Monte 52 Skrevet 12. Januar Sailorman skrev, for 11 timer siden: Jeg tænder meget på at en kvinde har været sammen med mange. Og jeg er gerne kunde lige efter at hun har knaldet en anden. Og jeg hører hende meget gerne fortælle frækt om det. Men vi er jo alle forskellige med hver sin lyst. Har det på præcist samme måde... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 52 Skrevet 14. Januar Jeg vil ikke direkte sige at det tænder mig, at hun har været sammen mange andre. Jeg vil nærmere sige, at det tænder mig en smule, at være i et rum/bordel hvor mange andre har bollet, og sengen er godt brugt (men ren). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 88 Skrevet 19. Januar afn2206 skrev, den 10.1.2025 at 23:09: Hej det er frækt og gerne med lidt sperm fra andre i fissen god weekend Os her -- kommer til en der gerne vil uden der fortæller om andre der har været i hende eller man har været 2 om hende det giver lidt ekstra at hun virkelig nyder og få hele manddommen ind i sig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2128 Skrevet 27. Januar For mig, gør det ikke den store forskel at pigen har sex med mange - hverken i forhold til min sympati for pigen, eller hvor meget jeg tænder på hende. Men jeg har et ret kraftigt 'kink' med cuckold / hotwife fantasier, med at dele en pige, og også voyeur-fantasier. Det er ligesom noget andet - jeg har opdaget, at det er lidt svært at trække de fantasier med ind i et GP-besøg ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 88 Skrevet lørdag klokken 17:00 Jenskøge skrev, den 10.1.2025 at 19:58: Jeg tænder på tanken om at der er andre mænd der har haft deres pik oppe i pigen og synes der er noget frækt ved at pigen har lyst til pik. er det også derfor I køber sex eller tænker i ikke på at der lige har været flere pikke oppe inden du fik en tid hos hende? En jeg kommer til der gør uden for tæller gerne om andre kunder og hvad de lavede det gør ens besøg lidt frækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 88 Skrevet lørdag klokken 17:12 afn2206 skrev, den 10.1.2025 at 23:09: Hej det er frækt og gerne med lidt sperm fra andre i fissen god weekend Ja der er noget hot ved tanken om en anden har tømt sig i hende / jeg slikker aldrig / det er noget skønt over en piger duften af sperm fisse gør oplevelsen bare frækker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 118 Skrevet søndag klokken 07:10 salla123 skrev, for 13 timer siden: Ja der er noget hot ved tanken om en anden har tømt sig i hende / jeg slikker aldrig / det er noget skønt over en piger duften af sperm fisse gør oplevelsen bare frækker. Jeg kan ikke forstå at du kan lade være med at slikke, det er netop ved at slikke at man rigtig kan fornemme at der har været en anden pik indenfor i fissen og efterladt alt det en pik nu efterlader når der afsluttes oppe i fissen, og fissen har en evne til at "gemme" lidt af spermen i længere tid, så både lugt og smag forbliver indtil en ny pik afleverer sin ladning i dybet, og så starter det hele forfra. Og oplevelsen af hvor meget pigen nyder det når man dykker ned til fissen efter at have leveret en ladning dybt oppe i hende, de fleste piger nyder at blive slikket ren bagefter. Mange pikke og meget sperm i fissen = bedre smag og mere fræk oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 88 Skrevet søndag klokken 11:27 Fisken16 skrev, for 4 timer siden: Jeg kan ikke forstå at du kan lade være med at slikke, det er netop ved at slikke at man rigtig kan fornemme at der har været en anden pik indenfor i fissen og efterladt alt det en pik nu efterlader når der afsluttes oppe i fissen, og fissen har en evne til at "gemme" lidt af spermen i længere tid, så både lugt og smag forbliver indtil en ny pik afleverer sin ladning i dybet, og så starter det hele forfra. Og oplevelsen af hvor meget pigen nyder det når man dykker ned til fissen efter at have leveret en ladning dybt oppe i hende, de fleste piger nyder at blive slikket ren bagefter. Mange pikke og meget sperm i fissen = bedre smag og mere fræk oplevelse. Ved en del fyre tænder på slikke fisse efter nogler er kommet i pigen har selv hjulpet en fyr der vil slik når en anden kom i pigen. Men en pige der slikker en anden pige der er blevet kneppet uden er hot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg