Hop til indhold
knallert

husk at det er den 14-3

Recommended Posts

Joooo.

Men nu er leverandøren af blowjob delen, desværre nok i jylland og se fodbold.

Så ville det vel være fair hvis en af de jydske dejligheder kom herover hostSissehost. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville godt nok være nederen at skulle til at købe sådan et apparat til at give blowjob,

hvis prostitutionsmodstanderne får gennemført et forbud mod købesex  :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle der sidde en dejlig skøn kvinde og kede sig imorgen aften, så kokkerere jeg gerne en lækker bøf, tilbehør og dessert med rødvin/øl til, hvis der så falder hyggelig snak og et lækkert blow af bagefter...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har desvaerre ik'  nogen sponsor i morgen  -   men naeste gang jeg er i den Store Byen vil jeg nok finde mig böf og blow uanset dato  -  og selv også bekoste det hele ...

Böf vil jeg finde nogetsteds men blow vil blive fra min nye yndlingsleverandör  -  se her oven :wink:

Leif

Redigeret af teebee57

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har desvaerre ik'  nogen sponsor i morgen  -   men naeste gang jeg er i den Store Byen vil jeg nok finde mig böf og blow uanset dato  -  og selv også bekoste det hele ...

Böf vil jeg finde nogetsteds men blow vil blive fra min nye yndlingsleverandör  -  se her oven :wink:

Leif

Du er søøøød Leif - vi ses snart igen :)

Kys

Maise

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...