SnowmanDK 350 Skrevet 12. Januar Engelsktalende pige. Hun starter ud med i første besked (uden at ha kigget på ens profil) at be om penge, bare for at chatte! "I'll be straight forward. I'm not gonna participate in any conversation nor meeting without a deposit. I verified myself here and gave my ID so everyone can feel safe when texting with me but I see most of the guys are not interested in doing it and I feel like I deserve to be chill too. If that's a deal breaker, feel free to skip my message and I wish you good luck" https://sugardaters.com/da/profile/b.RxEG0bZ4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 13. Januar Ja, jeg tror jeg holder mig til de unge svenske piger i Skåne! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fast kontakt 3 Skrevet 13. Januar Er de billigere. Og kan du få dem til at komme herover? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet torsdag klokken 08:41 (edited) fast kontakt skrev, den 13.1.2025 at 20:09: Er de billigere. Og kan du få dem til at komme herover? Det er jo som man ser på det. Jeg havde besøg af en på 24år i søndags og hun skulle ha 3000 SEK. I næste mdr. har jeg en aftale med en pige på 28 år fra Stockholm hvor vi skal mødes på hotel i Malmø, hun skal også ha 3000 SEK - Hun ville ikke mødes første gang i København, så vi blev enige om at mødes i Malmø. Så kan jeg jo lige shoppe billigt mens jeg er derover! Men de Svenske SB ligger mellem 2000-3000 SEK pr. møde Redigeret torsdag klokken 08:43 af SnowmanDK rettet fejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jant 11 Skrevet fredag klokken 05:44 Hvor finder du dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fast kontakt 3 Skrevet fredag klokken 07:34 SnowmanDK skrev, for 22 timer siden: Det er jo som man ser på det. Jeg havde besøg af en på 24år i søndags og hun skulle ha 3000 SEK. I næste mdr. har jeg en aftale med en pige på 28 år fra Stockholm hvor vi skal mødes på hotel i Malmø, hun skal også ha 3000 SEK - Hun ville ikke mødes første gang i København, så vi blev enige om at mødes i Malmø. Så kan jeg jo lige shoppe billigt mens jeg er derover! Men de Svenske SB ligger mellem 2000-3000 SEK pr. møde ok tak for det . Jeg har mødt to, som jeg hentede i Helsingør. De var fra helsingborg og det er let at søge der. Men de ville have det samme som de danske og i danske kroner. Så besparelsen på næsten 40 % i kurs tog de. Så jeg droppede det. Og de ville. selvfølgeligt nok, have sendt penge til færge i forvejen . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet lørdag klokken 10:14 Jant skrev, den 17.1.2025 at 06:44: Hvor finder du dem? På sugardaters.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg