Mrxxxscor 187 Skrevet 9. Januar https://annoncelight.dk/showad/389038 Kan godt se ud fra gamle anmeldelser af hende, at hun eksistere, men de er små 2 år gamle og undrede mig om der var nogle som havde besøgt hende for nylig, set i forhold til om hendes bryster er det samme - for de ser umådelig lækre ud på billederne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbystiv69 20 Skrevet 11. Januar Nu lægger hendes bryster på hendes mave, billeder er 20 år gamle og 30 kg siden! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrxxxscor 187 Skrevet 11. Januar Ok, tak, så holder jeg mig væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbystiv69 20 Skrevet 12. Januar Det var så lidt, synes at der mange sydamerikanske og spanske piger der bruger FAKE fotos og når man spørger om billerne og alder, vægt er rigtig sige de ja, også kan de ikke forstår man bliver sur og går igen, man har brugt tid og penge for at komme til dem, hvad har de ud af det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1668 Skrevet 13. Januar Bobbystiv69 skrev, den 12.1.2025 at 11:36: hvad har de ud af det? At svage sjæle tænker; "Nu er jeg her jo, så hva faen...." "liderligheden overtager fornuften" "Nogle tænder på kvinden de møder" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Robinhood00708 7 Skrevet 13. Januar Har nogen af jer lykkedes med at få dem til at bekræfte sig på snapchat at de er pigen fra deres annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lebowsky 66 Skrevet 20. Januar I’ve been with her a couple of times, and the pictures might be of her. IMHO she gives a good service, and I had a good time with her. No problem with CIM, with in her own words: «I need my daily face-cream». Another positive side, besides her huge melons and firm ass, her English is way better than other latinos. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg