superslikker 65 Skrevet 19. Januar Så har man lige været på tur igen torsdag 16/1 denne gang til mini GB i Hadsten og det var en godt sultne mand det tog hvis også lidt over hånd da der var 3*3 times GB på 2 dage der missede pga sygdom uge før så der blev kigget efter GB som passede med Emma og Sophia s mini GB (som kunne genkende mig) engang før) i Hadsten så bilen blev efterset for olie ,vand og på fyldet sprinklervæske det eneste der manglede var luft i dækkene hvor de stjålet dæk fra de himmerlandske ensilagestakke skulle vist sig deres dårlige side ved de 130kmt på motorvej hoppede bil så voldsom at man måtte sænke farten til 80kmt og de 150 dieselheste kæmper for komme til nemset tankstation Nå men ankommer tidsnok til møde ind som nr 2 til Emma der tager imod og snakker løs god kemi fra start der skulle /kunne komme 7 starter 4 nr 5 mand kommer senere Pigerne begynder med at sutte pik Emma sidder sådan at der er en der få hoved ind mellem hendes ben og slikke fisse imens ligge sophia og sutter pik mens en kommer og slikker fisse det kan de hvis ikke tåle ?? så begynder knepperiet missionærer,doggy style,fra siden og rocco stillingen der bliver kysset og flette fingre og set dybt i øjnene samtidt men der lidt problem med væggen der kradser endnu et kneppe mærke på mit knæ og der bliver skifte mellem mænd og piger sutte pik ind imellem lige pludselig er der en der skal nå hjem før hjemmepleje kommer og yderlig en mere gå kort efter Perfekt for mrDURACELL der kan give den fuld gas til slut Så i bad hvor man lade døren stå åben for se de to flotte piger der sidder på sengen og tænker det var tur værd selv om det var kort tid for et GB så komme der lige et modspil fra Emma igen med at legen er slut da man står og vasker pikken Perfekt med stemningen, snakken, sex delen og der blev også en del grinet lige det passer mig godt og så lutter ens sved åbent godt Kunne nu godt tænke sig der var noget andet man var god til ?? Gensyn med flotte Sophia og snakke maskin Emma er absolut muligt hjemturen gik fint 80kmt på motorvej mrDURACELL takker endnu engang dem der ikke kom og der dem gik før tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg