knallert 3415 Skrevet 13. Marts, 2014 http://side6.dk/6-nyt/article2234895.ece Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3637 Skrevet 13. Marts, 2014 Joooo. Men nu er leverandøren af blowjob delen, desværre nok i jylland og se fodbold. Så ville det vel være fair hvis en af de jydske dejligheder kom herover hostSissehost. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13857 Skrevet 13. Marts, 2014 Det ville godt nok være nederen at skulle til at købe sådan et apparat til at give blowjob, hvis prostitutionsmodstanderne får gennemført et forbud mod købesex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3637 Skrevet 13. Marts, 2014 Skulle der sidde en dejlig skøn kvinde og kede sig imorgen aften, så kokkerere jeg gerne en lækker bøf, tilbehør og dessert med rødvin/øl til, hvis der så falder hyggelig snak og et lækkert blow af bagefter... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMaise 544 Skrevet 13. Marts, 2014 En bøf og et blow burde være alle mænd forundt - og ikke kun én gang om året..... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
teebee57 25 Skrevet 13. Marts, 2014 (edited) Jeg har desvaerre ik' nogen sponsor i morgen - men naeste gang jeg er i den Store Byen vil jeg nok finde mig böf og blow uanset dato - og selv også bekoste det hele ... Böf vil jeg finde nogetsteds men blow vil blive fra min nye yndlingsleverandör - se her oven Leif Redigeret 13. Marts, 2014 af teebee57 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3637 Skrevet 13. Marts, 2014 En bøf og et blow burde være alle mænd forundt - og ikke kun én gang om året..... Åh jo... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMaise 544 Skrevet 13. Marts, 2014 Jeg har desvaerre ik' nogen sponsor i morgen - men naeste gang jeg er i den Store Byen vil jeg nok finde mig böf og blow uanset dato - og selv også bekoste det hele ... Böf vil jeg finde nogetsteds men blow vil blive fra min nye yndlingsleverandör - se her oven Leif Du er søøøød Leif - vi ses snart igen Kys Maise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 15. Marts, 2014 En bøf og et blow burde være alle mænd forundt - og ikke kun én gang om året..... nemlig, jeg overså dagen ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg