Hop til indhold

Recommended Posts

Sikke travlt hun havde. To minutter inde i akten spørger hun, om jeg er ved at være færdig. Den slags hjælper ikke rigtigt.

Jeg er en stor fyr, men forsøger altid at gøre en smule ud af mig selv inden et besøg hos en GP. Det ved Katy selvfølgelig ikke, men allerede i døren virkere hun nærmest afvisende. Det kan der selvfølgelig være mange grunde til, hun kan have en dårlig dag, hjemve, hvad det nu skal være. 
Men midt i akten begynder hun at beklage sig over min størrelse, nedladende og med indskudte sætninger på thai, som jeg ikke tror betyder “sød, genert fyr”.

Jeg prøver at bevare den gode stemning, men går før tid af ren frustration. Ønsker hende en god weekend med det smil jeg lige kan finde frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vil jeg også blive sur/skuffet over 

men jeg tror som du skriver at du har ramt hende på en dårlig dag, for det er slet ikke det jeg har oplevet de gange jeg har været der for jeg oplever hende som en varm og glad pige og hvis hun har problemer med din skørelse som du skriver så burde det stå i annoncen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tungen72 skrev, 1 time siden:

Det vil jeg også blive sur/skuffet over 

men jeg tror som du skriver at du har ramt hende på en dårlig dag, for det er slet ikke det jeg har oplevet de gange jeg har været der for jeg oplever hende som en varm og glad pige og hvis hun har problemer med din skørelse som du skriver så burde det stå i annoncen 

Tror måske det er overvægt der er problemet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan desværre heller ikke anbefale hende.

Flot sted og synes også at hun er en utrolig flot pige.

Massagen var udmærket, men hun var totalt uengageret ved Sexdelen. Tror sq aldrig at jeg har oplevet nogen rykke så hurtigt i kalorios for at få mig gjort færdig, hvilket bare får den modsatte effekt. Og slow forstår hun åbenbart ikke hvad betyder;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er da ked af at du har haft en dårlig oplevelse men jeg havde en rigtig dejlig oplevelse med en varm og imødekommende pige 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...