Maletiger 13 Skrevet 20. Januar bages skrev, den 19.1.2025 at 14:48: I dag har jeg brugt 1,5 time på at lave en aftale med en flot arabisk pige. I næste uge. Til 1500. Det er altså ikke så svært I kbh ? Send PB hvis du vil dele din historien med mig efter mødet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bages 4 Skrevet 20. Januar Wang skrev, for 56 minutter siden: Forskellen: Et knald eller at elske (=et knald). Der er daingen ungepiger der hænger ud med farfar for hyggens skyld….ellers kostede det vel ikke så meget. Det er ikke min oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bages 4 Skrevet 20. Januar Maletiger skrev, for 19 minutter siden: I kbh ? Send PB hvis du vil dele din historien med mig efter mødet. Ja kbh og i dag fik jeg tilbudt 3 kant for 3000 uden tid og snak over et glas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 125 Skrevet 20. Januar bages skrev, den 19.1.2025 at 14:48: I dag har jeg brugt 1,5 time på at lave en aftale med en flot arabisk pige. I næste uge. Til 1500. Det er altså ikke så svært Hun er også på annoncelight. Har været der, super sød pige. Lidt for aktiv til min smag. Håber ikke jeg kommer til at fortryde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 257 Skrevet 20. Januar Jeg er nysgerrig har i andre billede på jeres profil derinde og hvad skriver I i teksten i store træk? jeg har af årsager i nok kan regne ud ikke billede på min profil og tænker om det er helt håbløst at forvente at en sugarbabe skriver tilbage eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bages 4 Skrevet 20. Januar TheLegend skrev, for 20 minutter siden: Hun er også på annoncelight. Har været der, super sød pige. Lidt for aktiv til min smag. Håber ikke jeg kommer til at fortryde det. Du aner ikke hvem det er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bages 4 Skrevet 20. Januar GennemsnitligJoe skrev, for 9 minutter siden: Jeg er nysgerrig har i andre billede på jeres profil derinde og hvad skriver I i teksten i store træk? jeg har af årsager i nok kan regne ud ikke billede på min profil og tænker om det er helt håbløst at forvente at en sugarbabe skriver tilbage eller? Ja har jeg og ja det er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Generøs Gentleman 13 Skrevet 22. Januar Har sugardated de seneste 6 år, primært med faste piger. Meldte mig ud for ca. 6 måneder siden, netop pga useriøse piger. Har aldrig haft svært ved at finde nye og brugte ca 250K om året på min sd inkl middage, rejser og gaver. Meldte mig ind igen for 2 dage siden og kan kun bekræfte sd er overtaget af urealistiske unge piger med sindssyge krav/ønsker. Du kan sagtens finde en pige at knalde men så er du også sikker på, at du er nr. 100 et eller andet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 257 Skrevet 22. Januar Er faktisk begyndt at få respons på mine beskeder… det eneste jeg skulle var at skrive at jeg har rigtig mange penge og er generøs i første besked…. Pludselig betyder manglende billede mindre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bages 4 Skrevet 23. Januar GennemsnitligJoe skrev, for 10 timer siden: Er faktisk begyndt at få respons på mine beskeder… det eneste jeg skulle var at skrive at jeg har rigtig mange penge og er generøs i første besked…. Pludselig betyder manglende billede mindre ja men dog, og hvem har så reageret ? kunne du jo fortælle og hvor bemidlet må du så være for at få en aftale. Der er nu flere som skriver at uden foto, får man ikke svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Generøs Gentleman 13 Skrevet 23. Januar bages skrev, for 1 time siden: ja men dog, og hvem har så reageret ? kunne du jo fortælle og hvor bemidlet må du så være for at få en aftale. Der er nu flere som skriver at uden foto, får man ikke svar. GennemsnitligJoe skrev, for 11 timer siden: Er faktisk begyndt at få respons på mine beskeder… det eneste jeg skulle var at skrive at jeg har rigtig mange penge og er generøs i første besked…. Pludselig betyder manglende billede mindre Alternativt kan du blot have et skjult billede og kun åbne for dem du skriver med. Hvis de fortryder fjerner du blot adgang igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maletiger 13 Skrevet 23. Januar bages skrev, den 20.1.2025 at 21:04: Ja kbh og i dag fik jeg tilbudt 3 kant for 3000 uden tid og snak over et glas Tilbudt er ikke ensbetydende med en aftale. Jeg har fået masser af 3kant tilbud. Det har altid været piger som laver telefonfis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bages 4 Skrevet 23. Januar Maletiger skrev, 1 time siden: Tilbudt er ikke ensbetydende med en aftale. Jeg har fået masser af 3kant tilbud. Det har altid været piger som laver telefonfis. nå ok den var ny, har da haft 2 trekanter med piger på siden og en hvor jeg kunne vælge efter middag hvem jeg ville, det var ikke så svært, men underligt ikke at orke den anden bagefter til halv pris, som vi havde aftalt inden. men ja man oplever lidt af hvert på den side åbenbart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 257 Skrevet 23. Januar Generøs Gentleman skrev, for 6 timer siden: Alternativt kan du blot have et skjult billede og kun åbne for dem du skriver med. Hvis de fortryder fjerner du blot adgang igen Var faktisk i tvivl om den funktion så har ikke turde bruge den. Er ens billede ikke synligt for kvinder som har plus funktion ligesom jeg kan se deres? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 257 Skrevet 23. Januar bages skrev, for 8 timer siden: ja men dog, og hvem har så reageret ? kunne du jo fortælle og hvor bemidlet må du så være for at få en aftale. Der er nu flere som skriver at uden foto, får man ikke svar. Venter lidt med at dele vil gerne holde det for mig selv lidt to mere har skrevet positivt tilbage, bruger en god del mystik og har en rimelig udførlig profil tekst. Tror mystikken er det som får respons… tænk hvis det virkelig var kronprisen af Spanien som skrev til dem…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Generøs Gentleman 13 Skrevet 23. Januar GennemsnitligJoe skrev, for 3 minutter siden: Venter lidt med at dele vil gerne holde det for mig selv lidt to mere har skrevet positivt tilbage, bruger en god del mystik og har en rimelig udførlig profil tekst. Tror mystikken er det som får respons… tænk hvis det virkelig var kronprisen af Spanien som skrev til dem…. Lyder mere som om du spilder din og deres tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Generøs Gentleman 13 Skrevet 23. Januar GennemsnitligJoe skrev, for 8 minutter siden: Var faktisk i tvivl om den funktion så har ikke turde bruge den. Er ens billede ikke synligt for kvinder som har plus funktion ligesom jeg kan se deres? Hvis du kun har billeder i privat album, styrer du og kun du hvem der ser dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 257 Skrevet 23. Januar Generøs Gentleman skrev, for 2 timer siden: Lyder mere som om du spilder din og deres tid Du kan tænke hvad du vil men to mere har svaret og er super nysgerrige… må indrømme jeg er lidt overrasket over hvor effektivt det er at være mystisk giver en Update når det ender med et resultat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2023 30 Skrevet 28. Januar Maletiger skrev, den 17.1.2025 at 16:34: Jeg har også ofte fået ja, men når senere aftalerne skal i hus, er der mange ting i vejen. Jeg beder dem typisk at bevise at de er ægte, idet de sjældent er verificeret på SD. Det lykkes kun for de SB som er ægte, typisk via snap. Spøjst nok er der færre og færre som har snap, hvor man praktisk ikke kan snyde. Til gengæld har flere og flere Telegram i dag, hvor man er nødt til at lave videokald, for at være sikker på at de ikke er en trold. Jeg har talt med flere sorte afrikanske kvinder, som udgav sig for en kvinde i Aarhus. Jeg har feks været udsat for at køre til no-show, udsat for afpresning, fået afsløret SD profif offentligt oma. Jeg blev også engang forsøgt afpresset men fik den heldigvis lukket ret hurtigt. Involverede du politiet i afpresningen og hvis ja hvordan reagerede de så? Mener gjorde de noget foruden, at optage en rapport ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maletiger 13 Skrevet 28. Januar Anders2023 skrev, for 6 timer siden: Jeg blev også engang forsøgt afpresset men fik den heldigvis lukket ret hurtigt. Involverede du politiet i afpresningen og hvis ja hvordan reagerede de så? Mener gjorde de noget foruden, at optage en rapport ? Politiet valgte ikke at rejse tiltale. De var ikke særlig meddelsomme til årsag, men det var nok udsigten til at den pågældende paragraf ikke er særlig streng sammenholdt med om beviserne holdt i retten. Det er svært at skaffe den fornødne dokumentation som er 100% sikker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2023 30 Skrevet 30. Januar Maletiger skrev, den 28.1.2025 at 12:55: Politiet valgte ikke at rejse tiltale. De var ikke særlig meddelsomme til årsag, men det var nok udsigten til at den pågældende paragraf ikke er særlig streng sammenholdt med om beviserne holdt i retten. Det er svært at skaffe den fornødne dokumentation som er 100% sikker. Tænker også at de "med mindre de vurderer", at den ligger lige til højre benet faktisk ikke gør noget ved det pga. de nok ikke altid har ressourser til det. Da jeg havde mit problem der ringede jeg flere gange. Den ene gang endte det med, at jeg stillede et simpelt spørgsmål og den pågældende mandlige betjent svarede følgende "så kan du jo lade være med, at komme sådan nogle steder" Hvor efter han smed røret på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2023 30 Skrevet 30. Januar TheLegend skrev, den 17.1.2025 at 20:43: Det er den største sludder jeg har hørt. Der er så mange sugarbabes og de fleste er nemme at få en aftale med. 10% er forkert. Men ja. Flere og flere der vil "online". Jeg har oplevet at mange mange af dem er reelle. Det er væsentlig mere end 10% faktisk har jeg aldrig oplevet ikke at få en aftale når jeg var logget på. Nogen gange dagen efter, men altid en aftale. Pigerne får så mange beskeder, vær direkte med hvad du søger, hvor, pris, tid og sted. Selv om det er direkte er det jo respekt fuldt. Der er nogen der ikke gider det, men langt de fleste gør. Jeg burde være stoppet, men det er ikke mere end 3 timer siden jeg billede jeg sugarbabe i Hvidovre, kontakt samme dag, aftale indenfor 2 timer. Hej TheLegend Meget interessant svar du kommer med - jeg har selv overvejet, at oprette en profil derinde men nogle, af beskederne herinde gjorde ihvertfald ikke lysten større. Så godt, at se nogen/du har god succes med det. Nu overvejer jeg kraftigt igen. Har dog lige et spørgsmål, som du måske kan/gider svare på hvor mange såkaldte aktive profiler er der derinde? Skal de tælles i hundredvis eller er vi oppe i tusinde vis eller måske lidt over 10.000 ? Jeg aner intet om der derinde så hvis mit spørgsmål med antal er helt hen i vejret. Ja så bære over med mig og god dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bages 4 Skrevet 30. Januar Anders2023 skrev, for 3 timer siden: Hej TheLegend Meget interessant svar du kommer med - jeg har selv overvejet, at oprette en profil derinde men nogle, af beskederne herinde gjorde ihvertfald ikke lysten større. Så godt, at se nogen/du har god succes med det. Nu overvejer jeg kraftigt igen. Har dog lige et spørgsmål, som du måske kan/gider svare på hvor mange såkaldte aktive profiler er der derinde? Skal de tælles i hundredvis eller er vi oppe i tusinde vis eller måske lidt over 10.000 ? Jeg aner intet om der derinde så hvis mit spørgsmål med antal er helt hen i vejret. Ja så bære over med mig og god dag. Mine søgekriterier indenfor 44 km afstand giver mere end 1000 profiler.på sugardaters. Herinde er der måske 100 som er på sugardaters. Sugardaters siger de har 22000 aktive mandlige profiler. Så du kan ikke bruge denne side til noget. Det representerer intet om sugardaters. Det er jo så også prostitution kunder der søger.og anmelder hmm piger der ikke har prostitution annoncer ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 125 Skrevet 30. Januar (edited) Anders2023 skrev, for 9 timer siden: Hej TheLegend Meget interessant svar du kommer med - jeg har selv overvejet, at oprette en profil derinde men nogle, af beskederne herinde gjorde ihvertfald ikke lysten større. Så godt, at se nogen/du har god succes med det. Nu overvejer jeg kraftigt igen. Har dog lige et spørgsmål, som du måske kan/gider svare på hvor mange såkaldte aktive profiler er der derinde? Skal de tælles i hundredvis eller er vi oppe i tusinde vis eller måske lidt over 10.000 ? Jeg aner intet om der derinde så hvis mit spørgsmål med antal er helt hen i vejret. Ja så bære over med mig og god dag. Der er en teknik i at få fat i de almindelige piger. De er ofte på kort og de får mange beskeder. En velovervejet besked der balancerer direkte og afklarende, kan nogle af dem lide. Det er dem jeg fanger, der er mange. Det er ikke de 6 øverste du skal skrive til, de er lidt længere nede, stadig grønne, men logget på og ud, kigger sådan løbende når de har tid tror jeg. Der er mange dejlige alm kvinder, der er nogle herinde der sværger til et sugardating ikke err prostitution, men det er det, uanset om du bruge 20k eller mere på alt fra rejser til resturant over et år eller flere år. Eller blot 1500 cumdump. Alle er prostitueret, at kalde det noget andet er jo helt på månen og viser manglende selvindsigt. Der er nogle søde unge og ældre damer derude og dem der ikke får svar, Jamen, der mangler jo nok lidt intelligens og strategi i tilgangen. Jeg fik og får utrolig mange henvendelser, mange bliver ikke til nået. Ofte handler det om pris, tid og sted. Jeg har ikke billede på. Kan hun mærke du er seriøs og virker alm rar, så har du en aftale ret hurtigt. Jeg kunne få en aftale daglig og flere. Man kan der er mange fake, de er dog nemme at fjerne ved erfaring og der er alt for mange proffer, dem vil jeg helst ikke bruge tid på. Alm dejlig kvinde, var mit mål. Pas på røveri forsøg, kom 10 min før og mærk efter, ofte er de amatører, så du spotter dem straks. Jeg har mødt mange gennem tiden, de fleste er virkelig nogle søde og dejlige mennesker, det handler primært om penge for dem. Pas på en forelskelse kan komme hurtigt og nogle løbere med på vognen, jeg fraråder. Redigeret 30. Januar af TheLegend 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bages 4 Skrevet 31. Januar TheLegend skrev, for 6 timer siden: Der er en teknik i at få fat i de almindelige piger. De er ofte på kort og de får mange beskeder. En velovervejet besked der balancerer direkte og afklarende, kan nogle af dem lide. Det er dem jeg fanger, der er mange. Det er ikke de 6 øverste du skal skrive til, de er lidt længere nede, stadig grønne, men logget på og ud, kigger sådan løbende når de har tid tror jeg. Der er mange dejlige alm kvinder, der er nogle herinde der sværger til et sugardating ikke err prostitution, men det er det, uanset om du bruge 20k eller mere på alt fra rejser til resturant over et år eller flere år. At du ikke har foto , går nok at du får henvendelser fra et særligt udvalgt type derinde, så du laver bare en fin anmeldelse på dem . rigtigt mange vil se foto, dem kan man jo så holde sig til og møde en anden type piger god jagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg