Hop til indhold
Mike56

Alisha i Aarhus C - Lækker Milf

Recommended Posts

Jeg valgte at tage chancen og besøge en ny pige i Aarhus C, da hendes priser og billeder fangede min interesse. Nem kommunikation og at få en aftale på plads. Ved ankomst får jeg instruktioner og billeder om hvordan jeg finder lejligheden, så det var dejligt nemt.

Jeg var spændt på om det er hende på billederne man møder, og da døren åbner op er det heldigvis hende jeg møder. Hun er sød, imødekommende og smilende, som er det helt modsatte af hvad billederne illustrerer, så jeg blev positiv overrasket.

Jeg bliver vist ind til værelset og her rækker hun mig et menukort med priser og ydelser, som ikke er helt identiske med dem i annoncen. F.eks. er kys ikke inkluderet i prisen, men er noget man skal betale ekstra for ellers skulle resten gerne passe.

Hun har en virkelig lækker krop, nogle store bryster, som føles bløde og helt naturlige og en dejlig fyldig numse. Ansigtet ser også kønt ud med fregner, dog er hun noget ældre end de 25 år, men jeg blev bestemt ikke skuffet over hendes udseende. Selve akten var ikke den store begejstring, som det måske kunne have været, tror det også skyldes at hun er ny. Der manglede lige noget engagement, indlevelse og øjenkontakt. Men altså for de priser, så vil jeg sige at besøget var værd. 

https://annoncelight.dk/showad/416936

https://annoncelight.dk/profile/Intens+sex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den grå skrev, for 29 minutter siden:

Fortalte hun, at hun havde børn, eller hvor finder du det med milf?

Det kan jeg ikke udtale mig om. Grunden til at jeg kalder hende milf, er fordi at hun fortalte mig at hun er 35 år, som jeg blev meget overrasket over. Jeg troede nemlig hun var en ung pige omkring de 25 år ud fra billederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Heldigt for dig du fik tid, hun brændte nemlig mig af i dag...Jeg havde i går eftermiddags bestilt og fået bekræftet, at jeg kunne komme kl. 18 i dag. Skriver til hende 10 min før, som der står i annoncen man skal, men intet svar. Vælger at kigge efter andre alternativer og kører fra adressen kl. 18.25 - stadig intet svar. Kl. 19.02 skriver hun så om jeg vil komme, men der er jeg videre... 

Tror hun har mange kunder og ikke den bedste kalenderstyring, bare til orientering, hvis man kommer langvejs fra...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naturen123 skrev, for 19 timer siden:

Heldigt for dig du fik tid, hun brændte nemlig mig af i dag...Jeg havde i går eftermiddags bestilt og fået bekræftet, at jeg kunne komme kl. 18 i dag. Skriver til hende 10 min før, som der står i annoncen man skal, men intet svar. Vælger at kigge efter andre alternativer og kører fra adressen kl. 18.25 - stadig intet svar. Kl. 19.02 skriver hun så om jeg vil komme, men der er jeg videre... 

Tror hun har mange kunder og ikke den bedste kalenderstyring, bare til orientering, hvis man kommer langvejs fra...

Det er jeg ked af at høre, det er også sket for mig mange gange, så kender godt følelsen. Jeg tror det er en god ide, at booke på selve dagen. 

Redigeret af Mike56

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...