Hop til indhold

Recommended Posts

Jag är svensk och kommer till Köpenhamn om ett par dagar. Jag letar efter en riktigt smal/skinny tjej som ger bra service. Mina var perfekt för mig båda vad gäller kropp och service.

Några rekommendationer??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil da gerne opfordre Smatte til at publicere denne mail også, så vi alle kan få glæde af den viden, der spredes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det är upp till loppan om han vill dela med sig av sitt svar (som innehöll ett par guldkorn) - men jag tror att det är mer troligt om ni kommer med några förslag själva också!?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha...det var bara en lite teaser :) Om ni har följt mina inlägg så vet ni vad jag rekommenderar, men skinny??? nja det är väl inte någon av pigerne direkt, men det är inte mycket överblivet fett iallafall :mrgreen: .

Sascha på Seduction som jag tycker har blivit ännu smalare än förr

Emmalie på Romantica - en lille nips

Lucia på Sexyclub - en lång nips

Zandra Doll på Cassiopeia -en lille nips

Del dette indlæg

Link til indlæg

Laura fra cat-house i Helsingør ser også rimelig lækker og skinny ud, har dog ikke været forbi

http://cat-house.dk/portfolio/laura/

Det har jag  :mrgreen: , hon är en lång nips och är tajt så det nästan kännss som analsex ;) Lite för dominant för min smak och vi hade nog inte rätta kemin heller, men det säger ju inte att hon kan vara något för någon annan.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været sammen med Laura. perfekt oplevelse. det eneste var bare at "huset" havde lovet superfransk med gummi på toppen. altså hvor der slikkes skaft og boller uden gummi. det var der ikke noget af. Lidt ærgerligt men SÅ sød en pige. og lækker synes jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Hun ser lækker ud, men hvis ikke det er fake billeder, tror jeg ikke hun er helt lovlig at rører ved

Hun ser meget ung ud, men jeg lytter med

^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...