FrækMøstjylland 84 Skrevet 13. Januar Hejsa drenge hende her skal prøves og passes på. Jeg har været en gang før på besøg og mærkede hendes dejlige bløde hænder uden afslutning. Normalt ville jeg altid vælge blow og sex som afslutning, men efter at have mærket hende hænder ved det første besøg skulle hj have en chance og hvilket hj. Hun sparrede hverken på smil, øjenkontakt, olie og indlevelse. Detr var dælme godt og ligeså var massagen, virkelig en lækker oplevelse og så for kun 600 kr. Næste gang vil jeg sgu have sex me3d hende fuck en lækker krop og ansigt 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 84 Skrevet 13. Januar Ups her lige et link https://annoncelight.dk/showad/419379 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterj6220 34 Skrevet 13. Januar Det ser ud til på annoncen det er en ny pige med det røde håhvirdan så hun ud med ansigt, krop og bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jagtvej 22 Skrevet 13. Januar @FrækMøstjyllandde 600, var det for 30 min massage og hj? Ved du om hun tilbyder B2B? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... 87 Skrevet 13. Januar Hvis du går ind på Phuangmalai wellness profilen (https://annoncelight.dk/profile/Phuangmalai+wellness), så er Ava hende i det blå og sorte lingeri i bunden af billederne. (ikke de 6 sidste billeder tror jeg, men dem lige før) De billeder er også dem hun brugte, da hun var i Esbjerg. Her fik hun også gode anmeldelser, også af jeg selv. Hun er super sprød og lækker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... 87 Skrevet 13. Januar Jagtvej skrev, for 1 minut siden: @FrækMøstjyllandde 600, var det for 30 min massage og hj? Ved du om hun tilbyder B2B? Da hun var i Esbjerg, tilbød hun hele pakken. Har selv fået FP i en time til standard pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 84 Skrevet 13. Januar Peterj6220 skrev, 1 time siden: Det ser ud til på annoncen det er en ny pige med det røde håhvirdan så hun ud med ansigt, krop og bryster? Hun er lækker, flot krop, bryster, ansigt og ikke mindst smil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 84 Skrevet onsdag klokken 14:42 Jagtvej skrev, den 13.1.2025 at 16:23: @FrækMøstjyllandde 600, var det for 30 min massage og hj? Ved du om hun tilbyder B2B? Hejsa Ja det var fore både massage og hj. Hun tilbyder også B2B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 5 Skrevet onsdag klokken 15:17 Hvordan er det med parkeringsmuligheder der?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jagtvej 22 Skrevet onsdag klokken 15:58 Det er noget lort, du kan være heldig at finde en p-plads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 84 Skrevet onsdag klokken 17:21 Enig, men ud på Grønnegade og helt op til blokkene så er der parkerings muligheder 5 minutters gang fra stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterj6220 34 Skrevet torsdag klokken 05:09 Så hende der er der nu er ikke hende med det røde hår og grønne trøje? Men hende med blå og sort er lingeri? Eller er de der begge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 88 Skrevet fredag klokken 08:05 Var forbi hende efter de positive anmeldelser ovenfor. Meget smuk efter min smag og fin og grundig massage. Overraskende seriøst faktisk og ingen pirring undervejs før til allersidst. Massage til 500 for en time og fik så tilbud om HJ (i alt 800), BJ (1000) eller FP (1500), men det fandt jeg for pebret og takkede nej. Hun færdiggjorde så massagen, og jeg var egtl godt tilfreds. Vælger dog nok et mere traditionelt grønt sted eller et lidt billigere rødt (hvis jeg har det behov) næste gang. NN 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 207 Skrevet for 20 timer siden Sku’ vi nu ikke lige... skrev, den 13.1.2025 at 16:24: Hvis du går ind på Phuangmalai wellness profilen (https://annoncelight.dk/profile/Phuangmalai+wellness), så er Ava hende i det blå og sorte lingeri i bunden af billederne. (ikke de 6 sidste billeder tror jeg, men dem lige før) De billeder er også dem hun brugte, da hun var i Esbjerg. Her fik hun også gode anmeldelser, også af jeg selv. Hun er super sprød og lækker Helt enig. Der er dog lige en lille detalje, som i mit hoved dikvalificerer hende. Hun kysser under ingen omstændigheder. Og så er det jo lissom slut med GFE, som jeg er meget til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg