Hop til indhold
Anonymt2025

Maja i Århus

Recommended Posts

Jeg overvejer at besøge Maja.  Jeg kan ikke indsætte linket, Annoncen starter med "Maja in Aarhus Viby"

Der er en lang række gode anmeldelser af hende, men de er fra 2019, nogle få fra 2020 og kun én fra 2021. 

Er der nogle der ved noget om hendes aktuelle form?!

Er der nogen der ved, hvor det er i Viby? Jeg skal derop i myldretiden, så det kræver lidt planlægning at kunne nå det. Desværre vil hun ikke oplyse mig om adressen før end en time før.

Så det vil hjælpe meget hvis det er nogen der ved, hvor det er henne? Jeg behøver ikke den nøjagtige adresse,  men bare så jeg kan beregne hvor lang tid jeg skal bruge for at komme derop. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cześć ☺️  Jeśli nie jestem pewna, że ktoś chce przyjść i chce po prostu wyłudzić adres, nie podaję go ze względów dyskrecji i bezpieczeństwa. A proszenie o adres na forum to dość dziwne zachowanie... Jeśli ktoś umawia się na konkretną wizytę, od razu dostaje adres.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...