Ennig 39 Skrevet 21. Januar https://annoncelight.dk/showad/369361 Netop hjemvendt fra Thailand kom jeg i længsel efter endnu en thai. Og selvfølgelig skulle det være Anna. Her ved man hvad man får - nemlig det hele. Blev modtaget i frækt læder. Nå ja og hendes kæmpe dejlige smil og frække smukke øjne. Efter en kort snak om min 7 ugers tur så var det i bad. Vi var hele vejen rundt. Lækre kys, blow job. 69’er og sexet. Som sædvanlig kom hun mange gange. Hun kan ikke få nok - lækkert. Har kun kørt hende træt en gang. Og selvfølgelig er hendes orgasmer ægte. Når man kan mærke sammetrækninger i underlivet så er der intet fake over det. Nyder at høre og se hende komme. Har lovet at komme igen . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iron Man 0 Skrevet 22. Januar Hun må være en meget god skuespiller, hvis du tror på at hun kommer mange gange når i er sammen. Mange thaier kan lave sammentrækninger i underlivet ved behov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ennig 39 Skrevet 22. Januar Iron Man skrev, for 49 minutter siden: Hun må være en meget god skuespiller, hvis du tror på at hun kommer mange gange når i er sammen. Mange thaier kan lave sammentrækninger i underlivet ved behov Selvfølgelig kan de det. Det handler jo om at bruge underlivsmusklerne. I know. Jeg har gennemskuet når de faker. Jeg vælger nu at tro de er ægte hos Anna. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 122 Skrevet 22. Januar Jeg giver Ennig ret Anna er en ener der nyder det, og jeg tror nu også selv på at hun ikke faker hver gang. Måske er jeg godtroende men ikke ved Anna 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 46 Skrevet 23. Januar Anna er en ener og en fantastisk oplevelse hver gang. Har ikke tal på hvor meget hun har kostet mig, men god er hun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 121 Skrevet 25. Januar Bakker op !!! Anna er en fantastisk oplevelse hver gang - og det er blevet flere end mange. Og så nægter jeg at tro at hun faker dagen lang. Nogle gange er hendes climax/ sammentrækninger helt uden lyde - og så kan hun sidenhen hviske “ I already came twice”. Tænk at kunne komme og komme - ikke noget mænd er forundt (og da slet ikke mig) Bevares, faking kan måske godt forekomme hos Anna - jeg kan jo kun tale for mig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
White 29 Skrevet 2. Februar Besøgte hende i går, for første gang, hun er en lille skøn livsstykke, om hun faker eller ej, ved jeg ikke men dejlig er hun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1103 Skrevet 9. Februar Pba disse samt tidligere nærmest enstemmige gode anmeldelser, bookede jeg torsdag et besøg til om lørdagen. Jeg bekræftede fredag, men hun bad om at få rykket mit besøg en time. Vi endte med i stedet at aftale en time til i dag søndag. Jeg skrev da jeg kørte hjemmefra (ca en time før tid) uden at få svar. Igen da jeg nærmede mig og siden da jeg var i byen og da tiden var passeret. Alt sammen uden at få svar. Yderst skuffende. Det må jeg sige. Så måtte jeg så kigge mig om efter en plan b. Det skriver jeg om i en anden tråd. Men øv. Jeg havde godt nok glædet mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1747 Skrevet 10. Februar NoobGPexplorer skrev, for 13 timer siden: Pba disse samt tidligere nærmest enstemmige gode anmeldelser, bookede jeg torsdag et besøg til om lørdagen. Jeg bekræftede fredag, men hun bad om at få rykket mit besøg en time. Vi endte med i stedet at aftale en time til i dag søndag. Jeg skrev da jeg kørte hjemmefra (ca en time før tid) uden at få svar. Igen da jeg nærmede mig og siden da jeg var i byen og da tiden var passeret. Alt sammen uden at få svar. Yderst skuffende. Det må jeg sige. Så måtte jeg så kigge mig om efter en plan b. Det skriver jeg om i en anden tråd. Men øv. Jeg havde godt nok glædet mig. Øv øv hvor er det ærgeligt, især når jeg havde anbefalet dig at besøge hende. Har aldrig selv været ude for det. håber så din plan B var god 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1103 Skrevet 10. Februar Mr1time skrev, for 1 time siden: Øv øv hvor er det ærgeligt, især når jeg havde anbefalet dig at besøge hende. Har aldrig selv været ude for det. håber så din plan B var god Ja det var noget træls. Ift plan B, så check min tråd om Lily. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ennig 39 Skrevet 12. Februar Jeg ved helt sikkert at hun har været meget syg. Håber hun snart bliver klar igen. hun havde nok håbet på at blive klar hurtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1103 Skrevet 13. Februar Ennig skrev, for 21 timer siden: Jeg ved helt sikkert at hun har været meget syg. Håber hun snart bliver klar igen. hun havde nok håbet på at blive klar hurtigt. God bedring til hende. Ingen er herre over sygdom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 121 Skrevet 16. Februar Anna er heldigvis allerede blevet frisk igen - men hun er flyttet til Fredericia nu Se efter Jenny - det navn hun brugte i Nr Aaby. Tænker så at fynboerne glæder sig til at hun er kommet tættere på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1747 Skrevet 16. Februar Route66 skrev, for 38 minutter siden: Anna er heldigvis allerede blevet frisk igen - men hun er flyttet til Fredericia nu Se efter Jenny - det navn hun brugte i Nr Aaby. Tænker så at fynboerne glæder sig til at hun er kommet tættere på. Er du sikker på det. Mener dette er hende, og der står stadig Vejle https://annoncelight.dk/showad/369361 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 270 Skrevet 16. Februar https://annoncelight.dk/showad/387710 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1747 Skrevet 16. Februar B70 skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/387710 Ja men det er da ikke samme Anna. Hun plejer ikke at arbejde under den profil sogood. Det må være en anden Anna. Måske jeg tager fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DirtBag 4 Skrevet 16. Februar Mr1time skrev, for 2 timer siden: Er du sikker på det. Mener dette er hende, og der står stadig Vejle https://annoncelight.dk/showad/369361 Men sidst opdateret 8/2 så tyder på at hun er stoppet i Vejle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 121 Skrevet 16. Februar For at I nu ikke spekulerer yderligere: Anna blev syg - og stoppede i Vejle i sidste weekend (og hvor en gik forgæves, som bestemt ikke var stilen for Anna/stedet). Hun er frisk nu er er så i stedet startet i Fredericia som Jenny - og under annoncen “sogood” Det sted og stedet i Nr Aaby har ved flere lejligheder haft de samme piger - så måske ser vi engang i fremtiden at Jenny er tilbage i Nr Aaby - og med samme navn der. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 45 Skrevet 16. Februar Route66 skrev, for 8 timer siden: For at I nu ikke spekulerer yderligere: Anna blev syg - og stoppede i Vejle i sidste weekend (og hvor en gik forgæves, som bestemt ikke var stilen for Anna/stedet). Hun er frisk nu er er så i stedet startet i Fredericia som Jenny - og under annoncen “sogood” Det sted og stedet i Nr Aaby har ved flere lejligheder haft de samme piger - så måske ser vi engang i fremtiden at Jenny er tilbage i Nr Aaby - og med samme navn der. Har du besøgt hende i Fredericia ? Jeg synes hende der hedder Jenny ser ud til at have mere fyldige bryster end Anna Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 73 Skrevet mandag klokken 05:41 Anna som før var i vejle er nu i Fredericia. under navnet Jenny. jeg var der igår , samme pige samme service 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 325 Skrevet mandag klokken 08:40 Brian50 skrev, for 10 timer siden: Har du besøgt hende i Fredericia ? Jeg synes hende der hedder Jenny ser ud til at have mere fyldige bryster end Anna Anna og Jenny er samme person. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 45 Skrevet mandag klokken 11:56 Ginne skrev, for 3 timer siden: Anna og Jenny er samme person. Tak jeg har også lige fået det bekræftet af bordelmutter eller hvem det er man skriver med Så må jeg jo et smut til Fredericia og nyde den dejlige Anna/Jenny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1415 Skrevet tirsdag klokken 08:00 Brian50 skrev, for 20 timer siden: Tak jeg har også lige fået det bekræftet af bordelmutter eller hvem det er man skriver med Så må jeg jo et smut til Fredericia og nyde den dejlige Anna/Jenny Det er nu heller ikke svært at se på billederne.....de bryster kan man ikke ta' fejl af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 26 Skrevet tirsdag klokken 11:46 Er det også muligt at få sex uden kondom ved jenny=anna ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 45 Skrevet tirsdag klokken 14:41 michael40 skrev, for 2 timer siden: Er det også muligt at få sex uden kondom ved jenny=anna ? Det har ihvertfald ikke været muligt før så det tvivler jeg på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg