Gæst Skrevet 14. Marts, 2014 Nu da det er jeres dag, hvorfor så ikke tage hele pakken??? Konen/ kæresten her til morgen, bøffen til frokost, wellness massagen og det det frække blow her og så rødvinen og sofaen i aften.... Smiler, se det må da være en perfekt mandedag smiler... Ikke alt det med blomster og små søde kort vel hihi... På vores dag ønsker jeg mig, jordbær m chokolade, få nusset mine fødder, champagne, en shoppe tur, let middag med fisk og ikke kød og ja sex og rødvin til slut SMIL. Vi er jo forskellige hihi.... Stort knus fra Line og skøn bøf/ blow dag til jer - samt god weekend. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 14. Marts, 2014 Nu da det er jeres dag, hvorfor så ikke tage hele pakken??? Konen/ kæresten her til morgen, bøffen til frokost, wellness massagen og det det frække blow her og så rødvinen og sofaen i aften.... Smiler, se det må da være en perfekt mandedag smiler... Ikke alt det med blomster og små søde kort vel hihi... På vores dag ønsker jeg mig, jordbær m chokolade, få nusset mine fødder, champagne, en shoppe tur, let middag med fisk og ikke kød og ja sex og rødvin til slut SMIL. Vi er jo forskellige hihi.... Stort knus fra Line og skøn bøf/ blow dag til jer - samt god weekend. Det er en aftale. Og er der andre byttehandler du ønsker, så siger du bare til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Marts, 2014 Det er en aftale. Og er der andre byttehandler du ønsker, så siger du bare til.[/quote Hihi det dæleme bare en aftale sf... TIL!!! Knus kram til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Marts, 2014 Stort knus fra Line og skøn bøf/ blow dag til jer - samt god weekend. Tror jeg hørte om det første gang i går. Jamen det bliver da spændende om man så senere i dag bliver inviteret på noget bøg og BJ. Også god Weekend til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Marts, 2014 Jep, nyd foråret, for i weekenden bliver det atter vinter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 14. Marts, 2014 Jeg syntes det er så fantastisk at du er tilbage line.. Tror lidt du har det ligesom jeg. At foråret giver energi og man får det lidt sådan at nu kan det hele fandme bare komme an. De vil ikke ane hvad det var der ramte dem..... BØF !!! BLOWJOB! !! --- BRING IT ON Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 14. Marts, 2014 Jeg syntes det er så fantastisk at du er tilbage line.. Tror lidt du har det ligesom jeg. At foråret giver energi og man får det lidt sådan at nu kan det hele fandme bare komme an. De vil ikke ane hvad det var der ramte dem..... BØF !!! BLOWJOB! !! --- BRING IT ON Indtil videre så har i jo det hele i munden, istedet for at øhhhh.... Have den i munden ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 14. Marts, 2014 Konen/ kæresten her til morgen, Konen og kæresten i en trekant eller efter hinanden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 14. Marts, 2014 TV: Klar til Bøf & Blowjob: Sådan steger og sutter du http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article2237643.ece Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 14. Marts, 2014 Glædeæig Bøf & Blowjob Dag alle sammen. Er der nogle piger i branchen der på denne højtidelige dag tilbyder bøf til deres blowjob? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 14. Marts, 2014 Jamen det bliver da spændende om man så senere i dag bliver inviteret på noget bøg og BJ. Bøg og BJ, er det til vegetarerne som ikke spiser bøf? Skål og glædelig Bøf BJ dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Marts, 2014 Bøg og BJ, er det til vegetarerne som ikke spiser bøf? Skål og glædelig Bøf BJ dag. Tak i lige måde. Der var vist tale om en lille slåfejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 14. Marts, 2014 Går og spekulere på om det mon var helt tilfældigt at min veninde skrev om jeg kom på besøg hos hende i aften..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 14. Marts, 2014 Det er en aftale. Og er der andre byttehandler du ønsker, så siger du bare til. Du har set at den inkluderer en shoppetur, ikke? Det kan vist blive en MEGET dyr fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Marts, 2014 Jeg syntes det er så fantastisk at du er tilbage line.. Tror lidt du har det ligesom jeg. At foråret giver energi og man får det lidt sådan at nu kan det hele fandme bare komme an. De vil ikke ane hvad det var der ramte dem..... BØF !!! BLOWJOB! !! --- BRING IT ON Du bare skøn sisse pigen og ja glæden er tilbage i kroppen hvor den høre hjemme og ønsker alle får det ligeså smil. Så ja bring it on og den smule bræst der kommer vælter intet hihi. Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 14. Marts, 2014 Hmmmmmm?? Det kommer så sandelig an på, HVEM der gir' blowjobbet! Der skal meget til at slå det stykke oksemørbrad med pebersauce, jeg fik forleden - Tror egentlig hellere, at jeg vil have TO bøffer og INGEN blowjob, hvis det vel at mærke er kød af den kvalitet! Vh. Sidespringeren 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 14. Marts, 2014 Hmmmmmm?? Det kommer så sandelig an på, HVEM der gir' blowjobbet! Der skal meget til at slå det stykke oksemørbrad med pebersauce, jeg fik forleden - Tror egentlig hellere, at jeg vil have TO bøffer og INGEN blowjob, hvis det vel at mærke er kød af den kvalitet! Vh. Sidespringeren Du har knald i låget! Moden til en bød celle... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Marts, 2014 Dagen derpå er det vel tid til opfølgning. For mit vedkommende blev til BJ og lækker sex hos Mylena, og senere til nogle lækre steaks i andet og ligeså dejligt selskab. Så...... alt i alt en ganske skøn dag/aften hvor der bestemt ikke manglede feminint og interesseret selskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 15. Marts, 2014 (edited) Jeg lavede en lækker bøf, blød som smør, grove hjemmelavede ovn fritter og hjemme rørt stærk chilli mayo. BJ'et må jeg vente med til næste uge. Redigeret 15. Marts, 2014 af Plaskeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg