Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Nimo i Viby og må bare sige, at hun er den lækreste thaipige jeg har besøgt indtil nu, rent udseendemæssigt. Et smukt ansigt og vanvittig lækker krop! Du møder lige nøjagtigt hende på billederne som jo er mega rart, for det ikke altid at billederne stemmer overens med virkeligheden.

Hendes engelsk er ganske fint og hun er i øvrigt meget sød, imødekommende og smilende. Adressen er også rimelig diskret med god parkingsmuligheder og nemt at finde. 

Jeg vil ikke gå så meget i detaljer, men jeg havde en virkelig fræk oplevelse med Nimo, god indlevelse og det virker til at hun nyder det. Hvis jeg skulle være lidt hård, så kunne jeg godt ønske mig noget mere kys og øjenkontakt under akten, men det opvejes jo fuldt ud med den service hun yder.

Alt i alt får hun min anbefaling :)

https://annoncelight.dk/showad/418807

https://annoncelight.dk/profile/sweety+viby

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Nimo en time forleden. Nem aftale og pænt sted.
Kan støtte @Mike56, hun er sød, imødekommende og 100% hende på billede.
Dejligt med fællesbad hvor ingen steder blev undladt. Jeg fik ikke prøvet meget af hendes massage.
Hendes franske var dejlig blid ud uden hastværk dog kun koncentreret om skaft og hoved.
Jeg har ikke i mange år slikket en så lille og velsmagende fisse som også blev dejlig våd.
Efter lidt pussyslide og tantekys kom kondomet på og det stramme elskovskammer indtaget.
At hun skulle tilbyde uden har jeg svært ved at tro, efter en stund var der lidt problemer med et for lille kondom i den lille fisse.
Det havde ikke generet mig at fortsætte uden men hun fandt hurtigt en større model og vi genoptog agten uden andet end et smil.
Jeg afsluttede ved hun tog kondomet af og spillede mig ud over sin mave. De sidste 10-15min fik lidt blød massage på ryg, ben og mave inden et afsluttende bad.
Jeg var overrasket over hendes indlevelse, jeg er en ældre stor mand og hun et lille nips på højest halvdel af min vægt og 1/3 af min alder.
Vil stærkt overveje et nyt besøg men har overvejet om hun er for ung til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

identiske kommentar i to forskellige tråde og så ovenikøbet med beskyldninger om sygdom.

Du får både advarsel og midlertidigt ban. Sæt dig ind i hvordan vi opererer herinde, inden du skriver igen, @Kasper2025

Kasper2025 skrev, for 5 timer siden:

Jeg fik en kønssygdom, helt ærligt,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...