KusseHvisker 23 Skrevet 14. Marts, 2014 (edited) God dag til alle Tak for mange gode hints og beretninger. Mit første indlæg her på EG - jeg har lyst til at rejse et flag omkring detaljerede anmeldelser. På den ene side er det vel hele ideen med dette forum, at vi deler oplevelser og erfaringer, og det kan udover underholdingsværdien være en stor hjælp til at få gode oplevelser og undgå det modsatte. På den anden side har jeg netop oplevet, at en anden bruger har skrevet en anmeldelse om et af "mine" thai massage steder, som umiddelbart er super positiv, men desværre for mig så detaljeret, at jeg formentlig ikke kan nyde stedets ypperlige service fremover Det skyldes, at enhver nu på få sekunder kan google sig frem til nævnte anmeldelse og konstatere, at mit massagested øjensynligt er et bordel! Det er rigtig nok så langt, at hele pakken er tilgængelig, i hvert fald ved sympati, men der gives faktisk også massage uden tillægsydelser. For mig har stedet nu ændret status i en sådan grad, at jeg nødigt vil ses i døren til stedet. Jeg er heller ikke sikker på, at stedets indehaver er glad for anmeldelsen. Det leder frem til nogle spørgsmål: 1. Er det den rigtige løsning, at lade anmeldelser være offentligt tilgængelige via Google og andre søgemaskiner? Der må være forskellige løsninger til at undgå dette. Både mht. hvordan eroguide.dk har programmeret og til hvorvidt man skulle logge på, for at få adgang. 2. Er det i orden, at brugere offentliggør deres intime oplevelser på steder, som ikke udadtil skilter eller annoncerer med andet end massage til en beskeden timepris? 3. Kan en indehaver, som nævnt ovenfor, få slettet anmeldelser af denne type (et spørsmål til EG, hvis du/I ser det)? Håber at se andres mening om dette. God weekend til alle. KH Redigeret 14. Marts, 2014 af KusseHvisker 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13856 Skrevet 14. Marts, 2014 2. Er det i orden, at brugere offentliggør deres intime oplevelser på steder, som ikke udadtil skilter eller annoncerer med andet end massage til en beskeden timepris? Det er vel stedet der tilbyder disse ydelser, du først og fremmest skal klandre - hvis ekstra ydelser ikke blev tilbudt, ville de jo heller ikke få disse anmelderser med intime oplevelser. Du kan jo istedetfor bare opsøge de steder, hvor det ikke forekommer, men det er vist almindeligt kendt at de fleste steder, som tilbyder thaimassage også har ekstraydelser - ihvertfald hvis de har døgn- og aftenåbent. Men du kommer sikkert det pågældende sted for netop at få de berømte ekstraydelser, så jeg kan ikke se problemet andet end at du synes det er bedst at andre ikke ved at du også går steder, hvor man også kan få masseret de ædlere dele. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 14. Marts, 2014 "Man kan google sig frem til...." Ja man kan google sig frem til en masse. Men nu er det jo en gang sådan at bare ordet "thaimassage" er lidt suspekt og tilstrækkelig grund for mistanke. Alle ved jo hvad som eventuelt kan foregå derinde. I Sverige er køb af seksuelle ydelser forbudt, og vi har ikke nogle internetsider som anmelder thaimassage, men jeg kan alligevel ikke fortælle mine venner at jeg har fået thaimassage uden at de smiler og højer på øjenbrynet. Og tilmed her, ved jo alle at det går at få ekstra de aller fleste steder. Så det er nok bare at være mand og sige at "jeg får vel min massage hvor jeg behager". Alternativet er jo at vi begynder med Behave's nye typ af anmeldelse. Den indeholder vistnok en overraskelse der kan være lidt suspekt, men hvis man tager den væk, så ... B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. Marts, 2014 Tja ideen med med forums og internettet er at informationer er åbne og tilgængelige for alle. EG er ikke et lukket forum, alle kan læse med som gæst og google anmeldelserne, så vi bør tænke over hvad vi skriver for det bliver hvermandslæsning og det vil ligge på nettet i mange år fremover. Både købesex modstandere, journalister, offentlige myndigheder som politi og skat læser også med... endnu værre til tider jaloux ægtefæller læser også med. Han har gjort dem en bjørnetjeneste i god tro ved at skrive en eksplicit anmeldelse om et massage sted som ligger i gråzonen. Hvis stedet ikke skilter med fuld pakke så er det vel fordi det er tys tys, og kun stamkunder kender til det. Personlig forsøger jeg at udelade saftige, intime og personlige deltaljer om pigerne, det er ikke min stil at skrive som de grå sider. Man kan bede administrationen om at slette et indlæg som er upassende eller strider imod reglerne eller af personlige årsager ønsker det slettet. Men nogle gange er det for sent, hvis man har sluppet aben løs. Jeg synes ikke EG skal være et lukket forum med censur, alle har ret til at skrive frit indenfor regelsættet, brugerne bør selv tage ansvar for det de skriver og have en vis portion selvcensur. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
behave 80 Skrevet 14. Marts, 2014 God dag til alle Tak for mange gode hints og beretninger. Mit første indlæg her på EG - jeg har lyst til at rejse et flag omkring detaljerede anmeldelser. På den ene side er det vel hele ideen med dette forum, at vi deler oplevelser og erfaringer, og det kan udover underholdingsværdien være en stor hjælp til at få gode oplevelser og undgå det modsatte. På den anden side har jeg netop oplevet, at en anden bruger har skrevet en anmeldelse om et af "mine" thai massage steder, som umiddelbart er super positiv, men desværre for mig så detaljeret, at jeg formentlig ikke kan nyde stedets ypperlige service fremover Jeg er så enig med dig, drop nu for h...... Alle de tillægsord, det er helt unødvendigt, pigerne bliver udleveret med navn her, hvad hvis de udlagde kundernes navne her???? Det ku da være lidt sjovt ikk..... Tænk jer nu bare om nå i anmelder!!!!!!! Det skyldes, at enhver nu på få sekunder kan google sig frem til nævnte anmeldelse og konstatere, at mit massagested øjensynligt er et bordel! Det er rigtig nok så langt, at hele pakken er tilgængelig, i hvert fald ved sympati, men der gives faktisk også massage uden tillægsydelser. For mig har stedet nu ændret status i en sådan grad, at jeg nødigt vil ses i døren til stedet. Jeg er heller ikke sikker på, at stedets indehaver er glad for anmeldelsen. Det leder frem til nogle spørgsmål: 1. Er det den rigtige løsning, at lade anmeldelser være offentligt tilgængelige via Google og andre søgemaskiner? Der må være forskellige løsninger til at undgå dette. Både mht. hvordan eroguide.dk har programmeret og til hvorvidt man skulle logge på, for at få adgang. 2. Er det i orden, at brugere offentliggør deres intime oplevelser på steder, som ikke udadtil skilter eller annoncerer med andet end massage til en beskeden timepris? 3. Kan en indehaver, som nævnt ovenfor, få slettet anmeldelser af denne type (et spørsmål til EG, hvis du/I ser det)? Håber at se andres mening om dette. God weekend til alle. KH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Marts, 2014 (edited) Hvad vil du sige med at bringe dette citat, Behave? Der er jo ingen kommentar til- eller andre indikationer af, hvad det er, der bringer dig i blækhuset, så hvordan i alverden skal man forholde sig til dette? Er du en mand af få ord? Dit indlæg ligner jo den korte "anmeldelse" af thaistedet i Holbæk? Jeg synes, at dit indlæg er Misbehave. For os andre. Redigeret 14. Marts, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
behave 80 Skrevet 14. Marts, 2014 Mit indlæg kom til at ligge midt inde i den anden anmeldelse, en fejl fra min side som jeg undskylder dybt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 14. Marts, 2014 Dette er jo en lidt mærkelig situation. Vi ved jo alle at de aller fleste thaisteder sælger ekstraydelser, og de gør det jo ikke for at være hyggelige imod os, men for at fortjene penge. De VIL sælge ekstra, og ofte er det hele pakken. De arbejder desuden med artistnavn og ikke deres rigtige navn. Men vi skal altså ikke skrive om det som alle ved. Vi skal ikke skrive at den eller den pigen var god til pakken eller blowjobet eller hvad det nu er. I det fald er det, tilføje Behave, ligestillet med at pigerne offentliggør kundernes navne. Jeg kan godt forstå problematiken her, men jeg synes på samme tid at det er ganske dobbeltmoralsk. Og det er definitivt dobbeltmoralsk at - som Kusse-Hvisker - ville have luksusen at kunne gå på massagesteder hvor ingen ved at der kan købes ekstra. Vist kan vi nøjes med at skrive at massagen var god, men det er jo ikke det fremmeste formålet med EG. Og hvis alle anmeldelser var som din, Behave, af Holbæk ... ja så skulle det snart ikke være mange brugere tilbage herinde. Du er jo selv ganske ivrig at markedsføre Paradise herinde, og hvis kunderne kommer er der jo en åbenbar risiko at nogen faktiskt skriver om noget andet end kaffe og blomster. Helt ærligt; Eromans anmeldelse havde jo ligeså godt kunnet publiceres i Kirkens Ugeblad. Kirken er jo også meget for kaffe, blomster og paradis. Jeg siger ikke at dette er let, men hvad synes i altså at vi skal gøre? Kusse-Hvisker, Behave og andre ... hvad er jeres forslag? Der findes jo en anledelse til at EG har en hel afdeling for thaisteder. Og den anledelsen er ikke at brugerne herinde har usædvanligt mange myoser. B 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 14. Marts, 2014 Vi kan jo opfinde vores hemmelige kodesprog. Fransk kunne jo hedde "kaffe" og superfransk må jo så blive "kaffe med fløde" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 14. Marts, 2014 Alt tæller jo på ens besked-konto. Jo flere skriv, jo større tillid har man til personen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Marts, 2014 Vi kan jo opfinde vores hemmelige kodesprog. Fransk kunne jo hedde "kaffe" og superfransk må jo så blive "kaffe med fløde" Jamen, så siger jeg tak for kaffe. Fløde bruger jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 14. Marts, 2014 Vi kan jo opfinde vores hemmelige kodesprog. Fransk kunne jo hedde "kaffe" og superfransk må jo så blive "kaffe med fløde" Kaffe med eller uden? Kaffe med fløde bliver jo megafransk. Kransekage kan være b2b og blomster .... en fuld pakke blomster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 14. Marts, 2014 hold da hel kæft det bliver sjovt, et ord får flere betydninger alt efter hvor man er, folk kan jo ikke engang blive enige om hvad superfransk er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 14. Marts, 2014 hold da hel kæft det bliver sjovt, et ord får flere betydninger alt efter hvor man er, folk kan jo ikke engang blive enige om hvad superfransk er Men det er jo meget enkelt: Superfransk er kaffe uden sukker! Kaffe uden sukker kan man nyde på rigtigt mange thaisteder i København. Jeg synes ikke rigtigt kaffe med sukker er særligt godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 14. Marts, 2014 syntes nu at der har været stor debat om superfransk er med eller uden gummi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Marts, 2014 Siden hvornår er super fransk blevet uden gummi. Sidst jeg var afsted hed det mega fransk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 14. Marts, 2014 Åbenbarligen har du ret, knallert. Der findes flere versioner, af kaffen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 14. Marts, 2014 Siden hvornår er super fransk blevet uden gummi. Sidst jeg var afsted hed det mega fransk. de steder jeg kommer er superfransk uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Marts, 2014 Det svinger fra sted til sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13856 Skrevet 15. Marts, 2014 Siden hvornår er super fransk blevet uden gummi. Sidst jeg var afsted hed det mega fransk. Superfransk er fransk uden gummi Megafransk er fransk uden gummi, slik af boller + kom i munden + evt. slug (ikke alle piger sluger, da sæd kan give en ram smag i halsen, men hvad man har indtaget min. 12 timer forud kan have stor indflydelse på smagen. http://www.information.dk/160634 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Marts, 2014 Det er virkelig synd for det thai massage sted. Jeg kan levende forstille mig, at de mister mange kunder. Der er jo også rigtig mange kvinder der går til thai massage og folk der kommer der i god tro for massagen om at gøre. De folk vil da blive væk, hvis de viste hvad man også kunne få der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13856 Skrevet 15. Marts, 2014 Det er virkelig synd for det thai massage sted. Jeg kan levende forstille mig, at de mister mange kunder. Der er jo også rigtig mange kvinder der går til thai massage og folk der kommer der i god tro for massagen om at gøre. De folk vil da blive væk, hvis de viste hvad man også kunne få der. Så kommer der måske nogle andre - gad vide om de også tilbyder extra til kvinder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KusseHvisker 23 Skrevet 15. Marts, 2014 ..... Det leder frem til nogle spørgsmål: 1. Er det den rigtige løsning, at lade anmeldelser være offentligt tilgængelige via Google og andre søgemaskiner? Der må være forskellige løsninger til at undgå dette. Både mht. hvordan eroguide.dk har programmeret og til hvorvidt man skulle logge på, for at få adgang. 2. Er det i orden, at brugere offentliggør deres intime oplevelser på steder, som ikke udadtil skilter eller annoncerer med andet end massage til en beskeden timepris? Tak for besvarelser. Kunne være interessant at høre meninger om de to nævnte spørgsmål. Supplerende til 1.: Så vidt vides er det muligt at blokere Google fra søgning i vores indlæg. Det ville betyde, at man først skal finde ind på EG og søge derfra. Det ville også betyde, at et indlæg ikke lagres til evig tid på nettet, men det kan slettes alene ved at slette det fra EG. Til 2: Når man som gæst er så heldig at få ekstra ydelser (mod eller uden betaling), som stedet ikke officielt udbyder, er det vel ikke nødvendigvis en accept af, at man spreder det til offentligheden (i øvrigt samtidig med at man selv forbliver anonym). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9624 Skrevet 15. Marts, 2014 Nu tror jeg ikke at Admin er villig til at blokere Google fra søgning i vores indlæg.Som jeg har forstået det udgør tilfældige søgninger på Google, hvor søgeresultaterne indbefatter Eroguide.dk et væsentligt aktiv, der er stærkt medvirkende til EG's hurtige og store fremgang.Venlig hilsenRejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 15. Marts, 2014 På den anden side har jeg netop oplevet, at en anden bruger har skrevet en anmeldelse om et af "mine" thai massage steder, som umiddelbart er super positiv, men desværre for mig så detaljeret, at jeg formentlig ikke kan nyde stedets ypperlige service fremover Hvorfor skal det være en hemmelighed, hvilken anmeldelse du sigter til? Kan du eller en anden linke til anmeldelsen således, at jeg får en chance for at vurdere, om KusseHviskerens betænkeligheder vedr. "detaljer" er velbegrundede eller det modsatte? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg