Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa drenge hende her skal prøves og passes på. Jeg har været en gang før på besøg og mærkede hendes dejlige bløde hænder uden afslutning. Normalt ville jeg altid vælge blow og sex som afslutning, men efter at have mærket hende hænder ved det første besøg skulle hj have en chance og hvilket hj. Hun sparrede hverken på smil, øjenkontakt, olie og indlevelse. Detr var dælme godt og ligeså var massagen, virkelig en lækker oplevelse og så for kun 600 kr. Næste gang vil jeg sgu have sex me3d hende fuck en lækker krop og ansigt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du går ind på Phuangmalai wellness profilen (https://annoncelight.dk/profile/Phuangmalai+wellness), så er Ava hende i det blå og sorte lingeri i bunden af billederne. (ikke de 6 sidste billeder tror jeg, men dem lige før) 

De billeder er også dem hun brugte, da hun var i Esbjerg. Her fik hun også gode anmeldelser, også af jeg selv. Hun er super sprød og lækker :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterj6220 skrev, 1 time siden:

Det ser ud til på annoncen det er en ny pige med det røde håhvirdan så hun ud med ansigt, krop og bryster?

Hun er lækker, flot krop, bryster, ansigt og ikke mindst smil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi hende efter de positive anmeldelser ovenfor. Meget smuk efter min smag og fin og grundig massage. Overraskende seriøst faktisk og ingen pirring undervejs før til allersidst. Massage til 500 for en time og fik så tilbud om HJ (i alt 800), BJ (1000) eller FP (1500), men det fandt jeg for pebret og takkede nej. Hun færdiggjorde så massagen, og jeg var egtl godt tilfreds.
Vælger dog nok et mere traditionelt grønt sted eller et lidt billigere rødt (hvis jeg har det behov) næste gang. 
NN

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, den 13.1.2025 at 16:24:

Hvis du går ind på Phuangmalai wellness profilen (https://annoncelight.dk/profile/Phuangmalai+wellness), så er Ava hende i det blå og sorte lingeri i bunden af billederne. (ikke de 6 sidste billeder tror jeg, men dem lige før) 

De billeder er også dem hun brugte, da hun var i Esbjerg. Her fik hun også gode anmeldelser, også af jeg selv. Hun er super sprød og lækker :) 

Helt enig. Der er dog lige en lille detalje, som i mit hoved dikvalificerer hende. Hun kysser under ingen omstændigheder. Og så er det jo lissom slut med GFE, som jeg er meget til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...