holstebronx 7415 Skrevet 15. Marts, 2014 Prøvede lige at kigge i thai listen fra min mobil.... Den hopper godt nok på Google maps, men alle markeringerne eller hvad man nu kalder det, dem kan jeg ikke se... Kan det fiskes så man kan, eller ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 15. Marts, 2014 Prøvede lige at kigge i thai listen fra min mobil.... Den hopper godt nok på Google maps, men alle markeringerne eller hvad man nu kalder det, dem kan jeg ikke se... Kan det fiskes så man kan, eller ? Det kører lidt tungt, men for mig kommer markeringerne på kortet efter lidt ventetid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. Marts, 2014 Det kører lidt tungt, men for mig kommer markeringerne på kortet efter lidt ventetid. Okay Jeg må være mere tålmodig næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 15. Marts, 2014 Okay Jeg må være mere tålmodig næste gang Ikke nemt når man er li'rli. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 17. Marts, 2014 På min mobil kører det fuldstændigt upåklageligt og har altid gjort det. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. Marts, 2014 Øv...har lige testet igen, og den viser ikke markeringerne. Er der noget jeg har glemt at slå til / slå fra ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 31. Marts, 2014 Har i et link til ny opdateret thailisten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg