Hop til indhold
Jenskøge

Tænder i på at pigen har sex med mange

Recommended Posts

Sailorman skrev, for 11 timer siden:

Jeg tænder meget på at en kvinde har været sammen med mange. Og jeg er gerne kunde lige efter at hun har knaldet en anden. Og jeg hører hende meget gerne fortælle frækt om det. Men vi er jo alle forskellige med hver sin lyst. 

Har det på præcist samme måde...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil ikke direkte sige at det tænder mig, at hun har været sammen mange andre. Jeg vil nærmere sige, at det tænder mig en smule, at være i et rum/bordel hvor mange andre har bollet, og sengen er godt brugt (men ren).

Del dette indlæg

Link til indlæg
afn2206 skrev, den 10.1.2025 at 23:09:

Hej 

det er frækt og gerne med lidt sperm fra andre i fissen

god weekend

Os her  --  kommer til en der gerne vil uden     der fortæller om andre der har været i hende eller man har været 2 om hende   det giver lidt ekstra   at hun virkelig nyder og få  hele manddommen ind i sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig, gør det ikke den store forskel at pigen har sex med mange - hverken i forhold til min sympati for pigen, eller hvor meget jeg tænder på hende.
Men jeg har et ret kraftigt 'kink' med cuckold / hotwife fantasier, med at dele en pige, og også voyeur-fantasier.
Det er ligesom noget andet - jeg har opdaget, at det er lidt svært at trække de fantasier med ind i et GP-besøg ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jenskøge skrev, den 10.1.2025 at 19:58:

Jeg tænder på tanken om at der er andre mænd der har haft deres pik oppe i pigen og synes der er noget frækt ved at pigen har lyst til pik. 
er det også derfor I køber sex eller tænker i ikke på at der lige har været flere pikke oppe inden du fik en tid hos hende?

En jeg kommer til  der gør uden for tæller gerne  om andre kunder   og hvad  de lavede  det gør ens besøg  lidt frækker  

Del dette indlæg

Link til indlæg
afn2206 skrev, den 10.1.2025 at 23:09:

Hej 

det er frækt og gerne med lidt sperm fra andre i fissen

god weekend

Ja     der er  noget hot ved tanken  om en anden har tømt sig i hende / jeg slikker aldrig /   det er noget   skønt over en piger     duften af sperm fisse  gør oplevelsen bare frækker.     

Del dette indlæg

Link til indlæg
salla123 skrev, for 13 timer siden:

Ja     der er  noget hot ved tanken  om en anden har tømt sig i hende / jeg slikker aldrig /   det er noget   skønt over en piger     duften af sperm fisse  gør oplevelsen bare frækker.     

Jeg kan ikke forstå at du kan lade være med at slikke, det er netop ved at slikke at man rigtig kan fornemme at der har været en anden pik indenfor i fissen og efterladt alt det en pik nu efterlader når der afsluttes oppe i fissen, og fissen har en evne til at "gemme" lidt af spermen i længere tid, så både lugt og smag forbliver indtil en ny pik afleverer sin ladning i dybet, og så starter det hele forfra. Og oplevelsen af hvor meget pigen nyder det når man dykker ned til fissen efter at have leveret en ladning dybt oppe i hende, de fleste piger nyder at blive slikket ren bagefter.

Mange pikke og meget sperm i fissen = bedre smag og mere fræk oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan ikke forstå at du kan lade være med at slikke, det er netop ved at slikke at man rigtig kan fornemme at der har været en anden pik indenfor i fissen og efterladt alt det en pik nu efterlader når der afsluttes oppe i fissen, og fissen har en evne til at "gemme" lidt af spermen i længere tid, så både lugt og smag forbliver indtil en ny pik afleverer sin ladning i dybet, og så starter det hele forfra. Og oplevelsen af hvor meget pigen nyder det når man dykker ned til fissen efter at have leveret en ladning dybt oppe i hende, de fleste piger nyder at blive slikket ren bagefter.

Mange pikke og meget sperm i fissen = bedre smag og mere fræk oplevelse.

Ved en del fyre  tænder på slikke fisse   efter nogler er kommet i pigen   har selv  hjulpet en fyr   der vil slik når en anden kom i pigen.   Men en pige der slikker en anden pige  der er blevet kneppet uden er hot.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...