Hop til indhold
Papillon

Tong Thai Massage, Aarhus C

Recommended Posts

Ikke noget godt at sige, desværre, virkelig kedelig b2b, ikke spor berøringsvenlig. Skal bare have det overstået, presser tilsyneladende programmet, så der ingen tid er mellem kunderne. Generelt ikke en super charmerende dame!

https://annoncelight.dk/showad/414293

Redigeret af Papillon
Venligst flyt til Anmeldelser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det godt nok en måneds tid siden jeg besøgte hende, det var nu fint, jeg elsker at slikke, måske derfor hun tog sig godt af mig

Hun kom meget voldsomt, måske var hun bare liderlig den dag, jeg besøgte hende, jeg besøger hende gerne igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jagtvej skrev, den 9.1.2025 at 21:12:

Nu er det godt nok en måneds tid siden jeg besøgte hende, det var nu fint, jeg elsker at slikke, måske derfor hun tog sig godt af mig

Hun kom meget voldsomt, måske var hun bare liderlig den dag, jeg besøgte hende, jeg besøger hende gerne igen

Hvor i byen er det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte stedet i går, det var en noget anderledes oplevelse.
Ved ikke om det var mutter der masserede, hun vil ikke noget frækt, afsluttede med en yngre kvinde, forstår nu godt TS skepsis, jeg kommer ikke igen
Desværre var det ikke den modne jeg besøgte sidst, det må have være en afløser, hun var der desværre ikke i går

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...