Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/418370

Var forbi Sarah, Bestlite erotic massage 1 time med hj.

Det er hende på billedet dog har hun fået noget tatovering på ryggen. Flot krop, kønt ansigt.

Hun er rigtig rolig og rar, går langsomt til værks, og god tid til forskellige dele på kroppen. Der var ikke noget slides, og hun havde trusser på, men ellers bar. Hendes hænder føltes rigtigt bløde og varme og det var hvad jeg havde brug for.

Efter massage på ryggen hvor der ikke var noget pirring. skulle der vendes om, og gjorde klar til hj. Man kunne røre bryster som er naturlige og flotte. Jeg spurgte om hun ikke kunne tage trusserne af så jeg kunne røre, men hun sagde pænt nej og grinede, istedet tilbød jeg hende at slikke hende og det betalte jeg 200 ekstra for, for uden 1000 kr. for massage. Hj stoppede og hun tog trusserne af og lagde sig på ryggen, hvor jeg gik stille frem, kyssede hals bryster og gik langsomt ned. Efter hun var kommet lå jeg mellem hendes ben og hun gjorde hj færdig som endte på hendes krop. 

En varm og dejlig behandling efter travlhed. 

Ligger i Tilst ikke langt fra motorvejen i et bolig kompleks med nem parkering. Hun rejser til Thailand om 2 måneder sagde hun. Jeg spottede noget dansk hun sagde, ved ikke om det var med vilje det skulle ud.

Ps. Bruseren var god her (griner)

Der kunne jeg godt "komme" igen 

Tin-tin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...