Maletiger 7 Skrevet for 11 timer siden bages skrev, den 19.1.2025 at 14:48: I dag har jeg brugt 1,5 time på at lave en aftale med en flot arabisk pige. I næste uge. Til 1500. Det er altså ikke så svært I kbh ? Send PB hvis du vil dele din historien med mig efter mødet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bages 1 Skrevet for 11 timer siden Wang skrev, for 56 minutter siden: Forskellen: Et knald eller at elske (=et knald). Der er daingen ungepiger der hænger ud med farfar for hyggens skyld….ellers kostede det vel ikke så meget. Det er ikke min oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bages 1 Skrevet for 11 timer siden Maletiger skrev, for 19 minutter siden: I kbh ? Send PB hvis du vil dele din historien med mig efter mødet. Ja kbh og i dag fik jeg tilbudt 3 kant for 3000 uden tid og snak over et glas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 115 Skrevet for 10 timer siden bages skrev, den 19.1.2025 at 14:48: I dag har jeg brugt 1,5 time på at lave en aftale med en flot arabisk pige. I næste uge. Til 1500. Det er altså ikke så svært Hun er også på annoncelight. Har været der, super sød pige. Lidt for aktiv til min smag. Håber ikke jeg kommer til at fortryde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 197 Skrevet for 10 timer siden Jeg er nysgerrig har i andre billede på jeres profil derinde og hvad skriver I i teksten i store træk? jeg har af årsager i nok kan regne ud ikke billede på min profil og tænker om det er helt håbløst at forvente at en sugarbabe skriver tilbage eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bages 1 Skrevet for 10 timer siden TheLegend skrev, for 20 minutter siden: Hun er også på annoncelight. Har været der, super sød pige. Lidt for aktiv til min smag. Håber ikke jeg kommer til at fortryde det. Du aner ikke hvem det er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bages 1 Skrevet for 10 timer siden GennemsnitligJoe skrev, for 9 minutter siden: Jeg er nysgerrig har i andre billede på jeres profil derinde og hvad skriver I i teksten i store træk? jeg har af årsager i nok kan regne ud ikke billede på min profil og tænker om det er helt håbløst at forvente at en sugarbabe skriver tilbage eller? Ja har jeg og ja det er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg