Maletiger 7 Skrevet fredag klokken 12:45 Jeg er temmelig træt af hvor få reelle/ægte sugarbabes der er på sugardaters. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vi i fællesskab fik fjernet de falske profiler fra sitet og begyndte at klage til sugardaters om forholdet. Lige p.t. har jeg ikke et konkret forslag til hvordan, men en måde kunne være et mere brugervenligt opslagssystem fra eroguide side. Hvis I har forslag, hører jeg dem gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 479 Skrevet fredag klokken 13:25 (edited) Jeg tror, at det bedste vi kan gøre er at opsige vores abonnement, og skrive til dem, at det er fordi der er for mange fake profiler. Det skal typisk kunne mærkes på økonomien før den slags virksomheder gider at samarbejde. Redigeret fredag klokken 13:25 af plasticlove 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fast kontakt 3 Skrevet fredag klokken 14:00 (edited) Der er da masser som vil mødes som sugarbabes.. dit tal er da i skoven Jeg har i dag fået ja fra 3 f eks Redigeret fredag klokken 14:00 af fast kontakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maletiger 7 Skrevet fredag klokken 15:34 fast kontakt skrev, 1 time siden: Der er da masser som vil mødes som sugarbabes.. dit tal er da i skoven Jeg har i dag fået ja fra 3 f eks Jeg har også ofte fået ja, men når senere aftalerne skal i hus, er der mange ting i vejen. Jeg beder dem typisk at bevise at de er ægte, idet de sjældent er verificeret på SD. Det lykkes kun for de SB som er ægte, typisk via snap. Spøjst nok er der færre og færre som har snap, hvor man praktisk ikke kan snyde. Til gengæld har flere og flere Telegram i dag, hvor man er nødt til at lave videokald, for at være sikker på at de ikke er en trold. Jeg har talt med flere sorte afrikanske kvinder, som udgav sig for en kvinde i Aarhus. Jeg har feks været udsat for at køre til no-show, udsat for afpresning, fået afsløret SD profif offentligt oma. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fast kontakt 3 Skrevet fredag klokken 15:48 Maletiger skrev, for 13 minutter siden: Jeg har også ofte fået ja, men når senere aftalerne skal i hus, er der mange ting i vejen. Jeg beder dem typisk at bevise at de er ægte, idet de sjældent er verificeret på SD. Det lykkes kun for de SB som er ægte, typisk via snap. Spøjst nok er der færre og færre som har snap, hvor man praktisk ikke kan snyde. Til gengæld har flere og flere Telegram i dag, hvor man er nødt til at lave videokald, for at være sikker på at de ikke er en trold. Jeg har talt med flere sorte afrikanske kvinder, som udgav sig for en kvinde i Aarhus. Jeg har feks været udsat for at køre til no-show, udsat for afpresning, fået afsløret SD profif offentligt oma. Så du er ikke god til det. Men det kan du jo ikke generalisere ud fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maletiger 7 Skrevet fredag klokken 16:24 fast kontakt skrev, for 32 minutter siden: Så du er ikke god til det. Men det kan du jo ikke generalisere ud fra Du generaliser da også. Hvorfor blander du dig i det hele taget, med en udokumenteret påstand. Du kan lige så godt være en SB trold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 479 Skrevet fredag klokken 16:32 fast kontakt skrev, for 38 minutter siden: Så du er ikke god til det. Men det kan du jo ikke generalisere ud fra Hvis du læser fast med på EG, så tror jeg, at vi ret hurtigt kan konkludere at: - Antallet at aktive profiler er faldet markant - Priserne er steget meget - Indenfor de seneste par år er der et hav af udenlandske fake profiler - Der er et stigende antal profiler der udelukkende forøger at sælge videoer og billeder - Med jævne mellemrum hører man historier om mænd der bliver afpresset Kan man stadig finde ægte profiler og få gode oplevelser? Ja. Der er bare meget færre af dem, og konkurrencen er derfor hårdere. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fast kontakt 3 Skrevet fredag klokken 18:26 plasticlove skrev, for 1 time siden: Hvis du læser fast med på EG, så tror jeg, at vi ret hurtigt kan konkludere at: - Antallet at aktive profiler er faldet markant - Priserne er steget meget - Indenfor de seneste par år er der et hav af udenlandske fake profiler - Der er et stigende antal profiler der udelukkende forøger at sælge videoer og billeder - Med jævne mellemrum hører man historier om mænd der bliver afpresset Kan man stadig finde ægte profiler og få gode oplevelser? Ja. Der er bare meget færre af dem, og konkurrencen er derfor hårdere. Joe her. Men det er da ikke represantivt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fast kontakt 3 Skrevet fredag klokken 18:29 (edited) Maletiger skrev, for 3 timer siden: Du generaliser da også. Nå ved at sige dine erfaringer er dine. Og jeg har andre ! Jeg har i dag. Aftalt på snap med en, at mødes mandag, hvor jeg alligevel er på Amager. Sagt nej til en som ikke ville blow, men ellers ville komme forbi. Sagt nej til en, efter at have set privat foto på whatsapp. Så har sgu svært ved at hyle med i koret. Ikke at jeg ikke kan genkende det der skrives. Men det er ikke sådan altid. Men at blive brændt af har altid eksisteret derinde, jeg har oplevet at blive brændt af 4 gange på en weekend, for måske 8 år siden. Og det er fuldstændigt almindeligt at piger oplever mænd lave aftaler som de ikke har tænkt sig at holde. F eks at blive mødt og så skal han lige parkere sin bil og så er han væk. Sådan har det jo altid været , det er gamet og det gør det tidskrævende, men man vinder jo heller ikke i lotto hver uge ) og det er så præcist det der gør det anderledes end at aftale med en pro , og det er derfor der er en forskel . synes måske efterhånden denne tråd hører hjemme under generel debat iøvrigt God weekend ps jeg anmelder jo også svindlere, senest i dag og har selv oplevet en pige smutte da hun havde fået pengene ud til veninden i bilen Redigeret fredag klokken 19:28 af fast kontakt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 115 Skrevet fredag klokken 19:43 (edited) Det er den største sludder jeg har hørt. Der er så mange sugarbabes og de fleste er nemme at få en aftale med. 10% er forkert. Men ja. Flere og flere der vil "online". Jeg har oplevet at mange mange af dem er reelle. Det er væsentlig mere end 10% faktisk har jeg aldrig oplevet ikke at få en aftale når jeg var logget på. Nogen gange dagen efter, men altid en aftale. Pigerne får så mange beskeder, vær direkte med hvad du søger, hvor, pris, tid og sted. Selv om det er direkte er det jo respekt fuldt. Der er nogen der ikke gider det, men langt de fleste gør. Jeg burde være stoppet, men det er ikke mere end 3 timer siden jeg billede jeg sugarbabe i Hvidovre, kontakt samme dag, aftale indenfor 2 timer. Redigeret fredag klokken 19:43 af TheLegend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 102 Skrevet fredag klokken 21:42 Det er jo nogle gange lidt svævende om de er ægte eller fake , feks hende her , hvad er hun ? https://sugardaters.com/da/profile/OLRBdxA5Zq Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 115 Skrevet lørdag klokken 07:45 Hun skriver jo ikke vil have sex. Så enten reataurantionsdates eller online. Så det må være videre til næste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fast kontakt 3 Skrevet lørdag klokken 08:51 Smedesvenden skrev, for 11 timer siden: Det er jo nogle gange lidt svævende om de er ægte eller fake , feks hende her , hvad er hun ? https://sugardaters.com/da/profile/OLRBdxA5Zq Hun lyder da helt som en sugardate , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 102 Skrevet lørdag klokken 09:00 fast kontakt skrev, for 7 minutter siden: Hun lyder da helt som en sugardate , Okay , jeg vil nu mene at hun skal i 90er bunken sammen med mange andre lign. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 197 Skrevet lørdag klokken 23:15 I fik mig til at blive nysgerrig på SD, og efter at have oprettet en profil og betalt for et par uger må jeg indrømme det virker ganske seriøst med de fleste piger derinde. jeg spottede endda straks to jeg kender og har haft et crush på engang spændende at se om man kan få respons på en profil uden billede… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 230 Skrevet søndag klokken 09:09 Er medlem on/off, plejer at få bid. Melder fra efter 14 dage, og er efterfølgende i dialog på snap. Når det så dør ud, hopper jeg på igen. Der er pænt mange seriøse, men også mega mange der er det modsatte. 90 % useriøse kan jeg ikke genkende. Måske 25% useriøse, om man så får svar på sin henvendelse er en anden snak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bages 1 Skrevet søndag klokken 13:48 I dag har jeg brugt 1,5 time på at lave en aftale med en flot arabisk pige. I næste uge. Til 1500. Det er altså ikke så svært Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 102 Skrevet søndag klokken 15:32 bages skrev, for 1 time siden: I dag har jeg brugt 1,5 time på at lave en aftale med en flot arabisk pige. I næste uge. Til 1500. Det er altså ikke så svært Nej selvfølgelig er det ikke svært , det er jo heller ikke det tråden handler om , det er jo også håbløst at gøre op hvor man % det drejer sig om , man kan da sagtens finde 10 fake på 10 min hvis det er det man går efter , og modsat kan man sagtens finde 3 seriøse på 5 min . Men ingen tvivl om at siden sagtens kunne ryde op i de useriøse hvis det var det de ville , men de kører jo efter princippet, jo flere , jo bedre . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wang 33 Skrevet søndag klokken 16:08 Hejsa hvad er “prisniveauet” sådan typisk for f.eks. En vedvarende relation med seksuelle møder? Nogle erfaringer der kan deles? Overvejer det også, men syntes at når jeg høre nogle betale flere tusinde for et knald så knækker filmen lidt? Det er nok bare mig, hver sin smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynsbo 13 Skrevet søndag klokken 16:27 ER ikke SD dater......endnu, er blevet lidt træt af annoncelight men hvad ligger priserne på ca ( fyn ), og hvor mødes i med pigerne henne , hos dem eller hos jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maletiger 7 Skrevet søndag klokken 19:20 Wang skrev, for 3 timer siden: Hejsa hvad er “prisniveauet” sådan typisk for f.eks. En vedvarende relation med seksuelle møder? Nogle erfaringer der kan deles? Overvejer det også, men syntes at når jeg høre nogle betale flere tusinde for et knald så knækker filmen lidt? Det er nok bare mig, hver sin smag. Du skal regne med 2-4k. sjældent 1.500. Men du kan ikke sammenligne med en glædelspige. På sugardating handler det om empati, spise sammen, ture, rejser. Kan også være klubbesøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wang 33 Skrevet i går klokken 04:55 Maletiger skrev, for 9 timer siden: Du skal regne med 2-4k. sjældent 1.500. Men du kan ikke sammenligne med en glædelspige. På sugardating handler det om empati, spise sammen, ture, rejser. Kan også være klubbesøg. Ja okay? Men er det rimeligt at antage at den kvindelige part er uinteresseret i alle de ting du nævner? Eller skal jeg forstå at man betaler for at være sammen med en der lader som om hun vil være der? Hvorfor ikke bare gå direkte til sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maletiger 7 Skrevet for 22 timer siden Wang skrev, for 3 timer siden: Ja okay? Men er det rimeligt at antage at den kvindelige part er uinteresseret i alle de ting du nævner? Eller skal jeg forstå at man betaler for at være sammen med en der lader som om hun vil være der? Hvorfor ikke bare gå direkte til sex Det afhænger af hvad I aftaler. I min optik går sugardating ikke ud på at få sex hurtigst muligt. Det kan man købe sig til andre steder. Jeg vil godt lære personen bedre at kende og hvis der er kemi have et GFE forhold som kan vare længe. Det kan være 1-2 år med jævnlige møder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bages 1 Skrevet for 13 timer siden Wang skrev, for 13 timer siden: Ja okay? Men er det rimeligt at antage at den kvindelige part er uinteresseret i alle de ting du nævner? Eller skal jeg forstå at man betaler for at være sammen med en der lader som om hun vil være der? Hvorfor ikke bare gå direkte til sex Næ det kan du rimeligvis ikke antage. Du har bare ikke forstået hvad det gårud på. Prøv det og find ud af forskellen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wang 33 Skrevet for 12 timer siden bages skrev, for 52 minutter siden: Næ det kan du rimeligvis ikke antage. Du har bare ikke forstået hvad det gårud på. Prøv det og find ud af forskellen Forskellen: Et knald eller at elske (=et knald). Der er daingen ungepiger der hænger ud med farfar for hyggens skyld….ellers kostede det vel ikke så meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg