Hop til indhold
Lauersen

Skønt og specielt møde med Pianistinden i København

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/362135

Jeg er ved at komme til mig selv igen efter et ret specielt møde med en kvinde som jeg nærmest ikke kan forestille mig hvordan kunne være muligt. Jeg kender @Pianistinden som gæst på Evas fredagsbar, hvor vi har hyggesnakket i sofaen, og på Chatten hvor flere EG'ere gerne kigger ind og snakker sammen. Vi har også deltaget i de samme tråde osv. herinde, og skrevet lidt på pb og mail, men geografi og forpligtelser har hidtil altid kommet imellem os.

Lige indtil denne fantastiske dag hvor vi begge var inviteret til et lille arrangement i København med lidt andre skønne mennesker der har deres gang her på siten, hvor det egentlig bare var planen at vi kunne spise sammen og hygge/netværke piger og kunder sammen, men Nisten og jeg var nu ikke sene til at gribe chancen for at aftale en times tid sammen når det nu endelig var muligt. Efter en hyggelig aften sammen med folk jeg ikke lige vil nævne i første omgang, gik vi hånd i hånd gennem de københavnske gader til et super hemmeligt tilholdsted der på en gang er både så diskret og centralt som det næsten kunne blive. Det tog kun lidt bøvl med en nøgle til badeværelset før vi var i et fantastisk godt indrettet bollerum sammen, og jeg nu langsomt kunne klæde hende af og mærke hendes krop imod mine hænder.

Hendes koncept er GFE, men vi var langt forbi det arrangerede og opstillede og helt henne i at vi bare kunne nyde sex sammen med en vi var glade for. Dejlige intense kys, hænder der vandrede overalt på kroppene, og tæt øjenkontakt og fælles stønnende åndedrag hvor vi uden så mange ord kunne smelte sammen som mand og kvinde og bare gøre de ting vi begge holder så meget af. Selve akten står lidt uklart for mig, men hendes 69 er i en klasse for sig, ligesom hun forstod at bruge mig til hendes nydelse når hun var ovenpå. Vi var igennem en del stillinger lige som kroppene ville det, og det var både det helt blide og langsomme, og også mere intense og dyriske der foregik.

Som sædvanligt ved mine bedste besøg var det ikke mulig for mig at få udløsning, men jeg havde nydt Nistens orgasme nærmest som var den foregået i min egen krop. Vi lå længe og holdt om helt tæt uden ord, og senere med lidt hyggelig pillowtalk. Vi havde svært ved at give slip på hinanden, men mit alibi var ved at løbe ud og jeg måtte begive mig igennem det københavnske natteliv og lade som det bedste jeg havde lært at det bare havde været et hyggeligt arrangement med kolleger der havde trukket lidt ud. Jeg går her dagene efter i den her "lyserød sky" følelse hvor følelsen af hendes krop ligger i mine hænder og hendes smukke øjne står helt klart for mig. Livet er jo skønt og smukt, og følelsen af at en hed og umulig drøm gik i opfyldelse er helt uundgåelig.

Hvor jeg dog bare håber vi vil kunne mødes igen en anden gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusinde tak for en dejlig "date" :)

Det tog kun et års tid at få det til at passe ind, men det var ventetiden værd :-* :x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for spændende læsning. :wink:
Jeg er godt nok imponeret over dit mod, hvis udfordringen med dit alibi, var din “bedre halvdel”. 
Så er jeg lidt imponeret over at du tør gå gennem Kbh.’s gader med en anden kvinde. B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...