Raphael 63 Skrevet for 22 timer siden God aften, de Herrer. Så blev det endnu engang tid til et besøg, og jeg ville prøve noget nyt denne gang. Valget faldt på Lawa, da hun så meget sød ud, samt at hun tidligere havde fået gode anmeldelser. Området Området er for enden af en blind vej i Bording, med fint udsyn til den mest trafikerede vej i byen. Jeg ved ikke, om der opholder sig flere piger på adressen, men der holdte en del biler på pladsen der hørte til huset, så det er måske lidt diskret. Værelset Hun havde et fint stort værelse med en stor seng i hjørnet. Masser af plads til at lægge sit tøj til siden. Jeg hørte ikke noget til overboen eller øvrige beboere i huset, hvilket var et plus. Sengen var behagelig nok at ligge i. Pigen Lawa var en sød, petit pige som var behagelig at være sammen med. Hun fniste af de ting man sagde, og var meget berøringsvenlig. Jeg kunne godt lide hendes personlighed, og hun ville gerne fortælle om sig selv, og spurgte også nysgerrigt ind til mig. I forhold til at ligne annoncebillederne, så vil jeg sige, at billederne i rødt undertøj med 99% sandsynlighed er hende, resten ligner hende også. Et enkelt minus i min bog var, at hun var behåret forneden, men det er selvfølgelig en smagssag. Hun snakkede okay Engelsk, nok til at føre en simpel samtale. Akten Lawa annoncerer med en lav timepris, så det var min plan fra start. Desværre uddybede hun på SMS, at 2x come kostede 100 kr mere, det samme med blow uden, så jeg valgte 30 minutter til 800 kr i stedet, men overraskende skrev hun, at der slet ikke fulgte blow med til 30 minutter, hvilket jeg synes er ærgerligt. Da jeg ankom til adressen blev jeg ført ind på et værelse, hvor vi hurtigt smed tøjet, og hun ville varme mine hænder op ved at føre dem op til hendes bryster. Jeg lagde mig herefter på sengen, hvor hun satte sig ovenpå og gned sig frem og tilbage på mig. Hun fandt et kd frem og monterede det, hvorefter hun forsøgte at ride mig, men lillemand var desværre ikke varmet godt nok op endnu, så den fik sig en god massage, hvorefter hun endelig kunne ride mig. Sikke et udsyn, og sikke et tempo hun kunne ride i. Det blev ekstra godt fordi hun var meget stram. Vi fortsatte i doggy, hvor jeg efter samlet 20 minutter måtte overgive mig i hende. Hun tilbød et bad til de resterende 10 minutter, men jeg fik i stedet en god massage, hvor vi snakkede lidt om os selv. Det passede med at jeg sad i bilen igen efter 31 minutter, så jeg er tilfreds. Konklusion Jeg vil gerne anbefale Lawa. Hun er en pæn, petit pige med let til grin, og jeg synes både sexen og massagen var god. Jeg kommer gerne igen. Hun ville vidst være her en uge mere. Links: Annonce: https://annoncelight.dk/showad/407684 Pige: https://annoncelight.dk/profile/LawaLawa 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 576 Skrevet for 13 timer siden Raphael skrev, for 8 timer siden: Området Området er for enden af en blind vej i Bording, med fint udsyn til den mest trafikerede vej i byen. Jeg ved ikke, om der opholder sig flere piger på adressen, men der holdte en del biler på pladsen der hørte til huset, så det er måske lidt diskret. Akten Lawa annoncerer med en lav timepris, så det var min plan fra start. Desværre uddybede hun på SMS, at 2x come kostede 100 kr mere, det samme med blow uden, så jeg valgte 30 minutter til 800 kr i stedet, men overraskende skrev hun, at der slet ikke fulgte blow med til 30 minutter, hvilket jeg synes er ærgerligt. Det er lidt mystisk, idet, at det i hendes annonce fremgår, at blow, 69, pussy slide osv. Er ink. Så enten har hun ændret konceptet efter din anmeldelse eller også, så har hun taget dig ved næsen - medmindre det ikke er hende selv der har lavet annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg