Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi i går, svarer bare her fremfor at lave en anmeldelse for sig: 

Bookede en halvtime med 2 skud, for 1000kr, over telefonen. Ankom til aftalt tid. Stedet er i gå afstand fra Høje Taastrup st, med en diskret indgang. Blev velkommet af en anden pige end Bella, men 2 min efter kom hun. Nok en af de smukkeste Thai kvinder jeg har set, hun ligner en blanding af Thai og noget ala Vietnamesisk, men nu til det vigtige. Hun fik pengene og bekræftede jeg måtte komme to gange, og gik ud for så at komme tilbage hvor jeg lå klar nøgen, og så fik jeg afvide at jeg kun måtte komme en gang, på lidt halvt engelsk, og omkring at hun havde travlt, da hun ikke er flydende i sproget.

Jeg tænkte med det lille hovede, og tænkte lad mig nu bare se hvad hun kan. Hun starter direkte og lige på med at tørre af med vådserviet, og gav et godt BJ, indtil jeg blev helt stiv. Så bad jeg hende om at stå i doggy, hvorefter jeg ikke varede længe før jeg kom. Påtrods af jeg tror hele akten varede 15 min, synes jeg der var meget rush på.

Hvis du er til det der “ligepå” og ikke noget kærtegn/GFE/Intimitet, så er det måske pengene værd, men jeg havde forventet mere, især fordi at efter akten, snakkede vi lidt og jeg fik hende til at smile og grine lidt, som beviste hun faktisk godt kan tø’ op, med tiden (forhåbenligt). Om jeg kigger forbi igen, er nok usandsyligt for nu, men må se når lysten kalder..

Del dette indlæg

Link til indlæg
duved97 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kom ikke engang tæt nok på til at mærke, men formoder de var plastic, da det så lidt for godt ud :) 

Hvor høj vil du tro hun er?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...