Hop til indhold

Recommended Posts

Moden slikken M skrev, for 8 minutter siden:

Har du lidt dokumentation for hendes alder ?

Man behøver vel ikke vise dokumentation, hvis man har set hende irl og vurdere at hun ser meget ældre ud en hun fremstår på sin profil ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må jo konstatere at billederne i hendes annonce ikke giver ret meget at gå efter mht. hendes alder.

Jeg mener at det er ligeså svært at vurdere kvinders alder som at måle hvor lang en elastik er. Og der skal også en god moral til at sælge elastik i metermål, ligesom der skal en god moral til at oplyse sin alder ifm salg af sex.

Men min erfaring siger mig at selv om en del kvinder og GP'er lyver om deres alder går de ikke så langt som at skrive alderen 20 år forkert.

Men selvfølgelig hvis du syntes hun ikke levede op til dine ønsker er det da OK at gå igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender en der fylder 48 her lige om lidt, hun skriver hun er 29 og det havde jeg ingen problemer med at tro på...hun ligner en på 25 !

Det jeg mener er, som det vist var Forrest Gump der sagde ( eller hans mor )  Old is what old makes ( eller noget i den stil )

Iøvrigt, hende der fylder 48 er thai 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Netop thai kvinder rigtig svære at bedømme alder på bare ved at se på dem. De holder sig rigtig godt ( de fleste af dem ) og som @Herrrman kan man meget let tro at en thai kvinde er er væsentlig yngr end hun rent faktisk er. Jamen så bliv da i troen, når bare hendes service er i top, og det er den som regel.

Og så er jeg da tilhænger af erfaring hos GP'erne, og det kan en 18 - 20 årig jo ikke have på samme måde som en 48 årig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...