Hop til indhold
Maletiger

Mindre end 10% på sugardaters er sugarbabes

Recommended Posts

bages skrev, den 30.1.2025 at 17:57:

Mine søgekriterier indenfor 44 km afstand giver mere end 1000 profiler.på sugardaters. Herinde er der måske 100 som er på sugardaters. Sugardaters siger de har 22000 aktive mandlige profiler. Så du kan ikke bruge denne side til noget. Det representerer intet om sugardaters. Det er jo så også prostitution kunder der søger.og anmelder hmm piger der ikke har prostitution annoncer )

Hmm der er godt nok mange mænd i forhold til kvinder og det lyder lidt, som om de kan vælge og vrage imellem hvem de ønsker, at ses med. Men på den måde, at med mindre, at man har en spændende profil tjah så fravælges man..

Del dette indlæg

Link til indlæg
  TheLegend skrev, den 30.1.2025 at 23:46:

Ja så skal man vist være hurtig og skille sig ud fra "mængden", af dem, som kontakter.
Tak for det gode råd mht. at få fat/fange dem.

Fuldstændig enig I hvad det er de laver pudsigt de kalder det noget andet..

Røveri forsøg har du været udsat for det ? 

Det med forelskelse kan også ske ved, at besøge eller få besøg, af de kvinder, som der findes på de "almindelige sider" Det er heldigvis aldrig sket for mig og hvis det skete ville jeg helt klart stoppe med, at ses da det for mit vedkommende ikke ville føre til noget godt.

Der er en teknik i at få fat i de almindelige piger. De er ofte på kort og de får mange beskeder. 

En velovervejet besked der balancerer direkte og afklarende, kan nogle af dem lide. Det er dem jeg fanger, der er mange. 

Det er ikke de 6 øverste du skal skrive til, de er lidt længere nede, stadig grønne, men logget på og ud, kigger sådan løbende når de har tid tror jeg.

Der er mange dejlige alm kvinder, der er nogle herinde der sværger til et sugardating ikke err prostitution, men det er det, uanset om du bruge 20k eller mere på alt fra rejser til resturant  over et år eller flere år. Eller blot 1500 cumdump. Alle er prostitueret, at kalde det noget andet er jo helt på månen og viser manglende selvindsigt.

Der er nogle søde unge og ældre damer derude og dem der ikke får svar, Jamen, der mangler jo nok lidt intelligens og strategi i tilgangen. Jeg fik og får utrolig mange henvendelser, mange bliver ikke til nået. Ofte handler det om pris, tid og sted. Jeg har ikke billede på. Kan hun mærke du er seriøs og virker alm rar, så har du en aftale ret hurtigt. Jeg kunne få en aftale daglig og flere. Man kan der er mange fake, de er dog nemme at fjerne ved erfaring og der er alt for mange proffer, dem vil jeg helst ikke bruge tid på. Alm dejlig kvinde, var mit mål. Pas på røveri forsøg, kom 10 min før og mærk efter, ofte er de amatører, så du spotter dem straks.

Jeg har mødt mange gennem tiden, de fleste er virkelig nogle søde og dejlige mennesker, det handler primært om penge for dem. Pas på en forelskelse kan komme hurtigt og nogle løbere med på vognen, jeg fraråder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Anders2023 skrev, den 31.1.2025 at 12:16:

Hmm der er godt nok mange mænd i forhold til kvinder og det lyder lidt, som om de kan vælge og vrage imellem hvem de ønsker, at ses med. Men på den måde, at med mindre, at man har en spændende profil tjah så fravælges man..

Ja de kan vælge og vrage. Det kan vi også sådan er dating jo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...