Hop til indhold

Recommended Posts

https://monro-rnd.ru/product/топюбка-азалия/ flotte fotos, hun har stjålet. har anmeldt hende men det betyder jo intet for siden. Det kunne være sjovt hvis flere her, ville anmelde det, og så se om det faktisk er muligt at få nedlagt en profil. Det er ikke sket endnu for mig. 
https://sugardaters.com/da/profile/2xzyge3_Wj er hendes profil
god weekend, så sparede jeg da lidt penge, og køber en lotto, der er der da en chance i det mindste ))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mange profiler med falske billeder. De er typisk forfatter på engelsk og du spotter det nemt på typen af billede som aldrig er verificeret. 

Men der findes også seriøse danske piger som benytter et falsk profilbillede af diskretionshensyn. Men det er aldrig prof "modelbilleder" Men sikkert fra en bekendtskab facebook profil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sting55 skrev, for 6 timer siden:

Der er mange profiler med falske billeder. De er typisk forfatter på engelsk og du spotter det nemt på typen af billede som aldrig er verificeret. 

Men der findes også seriøse danske piger som benytter et falsk profilbillede af diskretionshensyn. Men det er aldrig prof "modelbilleder" Men sikkert fra en bekendtskab facebook profil

Det er ikke min erfaring.  Engelsk tekst er tit for at virke sofistikeret.  Og falske fotos er ofte fra nettet. F eks Tina.zander. søg hende og se selv

Redigeret af bages

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at der er en del af den slags profiler. Hvad de vil, kan jeg ikke gennemskue. Er ret meget online.

Billede er altid modelbillede, alderen et sted i 30'erne og teksten altid noget der antyder finde den eneste ene, kærlighed og 'true connection'. Og ja, på engelsk.

Om det er et landsdækkende fænomen, har jeg ikke undersøgt. Men i hovedstadsområdet er der altid 3-4 af den slags profiler 

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 10.2.2025 at 16:03:

Jeg synes at der er en del af den slags profiler. Hvad de vil, kan jeg ikke gennemskue. Er ret meget online.

Billede er altid modelbillede, alderen et sted i 30'erne og teksten altid noget der antyder finde den eneste ene, kærlighed og 'true connection'. Og ja, på engelsk.

Om det er et landsdækkende fænomen, har jeg ikke undersøgt. Men i hovedstadsområdet er der altid 3-4 af den slags profiler 

de vil have dig på mail og så på en anden hjemmeside som abonement

Del dette indlæg

Link til indlæg
for gammel skrev, den 12.2.2025 at 09:22:

de vil have dig på mail og så på en anden hjemmeside som abonement

Nej... Den type kender jeg godt. Meget online, læser ikke dine beskeder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 3 timer siden:

Nej... Den type kender jeg godt. Meget online, læser ikke dine beskeder 

Det er jo så ikke min erfaring ! Kan du jo læse !

Del dette indlæg

Link til indlæg
for gammel skrev, den 15.2.2025 at 14:28:

Det er jo så ikke min erfaring ! Kan du jo læse !

Jeg kender godt de der, der pludselig nedlægger profilen med stor skuffelse, men lige netop DIN henvendelse var interessant og der kommer en mail. Og mailkorrespondancen udvikler sig til at du skal over på et andet dating site med betaling

Del dette indlæg

Link til indlæg
bages skrev, den 25.1.2025 at 10:40:

https://monro-rnd.ru/product/топюбка-азалия/ flotte fotos, hun har stjålet. har anmeldt hende men det betyder jo intet for siden. Det kunne være sjovt hvis flere her, ville anmelde det, og så se om det faktisk er muligt at få nedlagt en profil. Det er ikke sket endnu for mig. 
https://sugardaters.com/da/profile/2xzyge3_Wj er hendes profil
god weekend, så sparede jeg da lidt penge, og køber en lotto, der er der da en chance i det mindste ))

utroligt profilen stadig er der, jeg har ihvertfald , anmeldt med link til hvor fotoene stammer fra, gider sgu snart ikke den fake side mere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...