DenAnynome30 18 Skrevet 17. Januar (edited) https://annoncelight.dk/showad/376477 Jeg bliver simpelthen lige nødt til at fortælle jer om den mest intense seksuelle oplevelse i mit liv, der fandt sted i går. Det er absolut ikke GFE, så I forberedt… Jeg døjer ofte med at komme alt for tidligt, når jeg er sammen med glædespiger, hvilket jeg har været rigtigt træt af, da jeg i min liderlighed ofte bestiller 1-2 timer og tror, at jeg kan det hele. I går besluttede jeg derfor, at jeg ville besøge en shemale for 2. gang i mit liv og kun være passiv. Valget faldt på Tania, som jeg på SMS aftalte med, at hun slet ikke måtte røre min pik, så jeg var sikker. Jeg vidste desuden, at jeg godt kunne finde på at ombeslutte mig ift. at gennemføre en hel time, især hvis jeg alligevel kom undervejs, så vi aftalte, at jeg medbragte strips til at binde mig med. Hun ser mindst lige så godt ud som på hendes billeder, så jeg klarer hurtigt betalingen, tager tøjet af og finder strips og en skævbider frem. Inden jeg stripser mine hænder sammen på ryggen, siger jeg bestemt til hende, at uanset hvad jeg siger, må hun ikke klippe mig op, før vi er færdige, hvilket hun er indforstået med. Vi havde pr SMS aftalt, at vi skulle lave voldtægtsrollespil. Det har hun åbenbart taget til sig, for så snart, der er styr på mine hænder, skubber hun mig ned på knæ på gulvet og stikker sin pik i munden på mig uden kondom. Da det er mit første blowjob, får jeg brugt tænder lidt. Så da hun er stiv nok til det, går vi over til, at jeg bare holder munden åben, mens hun knepper den. Selvom hun ikke er gigantisk, skal jeg lige hilse og sige, at når man ingen hænder har til at tage imod, ryger hun godt langt ned selv ved små stød. Det skal dog blive meget værre, for det næste er, at jeg ryger op på sengen på ryggen med hovedet ude over kanten. Hun skåner mig heller ikke det mindste, men støder tværtimod ad flere omgange helt ned i halsen på mig og holder den der indtil jeg begynder at gagge højlydt. Jeg bliver beordret til at vende mig med røven i vejet ved sengekanten. Så bliver pikken og ydersiden af mit hul smurt, hvorefter hun i ét hug hamrer pikken i bund. Så er vi ligesom i gang. Kort efter trykker hun speederen helt i bund i få min, hvilket sendte det mig direkte i ufrivillig prostataorgasme med et par sprøjt ud i luften. Efterfølgende ryger jeg om på ryggen kort og så tilbage til doggy igen. Det gav på en eller anden måde en dejlig følelse af accept at ligge der med strips på og vide, at der var en klar aftale om, at jeg ikke kom fri før timen var gået. Så er der ligesom ikke andre muligheder end at tage imod. Efter en times tid trækker hun sig ud og beordrer mig på knæ med åben mund, hvorefter hun peger pikken mod den og afleverer hele sin halvstore ladning på min tunge. En del af aften er, at jeg skal sluge for at få fjernet strips, så det gør jeg. Netop her var det rigtigt godt, at jeg var tvunget, da var så ydmygende lige at have fået sin første ladning sæd i munden, men så bagefter også ranke sig op til at synke den, at jeg nok havde været en kylling ellers. Den sidste ydmygelse er, at min tak for at have lagt røv, mund og mavesæk til at tømme hende, bliver at hun ”flotter sig” ved at tømme mig med et superkort handjob udover min mave. Så ryger jeg på gaden med en meget øm røv og en vammel smag af sæd i munden igen. Det er hvad jeg forstår ved total nedværdigelse. 10/10! Redigeret 17. Januar af DenAnynome30 14 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danskmand1991 7 Skrevet 17. Januar lyder virkelig frækt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham-der 0 Skrevet 17. Januar Top anmeldelse. Hun er i hvert fald kommet på min liste hvis man får så god en tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 49 Skrevet 17. Januar Super fræk oplevelse du havde med Tania.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg