Hop til indhold
Gæst

Hele pakken

Recommended Posts

Gæst

Nu da det er jeres dag, hvorfor så ikke tage hele pakken??? Konen/ kæresten her til morgen, bøffen til frokost, wellness massagen og det det frække blow her og så rødvinen og sofaen i aften.... Smiler, se det må da være en perfekt mandedag smiler... Ikke alt det med blomster og små søde kort vel hihi...

På vores dag ønsker jeg mig, jordbær m chokolade, få nusset mine fødder, champagne, en shoppe tur, let middag med fisk og ikke kød og ja sex og rødvin til slut SMIL. Vi er jo forskellige hihi.... Stort knus fra Line og skøn bøf/ blow dag til jer - samt god weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu da det er jeres dag, hvorfor så ikke tage hele pakken??? Konen/ kæresten her til morgen, bøffen til frokost, wellness massagen og det det frække blow her og så rødvinen og sofaen i aften.... Smiler, se det må da være en perfekt mandedag smiler... Ikke alt det med blomster og små søde kort vel hihi...

På vores dag ønsker jeg mig, jordbær m chokolade, få nusset mine fødder, champagne, en shoppe tur, let middag med fisk og ikke kød og ja sex og rødvin til slut SMIL. Vi er jo forskellige hihi.... Stort knus fra Line og skøn bøf/ blow dag til jer - samt god weekend.

Det er en aftale.

Og er der andre byttehandler du ønsker, så siger du bare til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er en aftale.

Og er der andre byttehandler du ønsker, så siger du bare til.[/quote

Hihi det dæleme bare en aftale sf... TIL!!! Knus kram til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Stort knus fra Line og skøn bøf/ blow dag til jer - samt god weekend.

Tror jeg hørte om det første gang i går. Jamen det bliver da spændende om man så senere i dag bliver inviteret på noget bøg og BJ.

Også god Weekend til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg syntes det er så fantastisk at du er tilbage line..

Tror lidt du har det ligesom jeg. At foråret giver energi og man får det lidt sådan at nu kan det hele fandme bare komme an. De vil ikke ane hvad det var der ramte dem..... BØF !!! BLOWJOB! !! --- BRING IT ON

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror lidt du har det ligesom jeg. At foråret giver energi og man får det lidt sådan at nu kan det hele fandme bare komme an. De vil ikke ane hvad det var der ramte dem..... BØF !!! BLOWJOB! !! --- BRING IT ON

Indtil videre så har i jo det hele i munden, istedet for at øhhhh.... Have den i munden ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glædeæig Bøf & Blowjob Dag alle sammen.

Er der nogle piger i branchen der på denne højtidelige dag tilbyder bøf til deres blowjob?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen det bliver da spændende om man så senere i dag bliver inviteret på noget bøg og BJ.

Bøg og BJ, er det til vegetarerne som ikke spiser bøf? :mrgreen:

Bge%20l.JPG

Skål og glædelig Bøf BJ dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bøg og BJ, er det til vegetarerne som ikke spiser bøf? :mrgreen:

Skål og glædelig Bøf BJ dag.

Tak i lige måde. Der var vist tale om en lille slåfejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Går og spekulere på om det mon var helt tilfældigt at min veninde skrev om jeg kom på besøg hos hende i aften.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en aftale.

Og er der andre byttehandler du ønsker, så siger du bare til.

Du har set at den inkluderer en shoppetur, ikke? Det kan vist blive en MEGET dyr fornøjelse  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du bare skøn sisse pigen og ja glæden er tilbage i kroppen hvor den høre hjemme og ønsker alle får det ligeså smil. Så ja bring it on og den smule bræst der kommer vælter intet hihi. Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmmmmm?? Det kommer så sandelig an på, HVEM der gir'  blowjobbet!

Der skal meget til at slå det stykke oksemørbrad med pebersauce, jeg fik forleden - Tror egentlig hellere, at jeg vil have TO bøffer og INGEN blowjob, hvis det vel at mærke er kød af den kvalitet!

:mrgreen:

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmmmmm?? Det kommer så sandelig an på, HVEM der gir' blowjobbet!

Der skal meget til at slå det stykke oksemørbrad med pebersauce, jeg fik forleden - Tror egentlig hellere, at jeg vil have TO bøffer og INGEN blowjob, hvis det vel at mærke er kød af den kvalitet!

:mrgreen:

Vh. Sidespringeren

Du har knald i låget!

Moden til en bød celle...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Dagen derpå er det vel tid til opfølgning.

For mit vedkommende blev til BJ og lækker sex hos Mylena, og senere til nogle lækre steaks i andet og ligeså dejligt selskab.

Så...... alt i alt en ganske skøn dag/aften hvor der bestemt ikke manglede feminint og interesseret selskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lavede en lækker bøf, blød som smør, grove hjemmelavede ovn fritter og hjemme rørt stærk chilli mayo.

BJ'et må jeg vente med til næste uge.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...