Den gamle 51 0 Skrevet søndag klokken 09:46 Helt klart et besøg værd. Go massage, og dejlig gf behandling. https://annoncelight.dk/showad/417800 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet søndag klokken 11:49 Er hun glat og sutter hun uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jagtvej 22 Skrevet søndag klokken 12:22 Det lugter af en falsk anmeldelse, ny bruger, der nærmest ikke skriver noget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 74 Skrevet søndag klokken 16:15 Har besøgt hende et par gange utrolig sød pige/dame Om hun sutter uden ved jeg ikke da vi gik direkte til sex delen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den gamle 51 0 Skrevet for 17 timer siden Min anbefaling er nu god nok. Jeg vil skyde hende til at være 40+ med en flot krop. Jeg har besøgt hende i Struer, Skive og Aalestrup og syntes klart at sex med hende er køreturen værd. Hun skriver ikke meget om hvad hun tilbyder, men hendes bløde massage og GF sex er klart noget det tænder mig. Godt med kys og så bliver hun rigtig hurtig våd, så ingen brug for smørrelse her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg