Hop til indhold
Guest Dionysos

Pigerne på Club 18 i Istedgade

Recommended Posts

Guest Dionysos

Nogle der ved hvad en rumænsk pige koster for en time i Club 18 på Istedgade?

Og om de overholder tiden (altså at man får den tid man har betalt for)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MHH

det er jo handlende gadepiger som er dernede, så det burde du ta stor afstand fra!!

Redigeret af MHH

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er jo handlende gadepiger som er dernede, så det burde du ta stor afstand fra!!

Hvis du er sikker på at de piger er handlede til sex mod deres vilje, altså handlet som en genstand på DBA til slavelignende forhold, har du da forhåbentlig allerede nu indgivet anmeldelse om forholdet, du kan jo ikke forvente politiet læser med her hele tiden.

Hvis de derimod er handlet frivilligt og indforstået, altså har søgt og fået hjælp af en rejsearrangør,  som det er tilfældet for langt de fleste piger der kommer hertil for at sælge sex, så er de da kun interesseret i at få nogle gode kunder og tjene nogle penge med hjem til familien.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MHH

Klap lige kaje, det har været i station 2 så tror udmærket godt af politiet ved hva der foregår på vesterbro, nu bor jeg tilfældigvis ret tæt på og kan se at pigerne ikke er alene og blir styret af bagmænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klap lige kaje, det har været i station 2 så tror udmærket godt af politiet ved hva der foregår på vesterbro, nu bor jeg tilfældigvis ret tæt på og kan se at pigerne ikke er alene og blir styret af bagmænd.

Er det noget du ved noget om, eller er det bare noget du selv har besluttet er sådan?? Uanset kunne du måske finde en lidt mere sober tone... synes generelt du er meget fjendtlig og nedladende i din sprogbrug.

Hvis du har ret, så synes jeg da virkelig politiet skal gribe ind - de var på besøg lørdag nat, da jeg var dernede. Men de gik en runde, og forsvandt igen - ordensmagten ser vel ikke igennem fingre med ulovligheder???

Men du har ret i at (ihvertfald) nogle af dem nok har en pimp/ kæreste eller lignende som er involveret - men det er vel ikke anderledes end den etablerede del af den danske branche hvor der sidder mutre/ bagmænd og andre og tjener på pigerne og bestemmer hvad pigerne må og ikke må, selvom de skulle forestille at være selvstændige???

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som ejer af stedet vil jeg gerne oplyse, at de rumænske piger absolut ikke er handlet. Hvis man ved noget, som jeg ikke ved, skal man selvfølgelig kontakte politiet!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som ejer af stedet vil jeg gerne oplyse, at de rumænske piger absolut ikke er handlet. Hvis man ved noget, som jeg ikke ved, skal man selvfølgelig kontakte politiet!

Altså Club 18 er en åben klub ikke?

Så hvis en handlet gadepige vil tage sin kunde med ned i club 18 og ordne forretningen, er der så noget der stopper hende?

Jeg mistænker på ingen måde club 18 for at have handlede piger gående fast hos sig, men kan du udelukke at handlede piger kommer på klubben?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, men hvis moral-politiet er færdig med at diskutere, kan vi måske komme til Dionysos' spørgsmål?!

Mit indtryk er, at priserne ligger nogenlunde fast: 500 kr. for 20 min med det gængse indhold.

God fornøjelse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, vi kan vel godt konstatere at hvis en gadepige er handlet, er der ikke noget der stopper hende i at tage kunden med i Club 18 for at ordne forretningen.

Lige som der ikke er noget der stopper hende i at gå med kunden, hvis han kan og vil tage hende med på sit eget hotelværelse i samme gade som Club 18.

Vil mænd de piger på gaden, finder de også sammen ud af at ordne forretningen det ene eller det andet sted, og næppe et bedre alternativ for pigen.

Men igen, det er vel kun at afholde sig fra gadepiger, det gør jeg selv, og selvfølgelig at følge ejeren af Club 18 opfordring til at gå til politiet, hvis man har viden om handlede gadepiger, der kommer i klubben.

Politiet har deres jævnlige gang i klubben, og ser selv hvad der kommer og går af gadepiger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...