Anonymt2025 9 Skrevet 12. Januar Jeg overvejer at besøge Maja. Jeg kan ikke indsætte linket, Annoncen starter med "Maja in Aarhus Viby" Der er en lang række gode anmeldelser af hende, men de er fra 2019, nogle få fra 2020 og kun én fra 2021. Er der nogle der ved noget om hendes aktuelle form?! Er der nogen der ved, hvor det er i Viby? Jeg skal derop i myldretiden, så det kræver lidt planlægning at kunne nå det. Desværre vil hun ikke oplyse mig om adressen før end en time før. Så det vil hjælpe meget hvis det er nogen der ved, hvor det er henne? Jeg behøver ikke den nøjagtige adresse, men bare så jeg kan beregne hvor lang tid jeg skal bruge for at komme derop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duppen 164 Skrevet 12. Januar https://annoncelight.dk/showad/410527 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 176 Skrevet 13. Januar Besøgte hende for et års tid siden. Men det var i centrum og ikke Viby. Hun giver et ret godt blæs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maya1234 27 Skrevet 13. Januar Cześć ☺️ Jeśli nie jestem pewna, że ktoś chce przyjść i chce po prostu wyłudzić adres, nie podaję go ze względów dyskrecji i bezpieczeństwa. A proszenie o adres na forum to dość dziwne zachowanie... Jeśli ktoś umawia się na konkretną wizytę, od razu dostaje adres. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg