Hop til indhold

Recommended Posts

Hey Venner 

Jeg har været forbi Ticha og jeg kan ikke anbefale hende. Det var en ligegyldig, usexet og kedelig oplevelse.
Pigen er hende på billederne, dog taget fra en god vinkel vil jeg mene, der er lidt ekstra på sidebenene og
kasserne ser bedre ud på billederne, de er noget lange og slappe.

Jeg fik hvad jeg kom for, men gør det helt sikkert ikke igen. Jeg vil give oplevelsen 3 ud 10

https://annoncelight.dk/showad/418983

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okk, 

Havde os overvejet denne pige, kan du uddybe lidt mere hvad du fik, var det med kys og snave, var hun glat, slikede du hende, stedet var det ok, diskret, tilst eller brabrand??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det blev til en omgang bj af ok karakter, men jeg synes hun virkede lidt pjattet hvilket ikke gav mig den stemning jeg søgte. Og derefter lidt knalderi fra siden og slutteligt alm missionær så jeg havde udsigt til kasserne. Hun tændte ikke ret meget i mig så ingen slikkeri fra min side, men hun var fin glat. Hun var også okay med lidt snaveri. Stedet var almindeligt diskret i Aarhus N i en lejlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...