Netromes 4 Skrevet 18. Januar Så fik jeg endelig lov til at møde Sanne_A fra sugardaters. Hun kan varmt anbefales - super fræk og kinky tøs. Andre der har erfaringer med hende? https://sugardaters.com/us/profile/GwZpk8vZ4Y 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Generøs Gentleman 16 Skrevet 20. Januar Hun har været derinde lige siden jeg startede for 6 år siden, så mere en prostitueret måske? Har set mange i Odense, de er søde og mere realistiske ift sugar, sammenlignet med Kbh. Anyway hun er smuk, men liiidt for gammel til mig. Søger kun 18-24, herefter bliver de for selvstændige/krævend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 219 Skrevet 21. Januar Hun ellers godt ud på billeder. Lever hun op til det IRL? Er prisniveauet over eller under 2K? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 211 Skrevet 19. Februar Generøs Gentleman skrev, den 20.1.2025 at 06:11: Hun har været derinde lige siden jeg startede for 6 år siden, så mere en prostitueret måske? Har set mange i Odense, de er søde og mere realistiske ift sugar, sammenlignet med Kbh. Anyway hun er smuk, men liiidt for gammel til mig. Søger kun 18-24, herefter bliver de for selvstændige/krævend Jeg ser ingen sammanhæng mellem, hvor længe en pige har været aktiv, og om hun er babe eller almindelig prostitueret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vwer 15 Skrevet 8. Marts Den grå skrev, den 19.2.2025 at 08:16: Jeg ser ingen sammanhæng mellem, hvor længe en pige har været aktiv, og om hun er babe eller almindelig prostitueret. næ det vil de jeg har set fast igennem f eks 2.5 år , og som ikke var aktive der i den periode, synes var en mærkelig konklusion , og jeg er vel heller ikke sexkunde , selv om jeg er aktiv igen efter et fast forhold , hvor jeg har set en fast, og ender tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shelly 2 Skrevet 9. Marts Angående Sanne , kan hun kun mødes gennem sugar dating ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg