Netromes 4 Skrevet 18. Januar Så fik jeg endelig lov til at møde Sanne_A fra sugardaters. Hun kan varmt anbefales - super fræk og kinky tøs. Andre der har erfaringer med hende? https://sugardaters.com/us/profile/GwZpk8vZ4Y 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Generøs Gentleman 13 Skrevet 20. Januar Hun har været derinde lige siden jeg startede for 6 år siden, så mere en prostitueret måske? Har set mange i Odense, de er søde og mere realistiske ift sugar, sammenlignet med Kbh. Anyway hun er smuk, men liiidt for gammel til mig. Søger kun 18-24, herefter bliver de for selvstændige/krævend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 217 Skrevet 21. Januar Hun ellers godt ud på billeder. Lever hun op til det IRL? Er prisniveauet over eller under 2K? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 203 Skrevet onsdag klokken 07:16 Generøs Gentleman skrev, den 20.1.2025 at 06:11: Hun har været derinde lige siden jeg startede for 6 år siden, så mere en prostitueret måske? Har set mange i Odense, de er søde og mere realistiske ift sugar, sammenlignet med Kbh. Anyway hun er smuk, men liiidt for gammel til mig. Søger kun 18-24, herefter bliver de for selvstændige/krævend Jeg ser ingen sammanhæng mellem, hvor længe en pige har været aktiv, og om hun er babe eller almindelig prostitueret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg