hæsten 15 Skrevet 25. Januar MAJATØSEN Blot en opfordring til at være varsom med denne profil fra sugardaters. Jeg har været i kontakt med hende før, da hun havde en anden profil (som jeg ikke kan huske navnet på), hvor vi tog snakken videre på snap. Vi aftalte, at jeg skulle købe lidt billeder først, og min erfaring er, at det altid er godt at sikre, at pigen faktisk er ægte nok og ikke en eller anden, der sidder og forvalter en anden stakkels piges stjålne personlige billeder. Og hun kunne sagtens bevise, at hun var ægte nok (et ansigtsbillede med en håndskrevet seddel med mit navn på), hvorefter vi lavede handlen. På mobilepay dukkede der et mandenavn op, hvilket jeg undrede mig over, men hun bedyrede, at det var en ven og for hendes egen sikkerheds skyld. Jeg burde selvfølgelig have anet uråd, men jeg faldt i, betalte og fik ikke noget til gengæld. Kort efter var jeg blokeret og følte mig godt dum. Det angivne navn på mobilepay er egentlig meget specielt, men der findes intet om personen på nettet, så der er ikke rigtig noget at gøre dér. Nu er sagen så, at jeg er kommet i kontakt med MAJATØSEN på SD, og det viser sig, at det er sammen navn og nummer på mobilepay, når hun tilbyder billeder, videoer og cam, så der er en risiko for, at det kan ske igen. Jeg skal i hvert fald ikke nyde noget, og jeg vil nok råde jer andre til at være påpasselige med hende. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2520 Skrevet 26. Januar Søgbart link. https://sugardaters.com/da/profile/Pmo-L2O_Wn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg