Hop til indhold
KusseHvisker

Detaljerede anmeldelser til skade for alle parter

Recommended Posts

Tak for besvarelser. Kunne være interessant at høre meninger om de to nævnte spørgsmål.

Supplerende til 1.:

Så vidt vides er det muligt at blokere Google fra søgning i vores indlæg. Det ville betyde, at man først skal finde ind på EG og søge derfra. Det ville også betyde, at et indlæg ikke lagres til evig tid på nettet, men det kan slettes alene ved at slette det fra EG.

Til 2:

Når man som gæst er så heldig at få ekstra ydelser (mod eller uden betaling), som stedet ikke officielt udbyder, er det vel ikke nødvendigvis en accept af, at man spreder det til offentligheden (i øvrigt samtidig med at man selv forbliver anonym).

Jeg mener man skal gøre en hel masse overvejelser når man anmelder - eller hvis man skal anmelde overhovedet. Men jeg mener på samme gang det er meget personligt hvad man vælger at skrive - så længe man ikke er direkte respektløs ovenfor pigerne.

Men jeg synes også det er meget problematiskt at forlange af andre massagekunder hvordan og om hvad de skal skrive. EG er et forum for primært købesex - vi anmelder, efterlyser og debatterer. Det er formålet med EG. Hvis et massagested ønsker ikke at omtales, så kan man enten bede sine kunder om at ikke skrive, og håbe de efterkommer dette - eller lade være med at sælge sådant man ikke bryder sig om at blive associeret med.

Det er jo en paradoks mindst sagt, at snakke om steder herinde man gerne vil markedsføre, og på samme gang mene at kunderne ikke må skrive hvad der foregår. Så er måske EG det forkerte sted for reklamen?

Når man som gæst er så heldig at få ekstra ydelser (mod eller uden betaling), som stedet ikke officielt udbyder, er det vel ikke nødvendigvis en accept af, at man spreder det til offentligheden (i øvrigt samtidig med at man selv forbliver anonym).

Personligt ville jeg selvfølgelig ikke skrive at en pige tilbød mig sex uden betaling - det er jo per definition ikke købesex. Jeg ville jo heller ikke skrive herinde om andre kvinder jeg møder privat og eventuelt har sex med, vel?

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

For mig har stedet nu ændret status i en sådan grad, at jeg nødigt vil ses i døren til stedet.

Jeg er heller ikke sikker på, at stedets indehaver er glad for anmeldelsen.

Det leder frem til nogle spørgsmål:

Ja.....Det leder måske nok også frem til  andre spørgsmål

1) Hvorfor har du et problem ved at Thai-steder tilbyder sex

2) Hvorfor tilbyder Thai-steder i øvrigt sex, når de gør et stort nummer ud af at fortælle "Her kan der kun købes massage"

3) Er man i det hele taget massage uddannet sådanne steder

For personer som jeg, kunne det være interessant at høre lidt om, hvorfor disse steder skilter med et og sælger noget andet, og i det hele taget ikke ønsker nogen omtale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener man skal gøre en hel masse overvejelser når man anmelder - eller hvis man skal anmelde overhovedet. Men jeg mener på samme gang det er meget personligt hvad man vælger at skrive - så længe man ikke er direkte respektløs ovenfor pigerne.

Personligt ville jeg selvfølgelig ikke skrive at en pige tilbød mig sex uden betaling - det er jo per definition ikke købesex. Jeg ville jo heller ikke skrive herinde om andre kvinder jeg møder privat og eventuelt har sex med, vel?

Nogen gange har man desværre indtryk af at folks anmeldelser mest - eller især kommentarer til anmeldelser går ud på at være nedladende overfor pigerne, som f.eks ved at skrive: "den luder har jeg også kneppet" eller lignende - sådanne brugere burde udelukkes eller i det mindste gives karantæne og indlægget evt. slettes.

Jeg har anmeldt flere piger herinde og det er ikke selve sexdelen pigerne ønsker ændret/udeladt detaljer i, men derimod personlige/familiemæssige oplysninger - så her er det vigtigt at være meget påpasselig med hvad man skriver og evt. omskrive en del eller ofte helt udelade. Selv navnet på vedkommendes hund, har jeg måttet udelade. Fritidsaktiviteter mv. skal heller ikke være alt for indgående beskrevet.

Især en enkelt person herinde, som nu dog har forladt forummet, har tidligere beskrevet ret indgående for ikke at sig dybdeborende om sine datingbekendtskaber - se:    hvor anmeldelserne dog efterhånden blev ret ensformige og man fik det indtryk at det mest gjaldt om at hælde lidt rødvin på pigerne og så snyde pikken ind i røven på dem uden kondom - ellers var han ikke rigtig int. i pigerne og hurtig videre til den næste, som også blev nedlagt på samme måde med lidt rødvin i sofaen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen gange har man desværre indtryk af at folks anmeldelser mest - eller især kommentarer til anmeldelser går ud på at være nedladende overfor pigerne, som f.eks ved at skrive: "den luder har jeg også kneppet" eller lignende - sådanne brugere burde udelukkes eller i det mindste gives karantæne og indlægget evt. slettes.

Jeg har anmeldt flere piger herinde og det er ikke selve sexdelen pigerne ønsker ændret/udeladt detaljer i, men derimod personlige/familiemæssige oplysninger - så her er det vigtigt at være meget påpasselig med hvad man skriver og evt. omskrive en del eller ofte helt udelade. Selv navnet på vedkommendes hund, har jeg måttet udelade. Fritidsaktiviteter mv. skal heller ikke være alt for indgående beskrevet.

Især en enkelt person herinde, som nu dog har forladt forummet, har tidligere beskrevet ret indgående for ikke at sig dybdeborende om sine datingbekendtskaber - se:    hvor anmeldelserne dog efterhånden blev ret ensformige og man fik det indtryk at det mest gjaldt om at hælde lidt rødvin på pigerne og så snyde pikken ind i røven på dem uden kondom - ellers var han ikke rigtig int. i pigerne og hurtig videre til den næste, som også blev nedlagt på samme måde med lidt rødvin i sofaen.

Det er jo svært ikke at være enig med dig om dette. Men det tråden egentlig handler om er jo noget helt andet: hvis vi overhovedet skal anmelde at vi har haft en seksuel oplevelse på et thaisted.

Og jeg mangler stadig et forslag fra dem der har problemer med det, hvordan de egentlig vil vi skal gøre? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo svært ikke at være enig med dig om dette. Men det tråden egentlig handler om er jo noget helt andet: hvis vi overhovedet skal anmelde at vi har haft en seksuel oplevelse på et thaisted.

Og jeg mangler stadig et forslag fra dem der har problemer med det, hvordan de egentlig vil vi skal gøre? 

Der er jo mange flere, der læser med her på forummet end der er tilmeldte brugere - så det mest enkle ville nok være at gøre det til et lukket forum, hvor kun tilmeldte brugere kunne læse med - men er det det vi vil? Og skulle der evt. være brugerbetaling?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er jo mange flere, der læser med her på forummet end der er tilmeldte brugere - så det mest enkle ville nok være at gøre det til et lukket forum, hvor kun tilmeldte brugere kunne læse med.

Jeg kan ikke se, at det skulle løse noget problem.

Hvis alle kan oprette sig, så opretter frk. Harm sig bare som "Anders And" og ARA'en som "Andersine".

Er vi så ikke lige vidt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke se, at det skulle løse noget problem.

Hvis alle kan oprette sig, så opretter frk. Harm sig bare som "Anders And" og ARA'en som "Andersine".

Er vi så ikke lige vidt?

Nej, jeg mener det ville gøre det umuligt at google f.eks anmeldelser af den lokale Thaiklinik på Eroguide og ihvertfald kræve at man kendte til sitet og meldte sig ind - og det vil den ældre nyfigne nabo overfor Thaiklinikken i modsætning til Frk Harm og Anders And nok ikke gøre.

Men problemet ville være at nytilkomne sexkøbere heller ikke vil finde sitet og så hoppe på f.eks Veripigen, som så uhindret kunne drive deres bondefangeri og sitet ville miste sin værdi.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Til Kussevisker

Syntes bestemt også eroguide skulle være et lukket forum. Sgu ikke lige et sted for børn og teenager generelt. Og nej, et sted der kun reklamere med massage udaftil skal da ikke anmeldes med sex oplysninger her. Sådan et sted kan jo let være med adresse og personale billeder på. Så det skylder man stedet at "hemmelig holde".

Men ledelsen har jo ikke reageret på din opfordringer, så mon ikke du skal tage den pr. PM med dem om situationen.

Til Jernsvinet. Du forholder dig iskoldt til at det er en forretning der bliver ødelagt og udleveret som bodel her og det syntes du bare er i orden. Jeg grimmes ved den måde du oplever spænding på, ved at snadre rundt i forretninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Til Kussevisker

Og nej, et sted der kun reklamere med massage udaftil skal da ikke anmeldes med sex oplysninger her.

Det kan jo så være, at du kan berige os der ikke kender Thai-verdenen med oplysninger omkring hvorfor man sælger sex på steder hvor man gør et stort nummer ud af at fortælle at  her sælges der kun massage

Reelt har jeg svært ved at se, at problemet kan relateres til EG, specielt når det tilsyneladende mere er regelen end undtagelsen at der sælges seksuelle afslutninger der (fremgår af de mange anmeldelser omkring thai-steder)

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg anede faktisk ikke at man kunne få ekstra ydelser hos thai massører, før jeg begyndte at læse på diverse forums.

Det er også lidt spøjst at jeg kan få tilbudt ekstra, mens manden i rummet ved siden af ikke er blevet tilbudt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lukket forum, brugerbetaling mv., har så rigeligt været oppe før og er blevet skudt ned af førerbunkeren - heldigvis!

ja heldigvis, hvis det bliver indført vil medlems antallet falde markant

Del dette indlæg

Link til indlæg

denne forums platform kan have nogle af områderne lukket

men ja det ville så være lidt underligt hvis kun nogen af anmeldelses områderne er forbeholdt medlemmer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Jernsvinet. Du forholder dig iskoldt til at det er en forretning der bliver ødelagt og udleveret som bodel her og det syntes du bare er i orden. Jeg grimmes ved den måde du oplever spænding på, ved at snadre rundt i forretninger.

Hvis et Thaimassagested har valgt at tilbyde extraydelser, importerer purunge thaipiger på 3 mdrs turistvisum, der knapt kan et ord på dansk for letpåklædte at lave meromsætning døgnet rundt ved at sælge ekstraydelser, forretningen drives gennem stråmænd/kvinder i lummerbelysning og ulækre kælderlokaler, faldefærdige huse, halvkolde butikslokaler mv., er jeg fuldstændig iskold overfor om stedet anmeldes her på sitet - og det vil da også nærmest være i stedets egne interesse at få gratis reklame for deres ekstraydelser.

Er der derimod tale om et sobert sted, hvor ekstraydelser overhovedet ikke forekommer, de erfarne og uddannede medarbejderne taler dansk, altid arbejder iført kitler, har faste normale åbningstider med tidsbestilling, vil stedet også blive anbefalet her på sitet for at være et sobert sted - men det er vel næppe sådant et sted du har interesse i?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor skal det være en hemmelighed, hvilken anmeldelse du sigter til?

Kan du eller en anden linke til anmeldelsen således, at jeg får en chance for at vurdere, om KusseHviskerens betænkeligheder vedr. "detaljer" er velbegrundede eller det modsatte?

Starten på tråden udsprang af en konkret anmeldelse, hvor det tydeligt fremgik, at han havde fået "hele pakken", men tråden handler ikke om den anmeldelse eller det bestemte massagested.

Jeg ville blot se andres mening om det at offentliggøre intime detaljer på EG fra et besøg hos et massagested, som har valgt ikke officielt at tilbyde ekstra ydelser (det kan der være mange forskellige grunde til, f.eks. hensyn til nabolaget, til familien, ønske om at holde på de "pæne" kunder, som kun kommer for massagen og/eller et ønske om selv at udvælge hvilke kunder, som får særlige tilbud og hvilke tilbud osv.).

Personligt havde jeg det rigtig fint med, at der indtil nævnte anmeldelse ikke var anmeldt ekstra ydelser det pågældende sted (faktisk tvært imod). Det gjorde det nemmere for mig at gå til massage med åben pande netop der. Det kan man så mene alt muligt om, men det ændrer jo intet ved min oplevelse.

Det interessante er, om andre har det på samme måde

og ikke mindst om vi i fælles interesse skulle være mere varsomme med den slags anmeldelser

og/eller om vi i det mindste kunne undgå, at enhver på sekunder kan google navnet på et tilsyneladende "pænt" massagested og få en meget fræk anmeldelse på skærmen.

KH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg ville blot se andres mening om det at offentliggøre intime detaljer på EG fra et besøg hos et massagested, som har valgt ikke officielt at tilbyde ekstra ydelser (det kan der være mange forskellige grunde til, f.eks. hensyn til nabolaget, til familien, ønske om at holde på de "pæne" kunder, som kun kommer for massagen og/eller et ønske om selv at udvælge hvilke kunder, som får særlige tilbud og hvilke tilbud osv.).

Du synes tilsyneladende ikke, at det er særligt relevant detaljeret at begrunde hvorfor du mener at EG og resten af verdenen skal tilpasse dette pudsige ønske.  Som jeg ser dine ønsker så tager de mere afsæt i et underligt dilemma omkring et behov for at kunne sige "Jamen jamen det der thai-massage har intet med sex og gøre" overfor omverdenen og så samtidigt bære rundt på en hemmelighed "Men de skulle bare vide, jeg får også lidt seksuelt stimulans", men det skal omverdenen ikke vide.

Hvis et bestemt thaisted har samme behov, så ligger løsningen jo lige til højrebenet, nemlig helt at undlade at sælge sex, altså det som man har opfundet sit eget ord for (ekstra)

Nu er det så ikke første gang, at nogen har indikeret noget tilsvarende, så man kunne jo også stille et mere nærliggende spørgsmål "Skal man simpelthen fjerne emnet Thaisteder på EG. EG er jo ikke en portal for udveksling af bageopskrifter, så hvis man ønsker at tegne et billede af, at Thai intet har med sex at gøre, så burde det jo fjernes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det så ikke første gang, at nogen har indikeret noget tilsvarende, så man kunne jo også stille et mere nærliggende spørgsmål "Skal man simpelthen fjerne emnet Thaisteder på EG. EG er jo ikke en portal for udveksling af bageopskrifter, så hvis man ønsker at tegne et billede af, at Thai intet har med sex at gøre, så burde det jo fjernes.

Hvis vi fjerner emnet Thai fra EG, kommer anmeldelserne jo bare at havne blandt de andre. 

Men en ting gør mig nysgerrig: Konjunkturen er ikke i højeste sving lige nu, og massagestederne er flere en nogensinde. Mener Kusse-Hvisker, Behave og i andre som ikke synes man skal anmelde, at det faktiskt går bedre økonomiskt for thaistederne uden omtale? Eller drejer det sig kun om at man gerne vil omtales, bare det ikke skrives eksplicit om sex?

Det er et ærligt spørgsmål, og ironi forekommer ikke.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis vi fjerner emnet Thai fra EG, kommer anmeldelserne jo bare at havne blandt de andre. 

Jeg mener heller ikke, at det er nogen god ide.

Thaisegmentet fylder så meget herinde, at det er rart at have det udskilt fra de andre fora. Så kan man gå direkte til det, der interesserer mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men en ting gør mig nysgerrig: Konjunkturen er ikke i højeste sving lige nu, og massagestederne er flere en nogensinde. Mener Kusse-Hvisker, Behave og i andre som ikke synes man skal anmelde, at det faktiskt går bedre økonomiskt for thaistederne uden omtale? Eller drejer det sig kun om at man gerne vil omtales, bare det ikke skrives eksplicit om sex?

Det er et ærligt spørgsmål, og ironi forekommer ikke.

B

Det er ikke mit ærinde at thai steder ikke skal anmeldes.

Hvorvidt det er i thai stedernes interesse at blive anmeldt eller ej (med eller uden indikation af ekstra ydelser) er sikkert ret så forskelligt.

Der findes thai steder, som har et fokus fuldstændig som bordeller/massageklinikker. De vil sikkert gerne anerkendes for netop det. De skilter sikkert heller ikke med at du kan få massage for 3-400 kr. for en time.

Der findes thai massage steder, som ikke tilbyder ekstra ydelser. De vil nødigt have det forkerte ry. Ofte er indehaveren dansk gift og hun forsøger at leve et normalt liv i det danske samfund med langsigtede perspektiver. Hun er formentlig ret ked af et forkert rygte.

Og der findes thai steder, som tilbyder massage og ekstra ydelser mere eller mindre til alle eller kun til udvalgte kunder ved sympati (og passende hygiejne).

Hvis de sidstnævnte, som jeg personligt tror er flertallet, havde et ønske om at fremstå som bordeller, ville de sikkert vise det.

Jeg tror, at de fleste thaisteder foretrækker, at de ekstra ydelser alene er et mellemværende mellem massøsen og kunden.

KH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, at de fleste thaisteder foretrækker, at de ekstra ydelser alene er et mellemværende mellem massøsen og kunden.

Og blande skattefar udenom?

Del dette indlæg

Link til indlæg

God dag til alle

Tak for mange gode hints og beretninger.

Mit første indlæg her på EG - jeg har lyst til at rejse et flag omkring detaljerede anmeldelser.

På den ene side er det vel hele ideen med dette forum, at vi deler oplevelser og erfaringer, og det kan udover underholdingsværdien være en stor hjælp til at få gode oplevelser og undgå det modsatte.

På den anden side har jeg netop oplevet, at en anden bruger har skrevet en anmeldelse om et af "mine" thai massage steder, som umiddelbart er super positiv, men desværre for mig så detaljeret, at jeg formentlig ikke kan nyde stedets ypperlige service fremover  :(

Det skyldes, at enhver nu på få sekunder kan google sig frem til nævnte anmeldelse og konstatere, at mit massagested øjensynligt er et bordel!

Det er rigtig nok så langt, at hele pakken er tilgængelig, i hvert fald ved sympati, men der gives faktisk også massage uden tillægsydelser.

For mig har stedet nu ændret status i en sådan grad, at jeg nødigt vil ses i døren til stedet.

Jeg er heller ikke sikker på, at stedets indehaver er glad for anmeldelsen.

Det leder frem til nogle spørgsmål:

1. Er det den rigtige løsning, at lade anmeldelser være offentligt tilgængelige via Google og andre søgemaskiner? Der må være forskellige løsninger til at undgå dette. Både mht. hvordan eroguide.dk har programmeret og til hvorvidt man skulle logge på, for at få adgang.

2. Er det i orden, at brugere offentliggør deres intime oplevelser på steder, som ikke udadtil skilter eller annoncerer med andet end massage til en beskeden timepris?

3. Kan en indehaver, som nævnt ovenfor, få slettet anmeldelser af denne type (et spørsmål til EG, hvis du/I ser det)?

Håber at se andres mening om dette.

God weekend til alle.

KH

Hej og velkommen her på forum :)

Nu er det sådan og jeg og flere bruger har lavet en liste
over thaimassagesteder i Danmark.

De steder der eksplicit ikke tilbyder andet end selve massagen
har vi markeret som grønne på kortet. Det var måske en mulighed
for dig, hvis du har problemer med at nogle af pigerne på de øvrige
steder, muligvis tilbyder ekstraydelser.

Link til thailister herunder.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man som almindelig massage-kunde i forbindelse med en massage bliver tilbudt ekstra ydelser af seksuel karakter, så er massage-forretningen definitorisk et sted hvor man kan købe seksuelle ydelser - uanset om der skiltes/reklameres med dette eller ej.

Hvis en massage-forretning ikke vil være kendt som et sted hvor man kan få seksuelle tillægsydelser, så skal massage-forretningen lade være med at sælge disse ydelser.

Det er iøvrigt ejerens ansvar at sikre, at de arbejdende massører/massøser overholder forretningspolitikker der gælder det pågældende sted. Ejeren kan ikke frasige sig ansvar ved at sige at det er et forhold mellem kunde/massør.

I øvrigt så er EG ikke et sandheds-forum, men er ligesom TrustPilot hvor anmeldelserne bestemt ikke er den rene sandhed (der er rigtige mange falske anmeldelser på TrustPilot, f.eks. plantet af den erhvervsdrivende selv, eller af dennes konkurrenter).

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jo så være, at du kan berige os der ikke kender Thai-verdenen med oplysninger omkring hvorfor man sælger sex på steder hvor man gør et stort nummer ud af at fortælle at her sælges der kun massage

Spørgsmålet lidt forkert stillet. Det rigtige spsml er, hvorfor de reklamerer med at der ikke er seksuelle ydelser, når det forekommer. Svaret er vel mange ting, men ikke uvæsentligt er det, at den enkelte massør helt legitimt kan afvise at sælge seksuelle tjenester. Vel samme grund til at nogen skriver de ikke vil svare over tlf på spørgsmål om seksuelle ydelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

En modvilje mod omtale af sexuelle ydelser på Thai-steder, kan måske også bunde i, at det ganske enkelt er ulovligt at sælge sådanne ydelser, hvis de pågældende piger ikke har den nødvendige arbejdstilladelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor skal det være en hemmelighed, hvilken anmeldelse du sigter til?

Kan du eller en anden linke til anmeldelsen således, at jeg får en chance for at vurdere, om KusseHviskerens betænkeligheder vedr. "detaljer" er velbegrundede eller det modsatte?

Kussehvisker er bare ærgerlig over at lige netop "hans" sted nu via google kan linkes til seksuelle ydelser. Længere er den ikke, resten er et forsøg på at pakke det ind i en generel moralisering.

Se selv denne tråd, hvor han opfordrer til at man via EG forsikrer sig om at et thaisted har seksuelle ydelser på programmet:

Det er vel også grunden til han ikke vil sige hvilket sted/hvilken anmeldelse.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...