Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i mange måneder, måske også år, nærmest savlet over Lea’s billeder. Jeg synes at hun er en af de flotteste skabninger i “ vores erotiske univers”. Ualmindelig smuk og former i de helt rigtige proportioner. Muskuløs og flad mave.

Jeg har fulgt med i anmeldelserne, som aldrig har været rigtigt rigtigt gode, men det er længe siden der har været nyt. Derfor efterlysningen i torsdags, som heller ikke gav nyt. Startede en dialog med Lea på Watsapp. Mest for at afstemme forventningerne kontra prisen. 
    Det er her mange har kritiseret for manglende service/ ydelse. 1000,- 30 min eller 2000,- 60 min. Dette er basis prisen for basis service. Vi får ikke markedets bedste piger uden at komme til lommen.

Jeg havde skrevet en præference liste, med hvilke ydelser jeg ønskede og hun vendte hurtig tilbage med en pris. Dog uden franske kys, grundet coronavirus i omløb!!! Jeg tyggede lidt på og bestilte en halv time. Leandra var hele tiden sød og svarede hurtigt tilbage ved alle henvendelser. 

Blev meget vel modtaget i en lækker ny lejlighed på Bryggen. Lea i en meget tætsiddende kjole, så jeg ikke kunne være i tvivl om, at jeg var kommet til det rigtige sted. Føj, hvor er hun lækker. Lea duftede godt, brugte lidt makeup, men ikke så meget som på hendes mest proffede billeder. Alderen er inden for skiven, måske 2-3 år fra.

Jeg brugte 2 minutter under bruseren hos hende, da mit “ orale tilbud” var uden kondom. Selvom jeg havde badet inden jeg tog hjemmefra. Det manglede bare. Klassens sødeste pige ligger og venter!!!

Jeg kan ikke sætte en finger på Leas præstation. Mange skriver om de bedste blow… Jeg melder lige Leandra ind i klubben for “Blowdronninger” Jeg havde advaret Lea om at jeg elsker at slikke fisse. Og jeg skal love for at der var noget at leve op til efter den omgang, jeg fik af hende. Men  det lykkedes at få slikket hende i mål,  ( Er jeg ret sikker på) inden vi, til sidst, havde sex I de mest naturlige stillinger. 

Det blev lidt hektisk til sidst. Jeg tror en gæst mere var på trapperne. Vi havde brugt tiden helt op. jeg gik glad, tømt og fornøjet. Vi havde talt godt sammen / god kemi. Gensidig respekt. Lille succes grundet en god forventnings afstemning inden vores møde. Kan anbefales. 

Er der en som kan linke fra EG eller Nympho : “Exclusive Latina”

Del dette indlæg

Link til indlæg
GennemsnitligJoe skrev, for 7 timer siden:

Tak for god velbeskrevet anmeldelse. Har overvejet hende i lang tid men aldrig slået til. Tror det er tid :)

Tak.!! Havde det ligesom dig. 
som hun skriver:  Hygiejne og “I’m looking to meet polite, kind, serious gentlemen who respect women.
*GENTLEMEN ONLY, with excellent manners.”

Afstem forventninger og så afsted!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en virkelig forfærdelig oplevelse med hende. Jeg havde bestilt 1 times VIP service. Hun ville ikke kysse. Under sexakten havde hun mest fokus på at placere sig skævt i forhold til mig, så hun nærmest skubbede mig væk fra selve penetrationen. Anal var nærmest ikke eksisterende (det var kun spidsen af selve pikhovedet som fik lov at komme ind - igen søgte hun væk fra selve friktionen/penetrationen). 

En meget dyr og skuffende VIP time.

/Zoidberg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zoidberg skrev, for 2 timer siden:

Jeg havde en virkelig forfærdelig oplevelse med hende. Jeg havde bestilt 1 times VIP service. Hun ville ikke kysse. Under sexakten havde hun mest fokus på at placere sig skævt i forhold til mig, så hun nærmest skubbede mig væk fra selve penetrationen. Anal var nærmest ikke eksisterende (det var kun spidsen af selve pikhovedet som fik lov at komme ind - igen søgte hun væk fra selve friktionen/penetrationen). 

/Zoidberg

Var det dit første besøg hos hende? Spørger fordi jeg blev fortalt i forvejen, at hun ikke kysser pr (grundet corona)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zoidberg skrev, for 2 timer siden:

/Zoidberg

Hmm det lyder desværre meget som flere af de gamle anmeldelser af hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter en så dårlig oplevelse, så har jeg kun været der 1 gang. Hvis vi skal ses igen, så skal hun betale mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zoidberg skrev, for 8 minutter siden:

Efter en så dårlig oplevelse, så har jeg kun været der 1 gang. Hvis vi skal ses igen, så skal hun betale mig.

Hvornår har du besøgt hende? 
Tænk sig, hvor stor forskel der er fra besøg til besøg. Måske din oplevelse er længe siden eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zoidberg skrev, for 8 minutter siden:

Jeg var der for ca. et år siden. 

Jeg har lige fundet tråden. Du har anmeldt Lea i april 2023. Den tråd er ellers fyldt med rigtig Positive anmeldelser af Lea.

Lea 28 Busty Queen IS REALLLLL

af forestararar, 23. Februar, 2022 in Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og København

Jeg har lige været den igennem og den er lang, men generelt meget positiv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GennemsnitligJoe skrev, 1 time siden:

Hmm det lyder desværre meget som flere af de gamle anmeldelser af hende 

Der findes stort set ingen nye anmeldelser. De nyeste er dem på Nympho. Leandra kommer ofte, og opholder sig i en lækker lejlighed. Det går hende godt og det er dejligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Godtmedlir skrev, for 12 minutter siden:

Der findes stort set ingen nye anmeldelser. De nyeste er dem på Nympho. Leandra kommer ofte, og opholder sig i en lækker lejlighed. Det går hende godt og det er dejligt. 

Men det ændrer jo ikke på at hun har meget at gøre op for jvf. De gamle anmeldelser, som hovedsagligt var negative.

Hun blev ved med at poste indlæg, der viste SMS'er med positiv omtale om hende, men det kan enhver jo fake.

Men er tilgengæld glad for at høre du har haft et godt besøg hos hende, hun har altid været på min radar, men grundet de mange dårlige anmeldelser om hendes væremåde og lidt for meget kontrollerende adfærd har jeg aldrig besøgt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 8 minutter siden:

Men det ændrer jo ikke på at hun har meget at gøre op for jvf. De gamle anmeldelser, som hovedsagligt var negative.

Hun blev ved med at poste indlæg, der viste SMS'er med positiv omtale om hende, men det kan enhver jo fake.

Men er tilgengæld glad for at høre du har haft et godt besøg hos hende, hun har altid været på min radar, men grundet de mange dårlige anmeldelser om hendes væremåde og lidt for meget kontrollerende adfærd har jeg aldrig besøgt hende.

Jeg er glad for at få eget syn for sagen. Nogle få dårlige anmeldelser her i “vores Eroguide univers” afholdte også mig. Men efter at læse mere positive indlæg på Nympho kom jeg afsted. Det skulle jeg bare have gjordt langt tidligere. Til gengæld havde jeg så, sikkert slækket på forberedelsen og bestilt uden tilkøb. Så havde jeg fået en uheldig oplevelse.

Ja, der skal mange gode anmeldelser til, for at glemme 1 dårlig.!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arg hun er også bare vildt lækker. Men jeg har heller ikke ture trække den store VIP pung frem for at risikere at gå skuffet og fattig derfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...