Guest Al Capone Skrevet 15. Marts, 2014 valgte at prøve det kendte sted af igen. Damerne der arbejder der, er ikke unge og smukke, men erfarne modne alm udseende thai damer. Blev masseret af en dame tæt på de 50 år. Venlig og smilende. Hun var ferm til massagen og hele kroppen fik en god tur. Hun spurgte til sidst om han også skulle have en tur. Hun tilbød både BJ og HJ. Jeg tog et HJ, et ganske fint et af slagsen. Det var tilladt at røre ved damen imens. 500 kr for det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 27. April, 2014 Jeg valgte også det kendte Jeg fik massage af en kvinde i 40'rne - pæn dame, og meget snakkesalig, på den gode måde. Da ryggen var masseret, og jeg var vendt om, spurgte hun efter kort tid og jeg ville have andet. Jeg sagde hj, hun tænkte lidt over det og spurgte om jeg ikke ville have hende, jeg sagde ja. Vi blev enige om 800 og hun var meget aktiv og var med på det hele Alt i alt en god oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ssoren7 1 Skrevet 30. April, 2014 Havde i booket en tid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 30. April, 2014 Jeg gik bare forbi - intet problem i det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 120 Skrevet 4. Maj, 2014 (edited) Hvis du bare gik forbi, hvordan fik du så fat i hende, Redigeret 4. Maj, 2014 af Monty 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg