg var i byen med min nye wingman. Og troede vi skulle have en fest sammen den aften. Så vi dappede ind på en gogo bar. Men men men det skulle så vise sig at når der stod en ung pige Foran ham og viftede lidt med nogle bryster Var han sådan set ligeglad med mig. Han har åbenbart aldrig set Top gun. you never leave you wing man Så fandt jeg åbenbart Candy club som jeg også syntes var et fedt sted. Og ja pæne piger. Tak for uddybning Redigeret 28. Marts af Peterkanin 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carajo 5 Skrevet søndag klokken 12:58 Tak for interesante indlæg. Jeg hørte at der er et bestemt sted, hvor de "ældre" kvinde står på Beach Road. Er der nogen der ved, hvor det er? C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 840 Skrevet søndag klokken 17:03 Coconut Bar fra 30 og opefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg